Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leuat loksahtivat ruokajonossa: miljonääri ilmestyi paikalle 40 000 euron setelikasan kanssa kuvat!

Vierailija
21.12.2024 |

Seiska todisti aitiopaikalta, kun Henry Aflecht jakoi vähävaraisille riihikuivaa.

Seiska seurasi perjantaina 20.12., kun Henkka saapui Espooseen jakamaan käteistä paikalliseen leipäjonoon. Mukana oli ex-poliisi Timo Lehtonen, joka toimii projektin virallisena valvojana.

Miljonääri ei osaa tarkalleen sanoa miksi tekee vuodesta toiseen paljon aikaa ja energiaa vievää hyväntekeväisyystyötään.

Jaa-a. Hyvä kysymys. Ehkä se on alitajunnallisesti nuoruusvuosien paikkaamista. Ne vuodet menivät aika erilaisissa tunnelmissa. Olen huomannut, ettei veneiden ja autojen ostaminen tuo mitään fiilistä, vaan se on pelkkää materialismia. Kun mulla on mahdollisuus tehdä tätä niin miksi en tekisi, Henkka pohtii.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/leuat-loksahtivat-ruokajonossa-mil…

Hieno teko, arvostan! 👏

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ikinä mieleen soittaa seiskaa paikalle kun käyn antamassa rahaa hyväntekeväisyyteen, minulla ei kyllä ole 40 000 euroa lahjoittaa. Minä olen vain käynyt viemässä rahaa ja ruokaa ilman että teen sitä numeron, mutta ensi kerralla voin soittaa lehdille jos niitä kiinnostaa ottaa kuvia kun laitan pari kolikkoa keräyslippaaseen.

Koska mitä iloa siitä hyväntekeväisyydestä on jos ei koko maailmalle voi julistaa miten hyvä ja antelias minä olen.

Vierailija
42/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä jakoi eilen seteleitä Oulun torilla. Hieno mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti rahat menee fiksuun käyttöön eli hiukan parempaan jouluun ja vähän jemmaankin, ettei suoraan sinne a-putiikkiin.

Vierailija
44/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulisi eurojackpotissa päävoitto, niin voisihan sitä laittaa anonyymisti paikallisen ruokaa jakavan laitoksen postilaatikkoon paksun kirjekuoren. Voisivat sitten laittaa ruokakasseihin yllätyksen ihmisille. introverttinä en halua olla huomion keskipisteenä.

Vierailija
45/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hieno mies. Vaikka saisi tästä mainosta on hän sen ansainnut. Harmi ettei vastaavia ole Suomessa enempää.

Vierailija
46/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivittasti kela vähentää tuon rahan tuista.

Ei kai kela sitä rahaa edes "näe" kun se on käteisenä. Lahjoja saa vissiin ottaa vastaan jotain viiden tonnin edestä verottomana, ainakaan yksi viisikymppinen ei vielä veroja aiheuta.

Toimeentulotukeen vaikuttaa kaikki. Vinkkaan kelalle että voivat jatkossa mennä valvomaan paikan päälle.

Muuta DDR:n kyylä!

Vierailija
47/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähtis sanomaan että toi on hyväntekeväisyyttä koska kun sä olet tunnettu ihminen ja sä teet tollasia tekoja niin siinä tapahtuu sellanen asia että sä pääset valokeilaan hetkeksi ja se taas on valtavaa markkinointia sulle itselles, eli se ihminen tienaa helposti sillä teolla 5 kertasen määrän rahaa kuin mitä se on antanut pois. 

Ei bisnesmiehet ajattele mitään hyväntekeväisyytenä vaan bisneksenä

Uskokaa pois

Mut siis hieno juttu että kumminkin tekee hyvää, en mä sillä.

Hirveän vähän julkisuuden henkilöt käyttävät tätä markkinointikeinoa. Onko heistä vaan niin vastenmielistä auttaa köyhiä, että eivät viitsi vaikka tienasivat sen ansiosta valtavat määrät rahaa?

Tuommoinen auttaminen on ihan mahtava juttu, vaikka kyse olisi markkinoinnista. Siinä auttaa konkreettisesti useita apua tarvitsevia.

Vierailija
48/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut ikinä mieleen soittaa seiskaa paikalle kun käyn antamassa rahaa hyväntekeväisyyteen, minulla ei kyllä ole 40 000 euroa lahjoittaa. Minä olen vain käynyt viemässä rahaa ja ruokaa ilman että teen sitä numeron, mutta ensi kerralla voin soittaa lehdille jos niitä kiinnostaa ottaa kuvia kun laitan pari kolikkoa keräyslippaaseen.

Koska mitä iloa siitä hyväntekeväisyydestä on jos ei koko maailmalle voi julistaa miten hyvä ja antelias minä olen.

Tuskin Henkka on seiskaa paikalle soittanut, eiköhän siellä ole toimittaja ollut kytiksellä että missä rahaa jaetaan kun tiedossa oli että Rahat Helsingin seudulla jaetaan. Ja toisekseen nuo rahat ovat tulleet ihan tavallisilta ihmisiltä ja yrityksiltä, eli älä turhaan ole kateellinen jos joku muu jaksaa rahaa jakaa vähävaraisille monta päivää.

Vierailija
49/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähtis sanomaan että toi on hyväntekeväisyyttä koska kun sä olet tunnettu ihminen ja sä teet tollasia tekoja niin siinä tapahtuu sellanen asia että sä pääset valokeilaan hetkeksi ja se taas on valtavaa markkinointia sulle itselles, eli se ihminen tienaa helposti sillä teolla 5 kertasen määrän rahaa kuin mitä se on antanut pois. 

Ei bisnesmiehet ajattele mitään hyväntekeväisyytenä vaan bisneksenä

Uskokaa pois

Mut siis hieno juttu että kumminkin tekee hyvää, en mä sillä.

Hirveän vähän julkisuuden henkilöt käyttävät tätä markkinointikeinoa. Onko heistä vaan niin vastenmielistä auttaa köyhiä, että eivät viitsi vaikka tienasivat sen ansiosta valtavat määrät rahaa?

Tuommoinen auttaminen on ihan mahtava juttu, vaikka kyse olisi markkinoinnista. Siinä auttaa konkreettisesti useita apua tarvitsevia.

Jokainen tervejärkinen tietää, mitä siitä seuraa, jos jakaa köyhille rahaa. Saa uusia ystäviä.

Vierailija
50/50 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivittasti kela vähentää tuon rahan tuista.

Ei kai kela sitä rahaa edes "näe" kun se on käteisenä. Lahjoja saa vissiin ottaa vastaan jotain viiden tonnin edestä verottomana, ainakaan yksi viisikymppinen ei vielä veroja aiheuta.

Toimeentulotukeen vaikuttaa kaikki. Vinkkaan kelalle että voivat jatkossa mennä valvomaan paikan päälle.

Muuta DDR:n kyylä!

Juu, Kelahan menee sinne varmasti. Niillä on onneksi toimiva kasvorekisteri, ja todentavat otitko rahan todella vastaan, ja käytit sen. Etkä antanut vaikka eteenpäin siskollesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi