Mitä te muut yksinäiset teette jouluna?
Kommentit (61)
Rakentelen palapeliä, käyn kävelyillä. Ehkä ostan glögiä.
Syön herkkuja ja luen kirjaa sängyssä. Käyn lenkillä, jos on kaunis sää. Siivoan kaappeja jos viitsin.
Töitä. Töiden välissä tavallista jokapäiväistä tekemistä jouluvivahtein. En osta jouluruokia, mutta silti saan niistä nauttia. Yhteistyökumppanit ovat joululahjoneet suklaalla, erikoiskahvilla, glögillä, juustoilla, vakuumikaloilla, joululeivillä, joulusinapilla. Ajattelin kyllä tehdä riisipuuroa ja rusinakeittoa aattona, niihin kun ainekset löytyy kaapista. En ole kinkun ja laatikoiden ystävä, niitä sain työpaikan jouluruokailussa ja aina niistä tulee jälkeenpäin huono olo. Lihapullia ja perunamuusia voisin tehdä, rosolli olis kyllä hyvää.
Joulua kestää 3 vrk. Aika pitkä salisessio.
Mulla on muutto menossa nyt. Olen kiitollinen, että tulee joulu. Huilaan itseni takaisin työkuntoon.
Nukun. Pitkä työputki takana ja oon väsynyt.
Persu Psykootit ansaitsee viettää.Joulun yxin.
Vierailija kirjoitti:
Trollaan vauvapalstalla.
Mitä olisi joulu ilman lanttulaatikkoa ja trollaamista?
Yleensä olen töissä, mutta nyt pakotettiin vapaalle. Joten lepäilen vain, herkuttelen ja katselen leffoja. Käyn hautausmaalla kävelyllä, jos on mukava keli.
Juon bissee ti, ke, to iltoina
Ja ehkä syön Kinkkua ja perunalaatikkoa iltapäivällä.
Teen mitä teen. Ei kuulu muille. Eikä kiinnosta muiden tekemiset. Luin vain otsikon, en AP:n tekstiä tai muita kommentteja.
Lepään. Nautin. Katson leffoja. Käyn kävelyllä ja jos siltä tuntuu, kapinoin perinteitä vastaan ja haen kebabin tai käyn baarissa. Näihin on niinkin pitkä matka kuin 30 metriä.
Mulla on tässä ympärillä sinkkuystäviä, joiden kanssa viestittelen ja soittelen. Saatetaan nähdä. Pelata bilistä, lautapeliä tai heittää dartsia.
Elämä on mukavaa kun sen osaa.
Vierailija kirjoitti:
Persu Psykootit ansaitsee viettää.Joulun yxin.
Sait sitten vedettyä Persut tähänkin mukaan hankkiudu hoitoon jo!!
Vietän aaton vanhempien seurassa ja muuten poden yksinäisyyttä.
Tavallaan hullua ajatella, etten koskaan ole ollut ns. vieraassa pöydässä esiteltävänä jouluna, samalla kun töissä kuuntelee reilusti nuorempien pohdintaa siitä, kun pitäisi lähteä anoppilaan aattona.
Vierailija kirjoitti:
Lepään. Nautin. Katson leffoja. Käyn kävelyllä ja jos siltä tuntuu, kapinoin perinteitä vastaan ja haen kebabin tai käyn baarissa. Näihin on niinkin pitkä matka kuin 30 metriä.
Mulla on tässä ympärillä sinkkuystäviä, joiden kanssa viestittelen ja soittelen. Saatetaan nähdä. Pelata bilistä, lautapeliä tai heittää dartsia.
Elämä on mukavaa kun sen osaa.
Niinpä, kun ei jää määryämään joka asiasta.
Grillaan yleisellä grillipaikalla makkaraa.
Kattelen tota DNA:n mainosta, kun Käärijä vetää popcornia oravan tyylisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joulua kestää 3 vrk. Aika pitkä salisessio.
Kuka viettää oikeasti joulua vielä tapaninpäivänä? Sehän on se vaihe kun ihmiset on jo täysin kypsiä jouluruokiin ja sukulaisiinsa.
Pakkotöitä.