Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotteko vihaisena, mitä ette tarkoita?

Vierailija
21.12.2024 |

Mieheni sanoi minua vihaisena rumaksi huoraksi. Enemmän jopa tuo rumaksi sanominen satutti sillä olen paininut pitkään itsetunto-ongelmien kanssa, ja nyt hän vannoo ettei tarkoittanut. 

Mistä sitten ajatus kumpuaa? Jos vaikka itse haukkuisin miestäni, niin varmaan sanoisin jotain mitä tarkoitan? Vai keksittekö te niitä juttuja omasta päästänne? En enää tiedä mitä ajatella.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikissa ihmisduhdeoppaissa ja vastaavissa sanota että ihmiset saattavat suuttuneena puhua joskus sellaistakin mitä eivät oikeasti tarkoita?

Lapset ja kehitysvammaiset joo, aikuiset kypsät ihmiset seisovat sanojensa takana ja sanovat vain mitä tarkoittavat.

Vierailija
62/63 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lausahdus olisi ukolta viimeinen niitti, nyt loppui tämä suhde tähän. Aivan samoin kuin jos löisi.

Samalla logiikalla mies lopettaisi suhteen kerran kuussa kun akan kuukautiset sekoittavat akan pään.

Tätä pitäisi tehdä enemmän niin ehkä ne käytöstavatkin vihdoin löytyvät.

Ihan liikaa ihmiset lusikoivat seksipalkalla puhdasta paskaa puolisonsa suunnalta.

Aikuisia ja _aina_ tunteidensa rauhalliseen ilmaisemiseen kykeneviäkin naisia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tarkoitan sitä, mitä sanon. En esim. haukkuisi hoikkaa ja lihaksikasta läskiksi, koska miksi niin ajattelisin. Hyvin, hyvin harvoin kuitenkaan sanon vihastuksissani asioita, jotka olisi parempi jättää sanomatta. Minulla on sen verran hyvä itsehillintä. Kyllä se sun mies tarkoitti, mitä sanoi ja ilmeisesti tiesi, että olet epävarma ulkonäöstäsi. Julmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän