Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ ENSIKOT vko9 26.2-4.3 ~*~*~

25.02.2007 |

Ajattelin ottaa varaslähdön uuteen viikkoon. Vielä hereillä ku viime yönä tuli kunnolla nukuttua ja huomennakin saa nukkua ja nauttia vapaapäivästä. :)

Uusille, tervetuloa myön mun puolesta. Esittelyt löytyykin tuolta edellisestä esittelypinosta, niin päivitän ne sinne.

Cerise: Ilmottele vaan sitten ku saan sen ilon päivittää sut plussanneeks. :)

Marzu: *bd* piinailuun. Mun pitää myöntää, että mulle tulee ainakin toistaiseks tuo vauva-lehti. Kerkesin sen tilaamaan sillon plussan jälkeen, niin nyt se sitten saa tulla.

Ovis G: Mä en oo tainnu ikinä kovin hyvin ovista pongata. Siinä ainoassa kierrossa oisko ollu yk 4 tikuttelin enkä saanu kunnon plussaa kun piti reissun takia keskeyttää, mutta siitä kierrosta kyllä se plussa tuli. Pitää varmaan taas joku kierto tikutella kun noita ovistikkuja löytyy vielä jonkin verran tuolta kätköistä.

Dizku: Hyvä jos on pysynyt kierrot normaalina tuon km:n jälkeen. :) *bd* piinaluun.

Lisbet: Kiva kuulla, että siellä on kaikki kunnossa. Kivaa ku käyt meitä morjestamassa :)

Juli: Tsemppiä piinailuun myös *bd*. Ahkerakin olit vielä jaksanu olla raskaan työviikon jälkeen, huh, ei olis multa onnistunut.

Kata: tottakai me sut muistetaan :), Saakos udella minkäalan insinööri susta tulee? Ookkos nähny sellasen " lehtileikkeen" (mulle tullu sähkiksellä ainakin) missä pikkupoika kertoo miks siitä tulee isona insinööri ?? Musta se on tosi hyvä.. Niin me tosissaan tossa tän kuun alussa muutettiin tänne omaan kotiin, ostettiin omakotitalo 3 mh + muut tilat. Musta pakkaaminen on se inhottavin puuha ja purkaminen on mukava niin kauan ku tietää mihin kamat laittaa :).

Niina: Voihan inhottavuus ku vielä kaavintaan jouduit, tehtiinkö sulle ensin lääkkeellinen tyhjennys mä lahopää en muista.. tottakai meille saa valittaa, me ollaan täällä tukena parhaan taitomme mukaan :) Toivon mukaan se olo nyt alkaa helpottamaan vuotojen ja kipujen puolesta. kirjottelehan sitten kun jaksat sen esittelytekstin niin voi taas päivittää sut meidän porukkaan mukaan :). Kiva kun jaksat edes vähän käydä kirjottelemassa kuulumisia.

carrye: pahoittelut km:sta ei se oo mukava kokemus, tuli se sitten missä vaiheessa tahansa. Eiköhän se porukka ala tulemaan pikkuhiljaa tutuks :)

MaryRose: Toivottavasti toi pyörtyminen johtuis nyt iloisista plussauutisista *bd*

Sitten linkki edellisen viikon pulinoihin: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9642906&p=&mpage=1&tmode=…

Taidan lähteä kömpimään sängynpohjalle..

Hauskaa viikkoa kaikille enskoille.

-Sara-Maria kp 31/33-46-

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kommentti edelisiin viesteihin.

Buuffa ja Hannnah: Ihania vauvakuulumisia, kiitos niistä. Tuntuu mukavalta lueskella hyviä uutisia ja kuulumisia täältä ¿hyvien toiveiden palstalta¿!

Hyntty: Kuulosti hyvältä sun lääkärikuulumiset. Hyvä, että asiat alkaa mennä eteenpäin. Itsekin jo toivon, että alkaisi pikkuhiljaa asiat ratketa johonkin suuntaan! Plussatuulia!

Dajm: tsemppiä tikkujen kanssa! Ja toivottavasti pääset terkan pakeilta asioissa eteenpäin.

Elviira: Onnea odotukseen!

Mary: Voimahali sinulle!

sanle: mikäs on tilanne siellä?

Tasaisesti plussatuulia jokaiselle enskarille ja mukavaa viikonloppua!

nellamaija

Vierailija
22/50 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauvalle mielettömän suuret onnittelut! <3 Kauanko teillä olikaan sitä yritystä takana? *miettii omaa kuumeiluaan ja laskee päiviä*

Aurinko paistaa ja vain aste pakkasta. Mahtava ilma. Toinen koira lähti ukon mukaan töihin ja jäin homppelipojan kanssa kahdestaa. Jännä kuinka riippuvainen koira voi olla lajitoveristaan. Poju on ihan apaattinen ja onnettoman oloinen. Olisi tarkoitus lähteä käymään kävelyllä, ehkä se koira siitä piristyy... ja minä myös.

Illalla olisi tarkoitus leikellä ja liimailla noita hääkutsuja, jos saisi ne vihdoinkin postiin maanantaina. Täytyy soittaa kaverille, jos tulisi seuraksi, on se melkoinen urakka kuitenkin. Saan samalla vähän jotain muuta mietittävää kuin tämän menneen oviksen ja sen, kuinka ei tullutkaan pupuiltua (mies oli flunssassa) ja kuinka epätodennäköistä se raskautuminen on.

Nyt sitten on piinaviikot edessä, tätiä odotellaan visiitille 2vkon päästä. Huoh. :(

Eipä sitten kummempia, vähän jotain masiksen poikasta. Kuulemisiin.

-Koiruus-

P.S. Kaveri synnytti tytön 27.2. (viikko + 1pv yli la) 4100g ja 51cm, melkoinen matami. :) Yritän kovasti olla iloinen heidän puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sit malttamaton ja testasin jo tänään, vaikka vasta kp 25 ja haamun sain testiin. En kyllä ihan varma ollut oliko se haamu vai nega. Siinä oli semmoinen tosi haalea viiva, mut kuuluuko se sieltä taustalta näkyäkkin?! No mut nyt odotellaan ensiviikon puoliväliin ja jos tätiä ei siihen mennessä kuulu niin testataan uudestaan. Rinnat edelleen kipeät ja aamupäivällä oli ällöoloa. Toivotaan että se viiva sieltä vahvistuisi, eikä negaa näyttäisi. Mut nyt ei auta kuin piinata vielä muutama päivä ja toivoa että täti ei ole tulossa.

Vierailija
24/50 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Tässä on melkein viikko taas menny, enkä oo ehtiny kirjottelemaan. Töissä on ollu kiireinen viikko ja kotona on ollut kaikenlaista häslinkiä, varsinkin pesukoneen kera. Kovasti oo koittanu koiran kanssa ulkoilla, ja samalla saada ite raitista ilmaa :)

[color=darkblue][b]ROUVAVAUVA[/b] Valtavasti onnea plussan johdosta ja paljon tarrasukkia maha-asukille. Ilmottele sitten kun saan sut päivittää plussanneeks. Ota nyt paljon porukkaa mukaan plussajunaan.

MaryRose, Pahoittelut tätskä johdosta.

Nuutti: *vilkutus* voihan harmitus ku se tätskä on sinnekkin löytäny tiensä.

Janna: Toivottavasti ovis tuli bongattua ja hyödynnettyä :)

Hapö: ikävää, että sinnekkin se täti oli löytänyt. Positiivista varmaan on että nyt pääset saamaan selvyyttä noihin kiertoihin.

Koiramamma: Taidat pian päästä piinailemaan *bd*. Mätsärit on kiva paikka välillä käydä, mun pitäis kanssa ahkerammin niissä käydä koiruuden kanssa niin saataisiin molemmat tuota kokemusta näyttelyitä varten. Siellä ahkeroidaan hääjuttuja, varmaan mukavaa puuhaa :)

Sanlelle myöhästyneet synttärionnittelut, *bd* piinailuun, toivottavasti se haamu siitä vahvistuu kunnon plussaks :)

Hyntty: mukavaa, että löysit meidän viikkopinotkin :) tervetuloa vaan mukaan turisemaan.

Rapu: voihan ikävyys ku se tätskä sinnekkin löys. Ei muutaku ku uuteen yrityskiertoon.

Elviira: muistahan ilmotella millon plussanneeks saan lisätä, ennen kuin katoot tuonne o-puolelle. Taitaa olla osa plussaneista enskoista siirtynyt tuonne enskojen pinoon.. Sinne vaan mukaan rohkeesti. :)

Buuffa ja Hannah oli käynyt piipahtamassa ja kertoilemassa mukavia kuulumisia :)

Juli: *bd*

Marzu: pahoittelut tätskän johdosta.

Nella: toivottavasti saatte ovisajan hyödynnettyä :) ja plussa tulis tästä kierrosta.

Carrye: En mä ainakaan osaa sanoa, että kannattaako ovistestejä hankkia, mutta saahan sillä varmuuden ainakin et ovuloiko vai ei ja millon.

[color=maroon] ON: Täällä on sitten menossa kp1, mutta mieli on positiivinen. Tää oli odotettavissa ja mukavaa että kierto ei venyny mitään mahdottomuuksien pitkäks tällä kertaa. Ens kierto mennään varmaan vielä hiukan tjottailen sitten taas aktiivisemmalla yrityksellä. Ainakin näin olis suunnitelmissa.

Palaan vielä hetkeks töiden pariin, pian pääseekin jo kotiin. :)

Vilkutuksia ja plussatuulia enskoille

-Sara-Maria kp 1/33-46-

Vierailija
25/50 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä taas! Ja näköjään sitä putoaa heti kärryiltä, kun on jonkun aikaa pois ja lukematta juttujanne. Mut koitan hypätä taas kärryille.

Rouvavauva: Ihanaa! Lämpöiset onnittelut! Älä huolehdi liikaa, kaikki menee niin kuin on tarkoitus, eli toivottavasti hyvin! Laskettuaika on ainakin loistava, vain päivän päässä mun synttäreistä. Saat ihanan temperamenttisen skorpionin.

Itselläni lääkekuuri (piilevään salmonellaan) on vihdoinkin loppunut. Ensimmäisen kontrollinäytteenkin olen jo antanut. Tuloksen saan ensiviikolla. Soittelin tartuntatautihoitajan kanssa ja hänen mielestään ei pitäisi olla esteitä jatkaa vauvaprojektia, jos ensimmäinen näyte on negatiivinen, mutta halusi, että juttelen asiasta vielä tartuntatautien lääkärin kanssa. Yritän saada hänellekin soittoaikaa ensi viikoksi. Ovis ajankohta olis ensi viikolla 11.-12.3. että sitä ennen olisi saatava tietää.

Toivon todella, että näyte on negatiivinen. Sillä vaikka taudista ei ollut mitään oireita, lääkkeistä oli sitten senkin edestä. Ihan kamala antibioottikuuri, tuli pahaolo, pyörrytti, turvotti ja olin niin väsynyt, etten jaksanut yhtään mitään. Melkein kaiken kotona olevan ajan vaan nukuin. Sen takia en jaksanut täälläkään käydä, en edes lukemassa teidän kuulumisianne. Mut jos nyt taas jaksais.

Mut vauva on ollut mielessä kuitenkin koko ajan. Laitoin jopa sähköpostia niille paljon puhutuille " ennustajille" madam mammalle ja ennustaja-ellille. Madam mamma vastasi, että saamme tytön maaliskuussa 2008. Kuulosti ihanalta! Eli jos laskin oikein, sen mukaan raskautuisin sitten kesäkuussa. Ennustaja-elli ei ainakaan vielä ole vastannut mitään. Mut munkin hätäisellä luonteella jaksais ehkä just ja just odottaa kesäkuuhun...

Paljon oli uusia enskoja tullut mukaan, kiva juttu! ja Tervetuloa!

Plussatuulia kaikille!

toivottelee:

-Hätähousu-

Vierailija
26/50 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas upea aurongonpaiste ulkona!!! =D Hyvällä tuulella täällä ollaan, vaikka töissä vierähtääkin koko viikonloppu (lisäksi 7:n päivän työputki ja huomenna vieläpä 12 h työpäivä). Mies lapsineenkin tulee tänään mummilayökylästä kotiin.

Pahoittelut kaikille tädistä kärsiville ja kuherteluintoa oviksen pyörteissä oleville!!! Oli ihana myös lukea " vanhojen" raskauskokemuksista! =D

Onpa hauskasta taas tutustua oman kehonsa luomutoimintaan! Oviksen siis luulen bonganneeni silloin kp 14 aikoihin (alavatsakivut, eritys), jolloin varmuuden vuoksi kuhertelimmekin. Nyt on kp 21 menossa, ja taas on alavatsalla pieniä " tuntemuksia" ja nännit kipeänä! Eikä tädinkään nyt vielä pitäisi olla tulossa, sillä viimeksi kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn, oli 1. kierto 28 päivää.

Kroppa parka ihan sekaisin varmaan tästä hormonitilanteen muutoksesta??? Tiedä häntä...

Mutta töissä taas tässä kirjoittelen, joten en voi kauheasti kommentoida teille muille... =(

Ihanaa sunnuntaipäivän jatkoa hyvät enskattaret!!! =D

Vierailija
27/50 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauva: onnea plussasta, ihania uutisia! Hyviä vointeja ja onnea matkaan! Miten miehesi reagoi, oliko heti onnesta soikeana?

Sanle: varovaiset haamuonnittelut. Minun haamusta apteekin täti sanoi silloin, että " Suoraan sanottuna neiti, kyllä siinä jotain näkyy! Ei näihin testeihin viivoja turhasta tule" . Eli toivotaan, että ensi viikolla testaat selvemmän plussan.

Rapu74 kyseli, missäpäin asun. Etelä-Ranskassa, olen täällä nyt viidettä vuotta (pitkäksi venähtänyt Erasmusvuosi, olen nyt valmistunut täkäläisestä yliopistosta ja suorittanut jatkotutkinnonkin, ja nyt olen ollut jo pari vuotta työelämässä). Hauskaa tosiaan, että Ensikoissa on muitakin ulkosuomalaisia!

Omaa napaa: gynekologikäynti vihdoinkin ensi torstaina, olisi kiva saada varmistus raskaudesta ihan lääkärin suusta, ja laskettu aika myös! Eiköhän mun viikot ole nyt jotain 8+, plussaamisesta on kuukausi. Vointi on hyvä, lievä aamuällötys on pysynyt poissa kun vaihdoin aamukahvin vihreään teehen. Iltaisin ja iltapäivisin vaivaa aivan järjetön väsymys, jota vastaan en taistele vaan nukun mahdollisuuksien mukaan päikkäreitä. Ja, mua on huijattu, ei tietoakaan rintojen kasvusta!!! :-) Eli katsotaan sitten ensi viikon lopulla, josko lopulta uskaltaisin siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Olen vähän käynyt kurkkimassa siellä, ei ole vielä sattunut silmään omantuntuista pinoa...

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Vierailija
28/50 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän Sanlelle! =D Kyllä se haamu sieltä vahvistuu!

Vierailija
29/50 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin illanratoksi tänne kirjottaan..on niin väsy ettei jaksa mitään urheilua tai ylipäätään mitään:D

oli vähän bailauspainotteinen vkonloppu;)

sanlelle plussan vahvistumista!!!!toivotaan vahva++++ :)

nellamaija,juu tosiaan oli lääkärikäynti ihan asiallinen juttu!mikäs sun tilanne onkaan??en oikeen vielä muista miten kullakin..sorgen..:)

carry,yrittäminen on todellakin välillä väkinäistä!lopetettiin onneks semmonen et jos kumpaakaan ei hotsita nii sitte ei hommailla!mut nykyään mun hormonit jyllää niin täysillä et aika usein saan liehitellä miehen mukaan hommiin.ja se jos mikä on ärsyttävää!kun ite olis ihan valmis ja toinen ei oikeen oo samoilla linjoilla..:(

mut onneks useimmiten hommat sujuu yhteisymmärryksessä;)

hannah ja joku toinenki oli odotuspuolelta täällä,ihanaa<3 se on vaan niin kiva kuulla raskauskuulumisia ja nähdä rv. merkintöjä,hih.pienestä sitä on ilonen ja toiveikas!

).( ollaan pupuiltu nyt muutamia kertoja kun tänään kp.15.limoista päätellen ovis oliki pe.tosin aika kivuton,et en tiiä irosko sieltä mitään:/ mut nyt sitte ootellaan.

mun sexdrivella oltais kyllä oltu sängyn puolella useemminki,mut eihän sitä toista voi pakottaakkaan;)

nyt alkaa taas se tylsä odottelu..plääh..

tsempataan nyt toisiamme että jaksetaan!:)

-hyntty uuteen viikkoon kp.15/24-28 yk.12 se kai jo on.menee laskuissa sekasin.

Vierailija
30/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivää viettelen tässä ja ajattelin heti aamun aloituksena tulla lukaisemaan kuulumisia.

MaryRose: Peukutan täällä ihan hirrrrrveeesti! Kuulostaa samanlaisilta oireilta, kuin ystävälläni oli ennen +:aa!!! =D

IkäGallup olikin unohtunut... Mies täyttää pian 32 ja minä täytin 2006 lopulla 25 (eli tämän vuoden lopulla 26).

Olin eilen ihan ihmeissäni, kun aloin tuntea oikealla alavatsalla kipua, sama tapahtui miehen kanssa pupuillessa. Mieleen tuli heti, että " jaahas, täti tulee kylään" . Laskeskelin kuitenkin päiviä ja totesin, että kp 14 olisi menossa (eilen), mikä viittaisi loistavasti ovikseen! :-o

Myös muut oireet täsmää, kuten lisääntynyt seksuaalinen halukkuus, kirkkaan, liukkaan kananmunanvalkuaista muistuttavan liman eritys (kuten Perhesuunnittelun sivuilla niin kauniisti kuvaillaan...)... No tulihan eilen siis pupuiltua! =D

Tänään mennään juttelemaan pankkitädin kanssa asuntolainasta. Ja eilen kierreltiin katsomassa tarjolla olevia tontteja. Kyllä se taloprojekti tässä siis pikkuhiljaa etenee! Jiiihaa!

Alkoipa tämä päivä hyvin! Vielä kun ulkona paistaisi aurinko!

Vierailija
31/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne mäkin sit putkahdin lukemaan teidän kuulumisia, myös mulla vapaapäivä menossa. :)

Mä oon kyllä ihan täysin ohittanut jonkun ikägallupin... Minä siis 24v, ja mies 30v. Molemmat vanhetaan kyllä vielä tän vuoden puolella. :)

Mä olen täällä nyt kolme päivää tikuttanut ovista, mut eipä ainakaan vielä ole bongailut onnistunut. Haaleata viivaa vaan tyrkyttää. Kp7 aloitin ja nyt siis kp10 menossa.

Jäi tuo kierto niinkin lyhyeksi viimeksi kuin 24 päivää, siksi siis aikainen aloitus. Ja kolmas terolut-kuurikin pitäis kohta taas aloittaa. Niin ne päivät vaan kuluu huomaamatta vaikka toisaalta tuntuu et aika menee niiin hitaasti tässä kuumeilussa. :)

Jaahas, pitäisköhän sitä oikeen ylittää itsensä ja siivota... *fundeeraa*

Eipä oikein muulloin ehdi kuin vapaapäivänä.

Palaillaan vielä tänään!

-Janna-

ps. Oli lähes taas omaa napaa tällä kertaa. *yrittää parantaa tapansa*

Vierailija
32/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tässä herättiin. En tiedä mikä on, mutta mulla on ollut jo pidemmän aikaa (kenties koko ikäni) mielettömät unenlahjat. Nnytkin nukuin reilusti sen 10h ja oilisin vielä voinut jatkaa, mutta kun koirat rupesivat metelehtimään ulos/aamuruokaa.

Mulla on jäänyt vissiin muutama galluppi huomaamatta, tässä jonkin sortin sinne päin vastauksia.

TätiG: Täti oli ihan outo nimitys menkoista. Hoksin sen vasta täällä/näillä lapsi palstoilla. Toisaalta vieraille olisikin tod. outoa puhua omista menkoistaan, niin tämä täti-nimitys sopii oikein hyvin tänne. IRL käytän kuitenkin ihan sitä oikeaa nimitystä. :)

OvisG: Ovulaatio, mikä se on? Heh... Ikinä en ollut asiaa sen kummemmin ajatellut, mutta nyt kolmen yrityskierron jälkeen rupesin asiaa ajattelemaan. Kävin netissä tekemässä ovulaatiolaskurin ja rupesin vielä greippimehukuurille, kun mielestäni olin melko kuiva. Laskurin mukaan keskiviikkona olisi se h-hetki, mutta eilen löytyi housuista jo jonkin sortin limoja. Jee. Löysinkö minä ensimmäisen ovlaationi? :D Olin suunnitellut, että en rupeaisi ovulaatiota tikuttelemaan, mutta nyt tekisi hurjasti mieli mennä ostamaan, että onko mulla se nyt ihan oikeesti.

Sitten omaa napaa: Kuten aiemmin sanoin, eilen löysin ilmeisesti ovis-limoja. Wau! :D Pupuiltiinkin sitten iltapäivällä, tänään lisää jahka mies kotiutuu. ;) Kauhulla mietin jo seuraavaa mahd. tädin visiittiä. Nyt kun on vielä niin hartaasti yritettykin pitää se poissa. Pettymys tulee olemaan aivan hirveä. :(

Hurjasti oon miettinyt ja toisaalta yrittänyt olla miettimättä mahdollista lapsettomuutta. Siskolla kesti n.3v. tulla raskaaksi (jotain hoitojakin ilmeisesti, en ole udellut) ja nyt lapsi on 2v., ovat olleet ilman ehkäisyä jo reilu vuoden ja toista ei kuulu. Voisiko se olla perinnöllistä? Ja toiseksi, molempien miehet on rekkakuskeja. Istumatyö ei tee nannaa siittiöille. :(

Sitten vähän OT: Eilen kävin koirien kanssa mätsärissä. Ei kyllä menestytty, mutta muuten oli ihan mukavaa. Mun koiravauva haaveet sai taas lisää tuulta purjeitten alle. Kaverikin vielä tuli sinne käymään ja kerkesi osallistumaankin kehään, viime maanantaina olisi ollut la. Siellä se sinnillä juoksi kehässä koiran kanssa, mahaansa pidellen. Kovasti toivoi, että se olisi käynnistänyt synnytyksen. :D

Noh, tämä oli tässä. Huomenna lähetäänkin anoppilaan Posiolle. Näkemisiin.

-Koiruus-

Vierailija
33/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille,

ja mukavaa maanantaita. Onpas taas ollut hauska lueskella turinoitanne ennen kuin sukeltaa työviikon syövereihin!

MaryRosella onkin jänskää. Pyörtyminenhän on klassinen oire, eli nyt vaan peukkuja pystyyn! Kysymykseesi: joo EU-hommissa täällä ollaan. Roi d' Espagnessa tulee aina silloin tällöin istuttua itsekin!

Ceriselle vastauksena, että ranskaa puhun, flaamia en. Mutta silti olin ihan hoomoilasena kun syksyllä kävin lääkärissä, ja huomasin, että en osaa ilmaista itseäni ranskaksi laisinkaan kun yritän kuvailla oireitani. Flaamilääkärit (kuten flaamit ylipäätään) tosin tuntuu puhuvan hyvää enkkua, mutta raskankieliset välttämäti ei. Elikkäs tämä on sitten mitä suurimmassa määrin kielipoliittinen valinta, jos tärppi käy... ;)

Huomioon tietysti otettava myös se, että vaikka itse pystyisi opiskelemaan relevantin sanaston, niin mies ei paljoa ranskaa puhu (on töissä englanninkielisessä firmassa täällä), ja olis ihan kiva jos hänkin jotain ymmärtäisi kun käydään legurissa. Noh, mutta eipäs mennä asioiden edelle!

Missäpäin maailmaa Cerise itse vaikutat?

Täällä on takana täditön viikonloppu, ja kp 29 menossa! Hiiiiiii. Mutta en anna itseni vielä innostua. Varsinkin eilen aaamulla oli todella " tätimäinen" olo. Olin sitten ihan kiukkupussina koko päivän. Mikä sinänsä myös kertoisi tädin lähestymisestä; ei liene järjellistä syytä vetää herneitä nenään tädin tulosta, jos ei ekalla yk:lla tärppää...

Illallisista selvisin ihan mukavasti; lipittelin viinilasillistani hitaaseen tahtiin, ja otin sen aina mukaan keittiöön kun menin sinne puuhastelemaan, ja loruuttelin reippaasti viemäriin. Ah, hukkaan hyvää tavaraa! Ja ruuan jälkeen otin klassisen huijausdrinkin ginitonicin (onneksi kukaan ei pyytänyt maistaa lasistani ;)

Vierailija
34/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viime kesänä tai syksyllä kirjoittelin tänne, mutta sitten se jotenkin jäi. Välillä olen aina lueskellut mitä tänne kuuluu. Meillä edelleen yritys käynnissä ja kovasti vauvaa toivotaan. Onko Killa enää täällä?

Nennaliina

Vierailija
35/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tättärä taitaa olla jo kolkuttelemassa ovella kun tänään siihen malliin on masuun sattunut=( sais tärpätäjo pian, nää mun täti kivut on meinaan jotain ihan kauheeta aina. Sit jostain kumman syystä mulle on alkanu puskee finnejä ku sieniä sateella *ihmeissään*mulla kun ei ikinä oikeen oo sellasia ollu ni pistää vähän ihmetyttää.

No nytte sit vaan odotellaan torstaita josko se täti ilmaantuu paikalle.

Hyvää viikon alkua kaikille,mä poistun taustalle...

Vierailija
36/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Mukavaa saada enemman ulkomaan elavia joukkoon mukaan, kuin myos muita kolmekympin hujakoilla kieppuvia kuumeilijoita:)

Ma taustailen nyt enemman, meilla on kiire toissa seuraavat pari kuukautta, eli en paljoa ehdi mukana olemaan. Ajatuksissa olette kuitenkin!

Ika ja ammattigalluppia oli ollut...me ollaan molemmat vm77. Ma olen toissa paikallisessa yliopistossa, ja teen periaatteessa opintoneuvojan toita. Viihdyn toissa tosi hyvin, mutta olen lahettanyt viestin universumiin, etta mies saa hyvan duunin kun valmistuu tana vuonna, ja mina jaan koti-aidiksi, tosin pitais jotenkin eka onnistua tama raskautumis-hommakin.

Eli siis omanapa on aika toivoton...kp2 ja 9yk lahti kayntiin eilen. Itkua tuli vaannettya koko vloppu, kun ei meilla ole vielakaan nyyttia tulossa.

Mies on nyt sita mielta etta me voitais lahtea alustavasti jo tutkimuksiin, varsinkin jos meilla on muutto edessa hanen valmistumisensa myota, eli voi olla ettei tuleva vakuutus kattaisi lapsettomuushoitoja. Mun nykyinen vakuutus korva osan tutkimuksista ja mahdollisista insseista.

Tassa kierrossahan ma tikutin ovista, ja natisti vikaan tikkuun kp 14 piirtyi vahva viiva, pupuiltuakin tuli, mutta ei niin ei!

Plussiakin ol tanne tullut: onnea siis Elviiralle ja Ceriselle...ja muillekin jos on jaanyt huomaamatta.

Niinalle paljon jaksuja, toivottavasti nyt alkaa homma luistamaan paremmin ja saat paikat hoidettua kuntoon.

S-k:lle ja Saikulle jaksuhaleja...ootte mun yk-kuumeilukavereita:)

Marylle myos hali ja tsemit kirjoituksiin.

Aqualle kanssa halit, jos viela satut lukemaan naita palstoja.

Nellamaijalle myos halitus!

Ja muillekin ihanille enskoille!

Sara-Marialle vilkutus...kiva kun huhuilit.

Paljon plussasateita kaikille!

Ma jaan taustailemaan ainakin hetkeksi.

Nuutti

Vierailija
37/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin taas hieman raapustelisin pienen hiljaiselon jälkeen.

Uusia on tullut mukaa iso joukko joten tervetuloa koiramamma, sanele, Rapu74, Miirulainen, hyntty, kissaäiti ja carrye ja tietysti kaikki muutkin joita en huomannut. Kiva että tulee uusia ja turinointi vilkastuu.

Gallupeja on ollut jos jonkinlaisia eli ensin ikää meillä molemmilla 28v ja muutaman kuukauden päästä taas lisää =).

Kahvia tulee juotua lattena mieluiten välillä vähän luvattomankin paljon ainakin työaikana eli 3-5 kupillista päivässä. Viikonloppuisin onneksi hieman vähemmän.

Satunnaisen tupakoinnin olen lopettanut jo hyvänaikaa sitten, onneksi.

Yrityksestä ei olla puhuttu oikeastaan kenellekään kuitattu kyselijöille lähinnä että sitten syssymmällä. Paras kaverini on ainoa joka tietää että pillerit on heitetty nurkkaan.

Täti sanan käyttö menkoista on hieman outoa minullekin ja ainoastaan täällä palstalla sitä käytänkin mutta tänne se sopii ihan mainiosti. Tulikohan kaikkiin gallupeihin vastattua. Ai niin ovista olen kolmenkertaa yrittänyt tikuilla metsästää ja kerran olen plussankin saanut. Aika sekavaa touhua se on näissä pitkissä kieroissa ainakin!

dajm: kyselit taannoin kuinka olen ammattiini joutunut ja taitaa paras selitys olla että monen sattuman summa =) Käsillä oli vain päästävä tekemään. Olen aina muutenkin tykännyt ommella, kutoja, piirrellä, valokuvata ja puuhastella käsillä kaiken laista melko laidasta laitaan.

Marzu ,Mary ja rapu74 ainakin piinailevat joten bdbdbd

Passionate ja koiramamma: kuulostaa ihan oviksilta joten lakanoita heiluttelemaan!

Janna@: tsemppiä oviksen metsästykseen!

Nuutti: kovasti tsempiä ja lohtu (((hali))) voisin sanoa että tiedän miltä tuntuu, todella kurjalta!! Ja itkua on väännetty täälläkin, taas. käyhän välillä moikkaamanns.

Vilkutusta ja mukavaa viikkoa vielä kaikille muillekin enska kamuille!

Loppuun vielä on: eli niukka täti saapui tänään joten kp46 muuttui ykköseksi ja yk 12 lähti käyntiin =( . Mieli on maassa ja syvällä. Positiivista on se että pääsen vihdoin siihen kieron kartoitukseen ja selvittelemään mahdollista syytä näihin mega kiertoihin. Eli loppuviikosta verikokeisiin ja kp12:sat ultraan katsomaan tapahtuuko mitään. Palailen sitten viimeistään kertoilemaan taas että missä mennään.

-hapö-

Vierailija
38/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taas yksi viikko ja viikonloppu vierähti. Ihan käsittämätöntä miten tämä aika nykyisin lentää. Kohta sitä on jo vanha kurppana. Huomenna ois syntymäpäivät, tulee 23v. täyteen. Ei varmaankaan monen mielestä oo vielä paljon, mutta itsestä tuntuu ettei tarttis enää noita vuosia lisää tulla. Iän puolesta sais todellakin alkaa esikoinen ilmoitella itsestään, ja varsinkin ku miehellä on ikää jo se 31v., niin ei tässä enää kumpikaan nuortumaan pääse.

Oon tässä kovasti yrittänyt omaa kroppaa kuulostella, että mitä on tulossa. Menkat pitäs alkaa viikon päästä, mutta mahaa kipristelee menkkakiputyyliin jo nyt ja eilen vihloi rintojakin. Toivottavasti ei täti tule etuajassa. No mut plussaa on se että viikonloppuna tuli sellaisa äkillisiä pahoinvointi aaltoja, jotka kyllä meni tosi äkkiä ohi ja tuskin tässä vaiheessa vielä mitään pahoinvointeja voi ollakaan. Sitä vaan niin kovasti haluais olla raskaana, että kaikki mahdolliset oireetkin itselleen kehittää. No mut viikon päästä ollaan jo paljon viisaampia.

Vierailija
39/50 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kiitos halista ja samanlainen takaisin!

kylla taa meille viela iloksi muuttuu!

Onneks paaset jatkamaan tutkimuksia, mulla ainakin on sellainen olo etta olis helpompi olla jos tietais miksi taa homma tokkii niin pahasti.

Paljosti jaksuja ja haleja sulle...toivottavasti tormataan o-puolella ja paastaan molemmat hyppaamaan l-puolen yli:)

+++++++

Vierailija
40/50 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanle: Hyvää syntymäpäivää! :)

Nennaliina: Killa palstailee tätänykyä l-puolella.

Nuutti: Jaksuhali sinne! Toivotaan, että se plussa sinnekin siunautuisi!

hapö: Pahoitteluni.... mutta always look on the bright side; kierronkartoitushan on hyvä juttu, saatte selkoa erinäisiin asioihin! kertoilepa sitten, miten lekurilla meni.

Minä tässä vaan ihan nopeasti tulin itseasiassa oman navan takia kertoilemaan:

Eli ).(

Täti tulloo varmastikin tänään, eilen testasin negan :/

Toisaalta tänään aamulla ei tullut mitään, mutta voi olla että kunhan päivä pääsee pidemmälle, niin ferrari on jo pihassa! Katsellaan, katsellaan. Mä oonkin sekoillut kunnolla noiden kp:n kanssa, nyt siis kp28/28-(32) :D

Muille piinailijoille paaaaljon peukutuksia! *bdbd*

-Mary kp28/28-(32)