Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olga Temosen syöpähoidot

Vierailija
21.12.2024 |

Temoset ovat keskimääräistä paljon varakkaampia, mutta silti ihmettelen millä ihmeellä he maksavat vaihtoehtoiset hoidot ulkomailla? Kela ei niitä korvaa, koska ne eivät ole käypä hoito -protokollan mukaisia. Luin että yksi hoitokerta maksaa 2500 € ja että Olgalle on ollut joku keräys, mutta noissa maissa potilas maksaa myös lääkärille erikseen, lääkäri ja hoitajien tekemät hoitotoimenpiteet eivät sisälly tuohon hoitosuunnitelmaan kun kyse ei ole Saksan sairausvakuutussysteemin potilaasta. Netistä selviää helposti että pelkästään hoitosopimus, joka vakuutussysteemin ulkopuolella olevan on tehtävä, voi maksaa satoja tuhansia. Ei kenelläkään tavallisella ihmisellä ole tuollaiseen varaa ilman terveys- ja syöpävakuutusta. Ne on ilmeisesti jatkossa jokaisen viisasta ottaa itselleen ja lapsilleen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen?

Vierailija
2/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräystuottoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Olen, eokö saisi?

Vierailija
4/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, hyvältä näytti Olga eilisessä ohjelmassa ja se rakkaus!

Vierailija
5/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene hoidoista apua.

Vierailija
6/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ottaa lainaa tyhmempiinkin asioihin. Ja mitä sinulle edes kuuluu mistä ne rahat tulevat??

Vierailija
7/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan apua, jos viisisenttinen kutistunut muruseksi.

Olgalla on ihana asenne sairauteen!

Vierailija
8/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP kirjoittele tänne kenenkään syöpähoidoista u r p o.

Vierailija
9/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan yleisesti ärsyttää koko Olga. Miksi tuollaiselle annetaan rahaa hoitoihin ja minä en saa edes joululahjaa? Miksi priorisoidaan jotain julkkista? Olen kateellinen.

Ap

Vierailija
10/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu vielä lähtemään. Ja jos pitää lähteä, niin sitten vaan loppun asti hyvällä fiiliksellä. Mutta en oo vielä lähdössä mihinkään, Olga sanoi.

Vierailija
11/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan yleisesti ärsyttää koko Olga. Miksi tuollaiselle annetaan rahaa hoitoihin ja minä en saa edes joululahjaa? Miksi priorisoidaan jotain julkkista? Olen kateellinen.

Ap

Ok, pukki tuo sulle gliooman ?

Vierailija
12/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräystuottoja?

Totta. Hehän keräävät rahaa hoitoihin. Siinä mielessä ovat etuoikeutettuja, harvalla "taviksella" on tällainen mahdollisuus, kun ei ole tunnettu. 

Vierailija
13/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi julkisuuden henkilöä niin eiköhän löydy tuttavia joilla varaa auttaa ja osallistua keräyksiin. Tuskin itsekään mitään ihan tyhjätaskuja ovat. 

Vierailija
14/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ole onnellinen siitä, että olet terve? Viis joululahjasta siihen asiaan verrattuna.

Vierailija
15/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskin haluat sellaista aivosyöpää kuin mitä tällä Temosella on. Se ei nimittäin poistu eikä parane. Se syöpä.

Vierailija
16/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö elossa? :O

Vierailija
17/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumehoitoja. Mutta johonkin on hyvä uskoa kun elämä koettelee. Rahanhukkaaminen ei kuolemanpelossa tunnu miltään.

Vierailija
18/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta Olgan sairaudesta ollu iloakin. Jos ei muille, niin muutamalle kateellisille ja pahansuovalle palstalaiselle. Jestas, ollaan kateellisia vakavasti sairaalle ja odotellaan kieli pitkällä hänen kuolemaa. 

Tsemppiä ja jaksamista Olgalle ja Olgan perheelle!

Vierailija
19/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumehoitoja. Mutta johonkin on hyvä uskoa kun elämä koettelee. Rahanhukkaaminen ei kuolemanpelossa tunnu miltään.

Joku on jossain joskus esittänyt, että syöpä kuin syöpä poistuu, kun bulgarianjugurttiin sekottaa pellavansiemenöljyä ja se sitten syödään. Varmaan.

Vierailija
20/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Olen, eokö saisi?

No et.

Kateellinen aivosyöpää sairastavalle.... Voi sitä muutenkin asioita tarkastella ja miettiä kuin kateuden pohjalta... (Esim. miten yhteiskunnassa asioita voitaisiin kohentaa yleisesti ottaen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi