Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka ei jouluna syö jouluruokia.

Vierailija
21.12.2024 |

Syödään puolukkasurvosta ja mozzarellaa ja juodaan lonkeroa.sit ollaan tiedostavia maailmankansalaisia olevinaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka jouluna syö jouluruokia.

Vierailija
2/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nyt et ymmärrä mitään muutakaan.

Ei meitä kiinnosta mitä kaikkea sinä et ymmärrä.

YMMÄRTÄMINEN ON VAIKEAA, YMMÄRTÄMÄTTÖMYYS HELPPOA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ymmärrät? Olet luetellut paljon asioita mitä sä et ymmärrä.

Vierailija
4/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 70-luvulla ja inhoan lähes kaikkia jouluruokia. Nykyään syön jouluna perunamuusia, lohta, kraavilohta, suolakurkkua, joululimppua ja tiettyä kermajuustoa. 

Lapsena mun äiti teki pitkällisen mankumisen jälkeen lasagnea mulle. Ei ollut silloin mitään arkiruokaa meillä ja kukaan muu ei sitä halunnut.

Vierailija
5/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "En ymmärrä"

Vierailija
6/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun hei tarvikaan ymmärtää, eikä kukaan ole sinulle tilivelvollinen tekemisistään. Keksi itsellesi tekemistä niin ei tarvitse pohtia toisten syömisiä.

Vierailija
7/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää yksin niin miksei voisi syödä jotain hyvää jouluna. Jos on lapsia niin eri asia.

Vierailija
8/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joistakin jouluruuista kuten sillistä ja graavilohesta. Onhan se kuitenkin fakta että perinteiset jouluruuat ovat pula-ajalta jolloin raaka-aineet oli keskellä talvea etenkin vähäiset ja ainoana mausteena ehkä suolaa. En muutenkaan pidä sianlihasta tai juureksista joten hyvähän se on että nykyään on moderneja ja erilaisia vaihtoehtoja jouluruuille. 

Vierailija
9/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 70-luvulla ja inhoan lähes kaikkia jouluruokia. Nykyään syön jouluna perunamuusia, lohta, kraavilohta, suolakurkkua, joululimppua ja tiettyä kermajuustoa. 

Lapsena mun äiti teki pitkällisen mankumisen jälkeen lasagnea mulle. Ei ollut silloin mitään arkiruokaa meillä ja kukaan muu ei sitä halunnut.

Monet oppivat vasta aikuisina pitämään jouluruoista. Muistan kuinka itsekin tein lapsille lasagnea jouluksi, kun toivoivat. Ajattelin asian niin, että jouluna kaikkien tulee saada nauttia pöydän antimista. Ei ole nautinto, jos ei mikään tarjottava ole mieluista.

Vierailija
10/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, että ollaan kyllästyneitä kerran vuodessa syötäviin ruokiin.

Vierailija
11/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jouluruoat olisivat hyviä, niitä syötäisiin muinakin päivinä kuin joulunpyhinä. Imelletyt laatikot eivät ole mitään nykyajan herkkuruokaa. Sen sijaan oikeasti hyvä piparitaikina maistuu monille ympäri talven.

Vierailija
12/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahullu?

Vierailija
13/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jouluruokaa jos sitä aattona saa halvalla, muuten ihan normiruokaa. En vietä joulua.

Vierailija
14/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jouluruoat olisivat hyviä, niitä syötäisiin muinakin päivinä kuin joulunpyhinä. Imelletyt laatikot eivät ole mitään nykyajan herkkuruokaa. Sen sijaan oikeasti hyvä piparitaikina maistuu monille ympäri talven.

Tuskin maistuu.

Vierailija
15/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imelletty perunalaatikko on hyvää, voisin hyvin syödä ympäri vuoden jos jaksaisin tehdä. Piparit taas on niin tylsiä etten syö edes jouluna.

Vierailija
16/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei taida ymmärtää mistään mitään. Hih.

Vierailija
17/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi useampi ei syö jouluruokia muulloinkin, kuin jouluna. Laatikot on hyviä ympäri vuoden.

Vierailija
18/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä jotka miettii toisten syömisiä ja vielä kirjoittaa siitä keskustelupalstoille.

Vierailija
19/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi ymmärtääkkään..

Mitä on jouluruoka? Suomessa omat jutut ja muualla maailmalla omat. Itse syön jouluna myös muuta kuin Suomessa yleisesti pidettyjä jouluruokia. Mm sisäfilee, valkosipuliperunat, sushia jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi