Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisillä ei ole mitään tilantajua kaupassa, kun jäävät tielle seisomaan

Vierailija
21.12.2024 |

Siis niissä väleissä jäävät tielle seisomaan, ilman että miltään puolelta pääsee ohi. Miten voi olla niin vaikeaa olla tilanteen tasalla ja katsoa ettei jää tien tukkeeksi? Itse ihan alitajuisesti jo monitoroin tilannetta koko ajan, katselen sivusilmällä onko muita tulossa ja toimin sen mukaan.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi ahnehtii kaiken, tilankin.

Vierailija
2/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on aikaa odottaa, mä olin ensin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneen sukupolven asenne.

Vierailija
4/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ensi kerralla ihan viereen seisomaan ja kun kysyy että mitä kyttään niin sanon että odottelen tilaa päästä ohi. 

Vierailija
5/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi opetella 4 sanaa: "Anteeksi, voisinko päästä ohi". On tehokkaampaa kuin kärryilää tökkiminen persiiseen. Meillä on kyllä aamuisin usein marketissa yksi rollaattorimummo, en tiedä onko aika huononäköinenkin. Häntä pitää aina väistellä, kun tuntuu aina olevan samalle hyllylle pyrkimässä. Kaipa hänellä on samat ostokset kuin mullakin.

Vierailija
6/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneen sukupolven asenne.

Mistä sukupolvesta puhut, alfasta, Z:stä, milleniaaleista, X:stä, boomereista, hiljaisesta sukupolvesta vai mahtavimmasta sukupolvesta?

Vierailija
7/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ylipäätään ei ole paljon mitään tajua mistään. Ollaan ylhäältä ohjailtavaa karjaa kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. Otat rokotteen, pelkäät ydinsotaa, syöt hyönteisiä jne.

Vierailija
8/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys.

Vierailija
9/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo pinnassa ? Huolestu jo itsestäsi !

Vierailija
10/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi opetella 4 sanaa: "Anteeksi, voisinko päästä ohi". On tehokkaampaa kuin kärryilää tökkiminen persiiseen. Meillä on kyllä aamuisin usein marketissa yksi rollaattorimummo, en tiedä onko aika huononäköinenkin. Häntä pitää aina väistellä, kun tuntuu aina olevan samalle hyllylle pyrkimässä. Kaipa hänellä on samat ostokset kuin mullakin.

En mä pyytele anteeksi ainakaan, sanon vaan että väistäs vähäsen niin mahtuu ohi. 

Vierailija
11/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat seisoa töllöttää kädet selän takana keskellä käytävää. Mamma laittaa kärryt poikittain käytävälle ja tutkii 10 minuuttia ostaako Xtra vai coop pumpulipuikkoja.

Kassajonossa kaikki on punnitsematta ja sekoillaan kenolappunivaskan kanssa...

Vierailija
12/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut ihmiset eivät osaa avata suutaan, "voitko hiukan väistyä"? 

Vierailija
13/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajalla lyö pää tyhjää kaupassa kaiken tavarapaljouden keskellä.

Vierailija
14/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä ylipäätään ei ole paljon mitään tajua mistään. Ollaan ylhäältä ohjailtavaa karjaa kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti. Otat rokotteen, pelkäät ydinsotaa, syöt hyönteisiä jne.

Jep ja media käskee sua vihaamaan venäjää

Vierailija
15/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa tapahtuu tätä vaikka keskellä suojatieristeystä

Vierailija
16/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti osaa lukea tai olet muuten vaan vajaa? 

Vierailija
17/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä voin. Jätän myös lämmitysroikkani tolppaan kiinni ja heitän siihen topan päälle koska minä voin. Kolasin lumet etuoveltani naapurin puolelle koska minäminä

Vierailija
18/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaupassa käyntiä tönöttäjien takia ja en jaksa viiden sekunnin välein kysellä tilaa näiltä tönöttäjiltä. Niinpä hoidan ostokset ruuhka-aikojen ulkopuolella, mutta aina se ei onnistu. 

Vierailija
19/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ihmisiä seisoi bussipysäkillä Treella ahtaan jalkakäytävän puolella edessä (pysäkkiä on siis taaempana), ei väistöä, seisoi vaan paikoillaan ja virnisteli partatyyppi. Vaarallinen ohitus tien puolelta, koska lumivalli ja bussi sekä autoja oli varmaan tulossa takaa. Sillä aiheuttaa muille vaaratilanteen. Yksi taas oli autolla pihassa keskellä parkkista, oli liukasta autojen sivulla, auto seisoi hiekalla. Piti kääntyä ja mennä eri kautta. Väistäkää ihmiset Tampereella muita ja käyttäkää miehet aivoja. Osa kävelee ryhmässä tai kaksin myös todella leveästi.

Vierailija
20/93 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut ei osaa katsoa ettei ole tien tukkeena? Ei voi olla niin hiton vaikeaa. Eikä pitäisi olla mikään yllätys, että kaupassa on muitakin asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi