Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo hyväntekeväisyys miljoonäri Henkka Aflecht on vielä vapaalla jalalla? Miksei hän kelpaa suomalaisille naisille?

Vierailija
21.12.2024 |

Vaatimukset tapissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hänestä tiedä, mutta moni varakas mies käy mieluummin maksullisilla naisilla, niin välttyy kaikelta turhalta parisuhde draamalta ja saa läheisyyttä halutessaan.

Vierailija
22/31 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kukaan ei vaan kelpaa sille. Jossain haastattelussa kertoi olleensa yksityisetsivä, joka käräytteli pettäjiä. Kuulemma siinä hommassa meni täysin luottamus ihmisiin. Ei pysty luottamaan naisiin.

Eli pettää itsekin? Se nyt vaan menee niin, että näkee toisissa ihmisissä itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kärsinyt tuomionsa jo ja nyt hyvittää entisiä. Ei halua enää vankeutta missään muodossa. 

Vierailija
25/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkien taakse se kuuluisikin

Vierailija
26/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kukaan ei vaan kelpaa sille. Jossain haastattelussa kertoi olleensa yksityisetsivä, joka käräytteli pettäjiä. Kuulemma siinä hommassa meni täysin luottamus ihmisiin. Ei pysty luottamaan naisiin.

Ja toisessa sanoi että vaikea löytää naista, josta tietäisi ettei ole vaan rahojen perässä. Tätähän ei luottamusongelmista kärsivä tiedä koskaan, joten siinä se.

Vierailija
27/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa, koska on liian kunnollinen. Lisäksi puuttuu laatikkoleuka eikä hän ole kirurgi-astronautti.

Eikös se ole ollut vankilassa?

Vierailija
28/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllästynyt rahan perässä juokseviin naisiin. Sillä on kuulemma joku testi, joka paljastaa gold diggerit.

Vierailija
29/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua parisuhdetta. Itsekkään en halua, ymmärrän Henkkaa täysin tässä asiassa.

Vierailija
30/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa sielu kuten itsekin olen. Parempi, että ei käy sitovaan parisuhteeseen jos ei sellaista oikeasti halua. Sen on menneisyys opettanut. Naiset kiinnostaa edelleen.

Vierailija
31/31 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta syyt miksi itse torjuisin jos hän hypoteettisesti lähestyisi:

- Liian vanha, oma ikäjakaumani on +- 5v. (olen itse 35v)

- Rahalla julkisesti leveily on junttia, ja luo vastenmielisen tunteen

- Muutoinkin julkisuuskuvansa perusteella hän vaikuttaa epävakaalta pintaliitäjältä, kun oma miestyyppini on enemmän hillityn tyylikäs älykkö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi