Miten tuo hyväntekeväisyys miljoonäri Henkka Aflecht on vielä vapaalla jalalla? Miksei hän kelpaa suomalaisille naisille?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vissiin haluaa olla sinkku.
olen itse n48 laadukas, hoikka, nuorekas. Parisuhteet ja suhteet ei kiinnosta. Mitä mä niistä?
Happamia sanoi kettu.
Hän ei halua kumppania, keskittyy tärkeämpiin jutun. Varmaan onnenonkijoita olisi tyrkyllä.
Rikas jännis ei kelpaa suomivosulle?!
Eiköhän ne ole Aflechtin odotukset ylimitoitettuja, jos on vielä sinkku.
Eikö tämä kaveri hakenut puolisoa jossain tositeevee-ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Rikas jännis ei kelpaa suomivosulle?!
Sillä on tavis suoninaama. Ei tarpeeksi ruskea tai musta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole Aflechtin odotukset ylimitoitettuja, jos on vielä sinkku.
Ei. Kyllä on aina naisissa vika. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä kaveri hakenut puolisoa jossain tositeevee-ohjelmassa?
Vai oliko haussa "vain" äiti lapselle?
Miksei suomalaiset naiset kelpaa hänelle?
Se on kertonut suoraan ettei halua naista ja sitoutua koska nainen yritti huijata sitä joskus.
Oletko ajatellut, että ehkä naiset eivät kelpaa Henkalle? Et tietysti, koska mielestäsi vika pitää olla miehessä.
Ei vaan halua kumppania. Niin kuin joku Cheek. Mitä siellä on takana... mitäpä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Se on kertonut suoraan ettei halua naista ja sitoutua koska nainen yritti huijata sitä joskus.
Luojan kiitos että ymmärtää välttää...
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan halua kumppania. Niin kuin joku Cheek. Mitä siellä on takana... mitäpä se muille kuuluu.
Homous
Ehkä kukaan ei vaan kelpaa sille. Jossain haastattelussa kertoi olleensa yksityisetsivä, joka käräytteli pettäjiä. Kuulemma siinä hommassa meni täysin luottamus ihmisiin. Ei pysty luottamaan naisiin.
Ei kelpaa, koska on liian kunnollinen. Lisäksi puuttuu laatikkoleuka eikä hän ole kirurgi-astronautti.
Vapaalla jalalla? Luulin, että vankilaan olet passitamassa... :D
Vapaana ts. ei vankilassa? Tuohan on rikollinen.
riittävän vanhaksi kun elää niin monella karisee se hohto, että parisuhde olisi joku onnellisen elämän oletustekijä. Varsinkin jos ja kun on menneisyydestä ei niin kivoja kokemuksia. Itsensä kanssa sinut oleva ihminen keksii kyllä itselleen tekemistä ja kun on vielä kavereitakin, niin on sosiaaliset tarpeetkin tyydytetty. Ainakin introverteilla näin. Extrovertit-ne ikuiset vauvat tarvitsevat toki jatkuvasti jonkun validoimaan heidän olemassaoloaan ja heille on tärkeää, että on joku.
Vissiin haluaa olla sinkku.
olen itse n48 laadukas, hoikka, nuorekas. Parisuhteet ja suhteet ei kiinnosta. Mitä mä niistä?