Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin aloittaa laihdutus?

25.02.2007 |

Painoa ylimääräistä 20kg. Vauva nyt 4kk eikä paino ole pudonnut täysimetyksestä huolimatta. Tilasin painonvartijoilta minipaketin. sanoivat puhelimitse, ettei ainakaan ennen vauvan 4kk ikää saisi laihduttaa. Mutta jos täysimetän puolivuotiaaksi, pitäisik odottaa sinne asti niinkuin antoivat ohjeeksi painonvartijoissa. haluaisin kovasti jo saada painoa pikkuhiljaa pois, mutta en tiedä uskallanko aloittaa, jos vaikuttaa maidontuotantoon, vaikka olisikin hidata, 0,5kg viikkovauhtia. Mitä mieltä olette? Kokemuksia, onko joku laihduttanut pisteillä täysimetyksen aikana, vaikuttiko maitoon. Mulla olis 21p+10lisäpistettä, osittaisimetyksen aikana 21+5. Odotanko 2kk, vai uskallanko sydä pisteiden mukaan, eli 31p/pvä?

Kiitos jos jollain olisi kokemusta kertoa miten itse on tehnyt!

jassi +3vpoika ja 4kk vauva

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottaisin varsinaisen kuurin aloitusta kunnes vähennät imetystä - mulla kyllä imetykseen vähän vaikutti minusta, tai sitte muutenkin vaan lopetti tuo meidän vaavi imemisen kun tuli kiinteitä mukaan kuvioon tuossa 5kk paikkeilla.

Mutta imetyshän ei estä aloittamasta liikunnan lisäämistä ja herkuista luopumista. Kun syö terveellisesti, ei ne pisteet oikeastaan edes paljon pauku tuon täysimetysrajan ylitte. Mä olen tässä yrittäny omaksua uutta elämäntapaa - syön kunnes on kylläinen olo, yhtään enempää ei tarvitse syödä. Jos syön palan suklaata, se on vain se 1 pala tai 1 pulla. Ei kolmea, kuten ennen! Reipasta kävelyä voi harrastaa vaikka joka päivä tai hanki esim. jumppapallo ja video kotiin jolla voit aloittaa hiljakseen esim. lantionpohjan ja vatsojen vahvistamista.

Tsemppiä, kyllä se siitä!!

Papuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla