Voiko ulkovarastossa kuolla hypotermiaan?
Siellä ei ole lämmitystä ja hieman rakoja lautojen välissä josta pääsee myös kylmää.
Jos sinne nukahtaa niin onko todennäköisyys lähes sama kuin ulos metsään kylmeneminen näillä keleillä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä kuole mutta voit kylmettyä pahasti. Sinimustat bodypartsit sitten amputoidaan.
Olen siellä niin kauan että kuolen. Jos nyt jostain käsittämätömästä syystä herään sairaalasta raajat amputoituna niin hyppään vaikka ikkunasta alas niin monta kertaa kun täytyy tai keksin jotain muuta.
Ap
🤦Miten sä hyppäät ikkunasta, jos sinulla on jalat amputoitu?
Kyse olikin siinä, että sen tekee kunnes onnistuu.
Jos päätyy helvettiin, asiat on vielä huonommin kuoleman jälkeen.
toivon ja rukoilen etten herää.
Kun näemmä osaat jo rukoillakin, niin rukoile sitten, että Jumala puuttuu elämääsi ja muuttaa sen paremmaksi.
Jeesus on pelastanut ihmisiä jopa hirttosilmukasta, lähettänyt uskovan poikkeamaan paikalle oikealla hetkellä. Jos hyvä osa iankaikkisuudessa kiinnostaa, niin vinkkaa pahasta olostasi Jeesukselle. Sano hänelle, että anna minulle parempaa, koska tämä nykynen olotila on liian paskaa.
Tiedän kyllä uskoviakin jotka kokivat olonsa niin ahdistetuksi ettei muuta ulos pääsyä ollut.
Kuitenkin jos et ole koskaan koettanut saada apua,se kortti kannattaa katsoa ensin. Soitto siihen 112 ja terapiat. Myös jos olet alle 70nen, olet liian nuori lähtemään, elämässä kun voi tapahtua vieä kaikenlaista.
Toki rukoillakkin kannattaa.
Niin, ei Jeesuskaan ketään pakota mihinkään. Edes taivaaseen. Edes sellaista, joka on uskonut häneen ja Raamatun sanaan. Valinnanvapaus on uskovallakin loppuun asti. Jos joku uskova ei ota apua vastaan enää Jumalalta, eikä suostu siihen, että Jumala saa ottaa ohjat, niin voi uskovakin pääyä oman käden oikeuteen. Se on silloinkin oma valinta, ei se Jumalan tahto ainakaan ole, että tehdään itsari. Ihminen vastaa valinnoistaan, jos hän kieltytyy avusta.
Helvetistä ei todellakaan pääse koskaan pois. Siellä kärsitään Raamatun mukaan iankaikkisesti. Molemmat ovat ikuisia, hyvä ja huono osa. Osaansa ei voi vaihtaa, kun on kerran jompaan kumpaan päädytty.
Nykyisestä huonosta maallisesta elämästä voi kuitenkin päästä eroon ja saada paremman elämän tilalle. Hyvä osa voi alkaa jo täällä.
No, minä en usko helvettiin.
Uskon tuonpuoleiseen ja menen sinne selvittämään nämä asiani ja kysymään mitä tämä kaikki on. Olen rukoillut Jumalaa tai korkeampaa voimaa ottamaan minut luokseen. Menen sinne selvittelemään asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuonpuoleiseen ja menen sinne selvittämään nämä asiani ja kysymään mitä tämä kaikki on. Olen rukoillut Jumalaa tai korkeampaa voimaa ottamaan minut luokseen. Menen sinne selvittelemään asioita.
Ap
Lykkyä tykö! Ensin käyt kuitenkin sielunpyörteessä. Muista ettei sitä tilaa kannata ottaa kodikseen 🏼 Voipi joutua kadotukseen kun unohtaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Helvetti ei siitä mihinkään katoa, vaikka et siihen uskosisikaan. Raamatun mukaan on vain kaksi iankaikkista kohtaloa: taivas tai helvetti. Taivas on pyhä paikka, koska se on Pyhän Jumalan asuinsija. Sen takia sinne ei voi päästä kuin puhdistettu, parannuksen tehnyt ihminen. Helvetissä ei saa edes vastauksia kysymyksiinsä. Siellä vain kärsitään.
Sinä olet kuitenkin todella hyvällä tiellä, jos olet jo rukoillut. Kokeilehan vielä ihan täsmälleen Jeesusta rukoilla avuksi. Erilaisiin korkeimpiin voimiin ja jumaliin uskotaan, mutta Jeesus on se, joka on JUmalan lähettämä pelastus. Uskon, että Herra on jo sinun etsintäsi ja murheesi nähnyt ja kuullut. Sinulla on toivoa. Varmasti elämäkin vielä elettävänä edessäsi. Ja lopulta saat hyvän osa taivaassa, jos vain turvaat Herraan loppuun asti. Kunhan ensin löydät Hänen luokseen. Olen varma, että löydät.
Ota ensin iankaikkisuusasioista selvää, ennen kuin pyrit pääsemään sinne. Jotkut hyppäävät pää edellä tuntemattomaan järveenkin, vaikka ei olisi kannattanut.
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Hän tuli, jotta kukaan häneen uskova ei joutuisi kadotukseen. Hän voi auttaa ihmistä tässä elämässä. Tämän elämän jälkeen hän suo myös hyvän osan Jumalan luona.