Kissa tuijottaa minua jatkuvasti hereillään ollessa. Menee hermo.
Minulla menee aika huonosti ja olen todella poikki. Tuo kissa on ihana mutta koko ajan haluaa olla lähelläni. Nukkuu lähelläni ja valveilla ollessaan jos ei leiki tai syö niin on lähelläni ja tuijottaa. Koko ajan on minussa kiinni.
Tänään jouduin ensimmäistä kertaa ärähtämään tiukempaan sävyyn etten jaksa kun on koko ajan on kiehnäämässä ja tuijottamassa. Sen jälkeen meni muualle villapuseroni päälle nukkumaan.
Miksi koko ajan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Se miettii, että miten voisi syödä sinut.
Jep, kissi KYYLÄÄ SINUA, se miettii vain koska iskee. Se haluaa iskeä sinuun kiinni KOSKA SINÄ OLET SEN REVIIRILLÄ! Ole tarkkana....Päivisin kun et ole paikalla se katselee netistä kissa videoita.......ja sinä et tiedä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Se vaistoaa kurjan olotilasi ja yrittää omalla ainoalla keinollaan lohduttaa eli olemalla lähelläsi. Eläimet ovat viisaita ja kissasi selkeästi rakastaa sinua.
Salli sen tulla lähellesi, kissoilla on hyvin parantava vaikutus. Jonkun teorian mukaan lähellä/sylissä kehräämällä ne siirtävät omistajan raskasta energiaa pois.
Oon kuullut sellaisen teorian, että se taajuus, jolla kissa kehrää tekee hyvää/parantaa. Vaikka tuskin kuoleman kielissä parantaa fyysisesti, mutta mahdollisesti henkisellä tasolla
Meillä/maalla oli kissa, tunsin sen jo pennusta lähtien (kävin siellä 1-3krt/v.). Tuli juhannusvieraita (itse olin se eka tulija ja vika lähtijä). Jossain vaiheessa kissa aina hävisi, ilmestyi sitten sunnuntaina, kun (muut) vieraat olivat lähteneet.
Päättelin myöhemmin, ettei tykännyt siitä hälinästä, mitä oli - vetäytyi jonnekin. Mutta mihin? - Ei se koskaan tullut verissäpäin tms. kotiin, et olisi käynyt kylillä tappelemassa muitten kollien kaa. Tai sitten kävi, mut aina voitti :)
Oma arvaus on - oli jossain siinä lähellä ja seuraili tilannetta, sitten kun vieraat lähti, käppäili muina kolleina takaisin, tuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä puhdasta vettä, ruokaa? Kaipaa leikkiseuraa?
Tottakai on. Ruokaa, vettä ja puhdasta ympärillä. Saa paljon hellyyttä ja leikitään.
En kuitenkaan jaksa enää ja olen jo itse todella huonossa kunnossa. Ajattelin antaa kissani pian pois vaikka sitä paljon rakastan.
Ap
Minäkin annoin omani pois, kun se kerran räppäisi minua ilman mitään syytä. Kissat on rasittavia.
Ja kissojen mielestä sinä olet rasittava ja ne eivät ymmärrä miksi hiippailet sinne tänne vailla päämäärää...
Se pikkuinen tahtoo vain lohduttaa sinua. Se myötäelää sinun surujasi ja huoliasi.
Koskaan et ikinä saa ihmisistä niin hyvää ystävää.
Otat syyllisyyttä siitä ettet ole tarpeeksi hyvä ja riittävä? Mitä jos alat vaan järjestää niitä asioitasi. Pistä patja kylppäriin ja varaa itsellesi tuo oma tila.
Ei kissasta luopuminen huono ajatus ole, vaikka sijoitukseen.
Kissalle voi ilmaista että ei, nyt en jaksa. Nyt nukun. Palataan asiaan. Sulla on asiat hyvin, katto pään päällä, ruokaa ja juokseva vesi.
Mä en ole mikään leikkitoimisto, oikeesti, mua kiristää ja se on okei. Tossa sulle vanhoja lehtiä, lue niitä ja keskustellaan sitten miten MÄ teen täällä kaiken ja SÄ vaan makaat sohvalla ja kuvittelet saavas hellyyttä sillon kun SUA huvittaa.
Mä menen nyt vessaan ja aion itkeä seuraavat seitsemän tuntia. Keitä mulle teetä, jooko. Laita pari rusinaa ja yks viiksikarva ja hiukan tassuhikeä.
Kyl se siitä.
Apn hermo on mennyt ihan muusta kuin kissasta. Ehkä se haluaisi lohduttaa ja olla apuna. Ap tolvana ei ymmärrä.