Voiko ulkovarastossa kuolla hypotermiaan?
Siellä ei ole lämmitystä ja hieman rakoja lautojen välissä josta pääsee myös kylmää.
Jos sinne nukahtaa niin onko todennäköisyys lähes sama kuin ulos metsään kylmeneminen näillä keleillä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tehdään tästä tukiketjusi. Kerro elämästäsi. Kerro itsestäsi. Mikä on johtanut tilanteeseen, jossa olet?
Vihaan itseäni syvästi.
Olen yrittänyt monta kertaa tehdä muutosta elämääni ja hakenut apua. Tyrin lopulta aina kuitenkin kaiken ja huomaan, ettei elämässäni enää asiat mene parempaan. En halua täällä enää olla. Olen kaiken kokenut hyvässä ja pahassa. Nyt riittää, että pääsen vain pois. Kiitos kuitenkin.
Ap
Tiedän ihmisiä, joilla on ollut todella vaikeaa (traumoja, päihderiippuvuutta ja vaikeita mielenterveysongelmia) ja jotka ovat hakeneet ja saaneet apua ja voivat nykyään hyvin. Opiskelevat, käyvät töissä, on perhe ja ystäviä, mielenkiintoisia harrastuksia jne. Oliko se helppoa? Ei ollut. Yrittivät monta kertaa ennen kuin onnistui
Juuri niin.
Jos on hyvä makuupussi niin hyvin pärjää.
Milloin ajattelit muuttaa?
Trangia keitin kannattaa hommata.
Saa lämpöä ja valmistettua ruokaa.
Et ehkä kuole mutta voit kylmettyä pahasti. Sinimustat bodypartsit sitten amputoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä kuole mutta voit kylmettyä pahasti. Sinimustat bodypartsit sitten amputoidaan.
Olen siellä niin kauan että kuolen. Jos nyt jostain käsittämätömästä syystä herään sairaalasta raajat amputoituna niin hyppään vaikka ikkunasta alas niin monta kertaa kun täytyy tai keksin jotain muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siellä niin kauan että kuolen. Jos nyt jostain käsittämätömästä syystä herään sairaalasta raajat amputoituna niin hyppään vaikka ikkunasta alas niin monta kertaa kun täytyy tai keksin jotain muuta.
Ap
Keskusteluapua kriisiin.
Helposti voi. Jos nukahtaa pariksi tunniksi niin ei jaksa enää herätä. Kohta on koomassa ja sitten pelastaa enää ulkopuolinen. Jos ei, niin siitä joitakin tunteja ja myöhäistä on.
Jo on reilusti alle 10 astetta niin kuolee ellei ole kunnon vaatteita ja makuupussia.
Kyllä. Kylmä on aina kylmää. Elävälle paras lämmin koti.
Voi kuolla. Hae miehesi sisälle. Heti!
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko mennä sinne varastoon nukkumaan, niin vaatteet päälle, ei kuole. En tiedä mistä teitä luonnosta vieraantuneita sikiää, mutta ihmiset nukkuvat talvella laavullakin, googlaa jos et tiedä mikä on laavu.
Itsemur.haa hän suunnittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ottaa alkoholia lämmikkeeksi ja nukahtaa sinne. Teen jonkin pienen pesän lattialla. Saa nähdä miten käy, sama se.
Ap
Perhettä piristävä jouluitsemurha! Ihanaa saada kerrankin huomiota!
PS Ei välttämättä onnistu, voit palelluttaa itsesi pahasti ja jäät tänne kitumaan. Suosittelen terapiaa, kun päässä viiraa.
Mistäs sinä tiedät onko -ap:llä perhettä ylipäätään. Meillä kaikilla kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko vielä kuulolla?
Täällä.
Sattumoisin luin etusivua ja näin tämän.
Ajatukset ovat alkaneet hellittämään hieman mutta pidän sitä edelleen vaihtoehtona.
Mutta tänään vietän joulua, enkä mieti ja syön paljon.
Hyvää joulua.
Ap
Nyt on kirjeet valmiina ja tein listan mitä pitää tehdä. Listassa vielä jäljellä tekemättömiä asioita mutta ehdin ne tekemään aikataulun mukaisesti.
Tuntuu helpottavalta ja rauhalliselta. Viimein päätös joka tuntuu oikealta. Olen niin helpottunut.
Kiitos kaikille ketjussa kommentoiville.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤦Miten sä hyppäät ikkunasta, jos sinulla on jalat amputoitu?
Hypotermiaan kuollaan kesälläkin, joten siinä se vastaus. Nukkuessa ruumiinlämpö laskee. Joskus on kesälläkin niin vilpoista, että sammunut ihminen voi kuolla ulkosalla ilman peitettä. Tai jos on kostea iho tai vaatteet, sitä suurempi riski on hypotermiaan.
Tiedän ihmisiä, joilla on ollut todella vaikeaa (traumoja, päihderiippuvuutta ja vaikeita mielenterveysongelmia) ja jotka ovat hakeneet ja saaneet apua ja voivat nykyään hyvin. Opiskelevat, käyvät töissä, on perhe ja ystäviä, mielenkiintoisia harrastuksia jne. Oliko se helppoa? Ei ollut. Yrittivät monta kertaa ennen kuin onnistuivat. Se oli vuosien työ. Kannattiko? Kuulemma kannatti. Elämänsä paras päätös. Voi se sinullekin olla mahdollista, jos vain haluat.