Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako miehiä yleensä maksaa naistenkin tarjottavat? Mies maksoi kaiken, tuleeko enää toisia treffejä?

Vierailija
21.12.2024 |

Tykkään siitä miehestä, en siis sen takia, että maksaa mutta muutenkin. Maksoi kaiken, taksit, ruoat, juomat. Paloi rahaa kiitettävästi. 

Haittaako miehiä jälkikäteen jos on tarjoutunut maksamaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua jos saa niin harmittaa vähemmän jos paljaalla niin ei juuri ollenkaan. 

Miten niin saa? Joutuu ottamaan...

Vierailija
22/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua jos saa niin harmittaa vähemmän jos paljaalla niin ei juuri ollenkaan. 

Just näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haittaa niin ei ole kelpoinen kumppaniksi. Miehen tehtävä on huolehtia taloudesta, kun nainen ylläpitää kodin henkeä, on raskaana, imettää, kasvattaa lapsia, jne. Tämä nykymallinen miesvauva-lapsi-leikki johtaa väestön sukupuuttoon. polygamiaa leikkineet seksiaddiktit 50/50 miehet ovat jo pilanneet perimänsä

Ja tämä kaikki jo ensi treffeillä. 

Vierailija
24/24 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan miehestä. Exä aina halusi maksaa, eikä koskaan pitänyt mitään kirjaa maksamisistaan. Itse tarjouduin myös maksamaan, mutta hän aina sanoi esim tarjoilijoille että hän maksaa koko laskun. Oli hänen tapansa osoittaa kiintymystä ja arvostavansa minua. Eikä hänen kanssa tarvinnut ikinä miettiä, että onko jotaan odotuksia kun on maksanut tai olisiko kuitenkaan halunnut maksaa tms.

Sitten taas olen myös eksynyt treffeille sellasten kanssa, jotka oottaa, että yksi kahvikuppi tarkoittaa että olen velkaa intiimiä kanssakäymistä. Ei sitä voi koskaan olla velkaa. 

Jos tykkäsit tyypistä, ni laita sille viestiä.

Raha puhuu.nainen passiivisena odottaa.