Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olga Temosen syöpähoidot

Vierailija
21.12.2024 |

Temoset ovat keskimääräistä paljon varakkaampia, mutta silti ihmettelen millä ihmeellä he maksavat vaihtoehtoiset hoidot ulkomailla? Kela ei niitä korvaa, koska ne eivät ole käypä hoito -protokollan mukaisia. Luin että yksi hoitokerta maksaa 2500 € ja että Olgalle on ollut joku keräys, mutta noissa maissa potilas maksaa myös lääkärille erikseen, lääkäri ja hoitajien tekemät hoitotoimenpiteet eivät sisälly tuohon hoitosuunnitelmaan kun kyse ei ole Saksan sairausvakuutussysteemin potilaasta. Netistä selviää helposti että pelkästään hoitosopimus, joka vakuutussysteemin ulkopuolella olevan on tehtävä, voi maksaa satoja tuhansia. Ei kenelläkään tavallisella ihmisellä ole tuollaiseen varaa ilman terveys- ja syöpävakuutusta. Ne on ilmeisesti jatkossa jokaisen viisasta ottaa itselleen ja lapsilleen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpälääkäri kommentoi (Ylen kommenttipalsta) että hoitotulos voi olla seurausta annetusta yhdistelmähoidosta, sädehoito+sytostaatti (kerran). Myöhäinen tulos voidaan selittää immunologisena nk "checkpoint inhibiittoriin" vaikuttavana toimintana, jossa hoito avaa tappajasolujen pääsyn syövän kimppuun.

Vierailija
22/36 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan yleisesti ärsyttää koko Olga. Miksi tuollaiselle annetaan rahaa hoitoihin ja minä en saa edes joululahjaa? Miksi priorisoidaan jotain julkkista? Olen kateellinen.

Ap

Ok, pukki tuo sulle gliooman ?

Tuo vastaus on jonkun feikin, ei minun. En ole kateellinen, katsoin eilen Perjantain ja olen iloinen että hoidot on tehonneet Olgalle. Syöpä on kamala sairaus. Mutta se huolestuttaa ja ihmetyttää miten tavalliset keskituloiset tai köyhät ihmiset sairastuessaan voisivat saada noita superkalliita hoitoja ulkomailla. Olgalle hoito oli myös tehonnut. Ei vissiin mitenkään ellei ole vakuutusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumehoitoja. Mutta johonkin on hyvä uskoa kun elämä koettelee. Rahanhukkaaminen ei kuolemanpelossa tunnu miltään.

Joku on jossain joskus esittänyt, että syöpä kuin syöpä poistuu, kun bulgarianjugurttiin sekottaa pellavansiemenöljyä ja se sitten syödään. Varmaan.

Tämä on niinsanottu Budwik dietti. Itse käytän myös sitä. Pellavasiemenöljyyn voi sekoittaa vähärasvaista rahkaa, jogurttia tai raejuustoa.

Samalla tulee välttää rafinoituja öljyjä.Vain kylmäpuristetud öljyt , esim. oliiviöljy on sallittua.

Vierailija
24/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ne huuhaahoidot on c-vitamiinia suoneen. Olga on kuollut pääsiäiseen mennessä. 

Vierailija
25/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga EI OLE parantunut. 

Vierailija
26/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgan pitää kuolla. Muuten Tuukka ei saa pääteostaan kuvattua loppuun. 

Vierailija
27/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan yleisesti ärsyttää koko Olga. Miksi tuollaiselle annetaan rahaa hoitoihin ja minä en saa edes joululahjaa? Miksi priorisoidaan jotain julkkista? Olen kateellinen.

Ap

Ok, pukki tuo sulle gliooman ?

Tuo vastaus on jonkun feikin, ei minun. En ole kateellinen, katsoin eilen Perjantain ja olen iloinen että hoidot on tehonneet Olgalle. Syöpä on kamala sairaus. Mutta se huolestuttaa ja ihmetyttää miten tavalliset keskituloiset tai köyhät ihmiset sairastuessaan voisivat saada noita superkalliita hoitoja ulkomailla. Olgalle hoito oli myös tehonnut. Ei vissiin mitenkään ellei ole vakuutusta?

Mistä päättelet, että tehoaa? Ei tehoa. Keskituloisen tai kenenkään ei kannata käyttää rahaa tehottomaan uskomuslääkintään. Jos hoito tehoaa, se on ihan oikea lääketieteellinen hoito eikä vaihtoehtohoito. Nuo uskomushoidot ei tehoa.

Vierailija
28/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräystuottoja?

Keräyksiin tarvitaan poliisiin lupa.

Vierailija
29/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

Olen, eokö saisi?

Syöpää sairastavalle? Taidat olla sairas.

Vierailija
30/36 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huomiohuora. Varmaan hankkinut sen syövänkin vain että saa paistatella julkkiksena. 

Mun mielestä ihan mukavan ja vaatimattoman olonen. Toivottavasti elää pitkään.

Vierailija
31/36 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgan toinen tytär on tosi nätti. Surullinen kohtalo menettää äiti noin nuorena. 

Vierailija
32/36 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihan oikea lääketieteellinen hoito on niin tehokas, miksi ihmisiä koko ajan kuolee syöpään niin paljon.

Vierailija
33/36 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihan hirveitä ihmisiä.

Vierailija
34/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on toivoa, on elämää. Eikö joku viisas ole joskus noin sanonut? On hirveän helppoa huudella sivusta, että turha on mitään vaihtoehtohoitoja ottaa, kun sitten kuitenkin kuolee. Ihmisen elämänhalu vain tuppaa olemaan niin voimakas, että sitä tekee ihan kaikkensa, jotta saisi elää. Jos olisin samassa tilanteessa, raapisin rahat kasaan millä tahansa keinolla ja lähtisin kokeilemaan mitä tahansa mahdollista hoitoa.

Vierailija
35/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin on toivoa, on elämää. Eikö joku viisas ole joskus noin sanonut? On hirveän helppoa huudella sivusta, että turha on mitään vaihtoehtohoitoja ottaa, kun sitten kuitenkin kuolee. Ihmisen elämänhalu vain tuppaa olemaan niin voimakas, että sitä tekee ihan kaikkensa, jotta saisi elää. Jos olisin samassa tilanteessa, raapisin rahat kasaan millä tahansa keinolla ja lähtisin kokeilemaan mitä tahansa mahdollista hoitoa.

Jatkan: tuota sanontaa on myös toisinpäin eli niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Itse ajattelen niin, että mitä jää, jos toivon menettää? Toisaalta niin kauan kuin saa olla elossa, on toivoa. Toimii molempiin suuntiin.

-
36/36 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä pyörii taas tällaista todella törkeää tekstiä vakavasti sairaasta ihmisestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi