Mitä mieltä olette väittämästä, että vain rumat naiset tietää oikeasti mikä miesten oikea luonne on?
Tarkoittaa tietenkin sitä, että miehet ovat tylyjä ja inhottavia rumille naisille, eivätkä esim. auta heitä.
Kommentit (55)
Naisetkin käyttäytyy eri tavalla miehen kiinnostavuuden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai miehen limaisuuden mukaan.
Harvoin kuulee mitään noin typerää väitettä. Sitä mieltä olen.
Paska väittämä. Miehet käyttäytyvät erilailla kauniin ja ruman naisen kohdalla. Mutta ainoa mikä heitä yhdistää on pilllunhimo. Nainen ei ole heille muuta. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehen limaisuuden mukaan.
"Limaisuuskaan" Ei ole niin paha miehellä kuin tylsyys.
Määrittele ruma. Itse en deittailisi itseäni kiinnostamattomia naisten kanssa. Esimerkiksi päihteiden käyttö, ulkoinen likaisuus ja haisuliuus karkoittaa mut tehokkaasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ruma. Itse en deittailisi itseäni kiinnostamattomia naisten kanssa. Esimerkiksi päihteiden käyttö, ulkoinen likaisuus ja haisuliuus karkoittaa mut tehokkaasti pois.
Nyt ei varmaan ole kyse edes deittailusta vaan perus ihmimillisyydestä.
On niin tyhmä väite, että täytyy olla naisen keksimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miehen limaisuuden mukaan."Limaisuuskaan" Ei ole niin paha miehellä kuin tylsyys.
Tylsyys ei näy päälle. Limainen tuijotus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta panisit niitäkin. Mies on sillä tavalla yksinkertainen olio.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat harvoin näkyvästi likaisia tai haisevia, jos eivät ole puliakkoja. Mutta päihteitä lähes kaikki käyttävät, eli juovat skumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei varmaan ole kyse edes deittailusta vaan perus ihmimillisyydestä.
Joo. Mun luetun ymmärtäminen on 💀
Niin?