Kerro nerokkain joululahjasi miehelle!
Kommentit (106)
Moottoriöljyä ja kuusiokoloavain.
Vierailija kirjoitti:
Peräpukamavoidetta
Olet sairas vähä-älyinen kusipää.
Häpeä itseäsi.
Lahjakortti, jolla pääsee ajamaan Ferrarilla. Oli autohullulle miehelle todella mieluinen lahja.
Onko se saanut jo niitä kierrätysmuovista tehtyjä The Other Danish Guy alushousuja ?
Olen vaan itse antanut jo aika monena jouluna noita ja kun nuo alkkarit kestää ikuisuuden niitä alkaa olla perheen miesten kaapeissa jo aikamoinen pino.
Voi sa#tana miten tyhmää porukkaa linjoilla on taas.
Vain muutama asiallinen ehdotus joululahjaksi miehelle, perheenisälle, isosisälle.
Onko se tosiaan totta, että tämä areena on somen suurin kusipäiden täyttämä palsta?
Näin luin yhdeltä somepalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Jalkavoide tai jalkahoito
Entä käsihoito? Tai suuhoito miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko se saanut jo niitä kierrätysmuovista tehtyjä The Other Danish Guy alushousuja ?
Olen vaan itse antanut jo aika monena jouluna noita ja kun nuo alkkarit kestää ikuisuuden niitä alkaa olla perheen miesten kaapeissa jo aikamoinen pino.
Taitaa olla liian myöhäistä tilata niitä netistä, mutta ehkä joku lahjakortti voisi onnistua ?
Kuivia klapeja pari kuutiota, varastoon pinottuna
Ostan yleensä perheen miehille myös jotain parempia hiusaineita ja deodorantteja.
Tai konserttilippuja tai lahjakortteja lippupalveluun tms.
18 kesäinen seksityöläinen oli mieluisa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan yleensä perheen miehille myös jotain parempia hiusaineita ja deodorantteja.
Hiusaineita ja deodorantteja? Mistä näitä uunoja löytyy. Onko mies samaa maata ja ostelee sinulle ryppyvoiteita ja imureita.
Miehet on vaikeita. Monet tykkää kaikista koneista, mutta miten niitä osaa ostaa.
Meillä on ollut suosittuja lahjoja myös Life-kaupasta saatavat paksut aika edulliset villatossut. Niitä saa varrellisina tai aamutohvelin mallisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräpukamavoidetta
Olet sairas vähä-älyinen kusipää.Häpeä itseäsi.
Entäs miten olisi kyrvänsyylävoidetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusaineita ja deodorantteja? Mistä näitä uunoja löytyy. Onko mies samaa maata ja ostelee sinulle ryppyvoiteita ja imureita.
Kyllä perheen nuorisolle ainakin on hyvin kelvannut joku Armanin dödö.
Yritetään välttää turhaa kulutusta ja tavaraa. Meillä joululahjat ovat aika symbolisia ja ekologisia tai sitten jotain konserttilippuja. Mies esim. ostaa joka joulu koko perheelle 3 päivän Pori-Jazz-liput.
Mun mielestä nerokkain joukulahja on se, tai sellainen juttu tai tavara, josta mies on puhunut pitkään.
Ja haaveillen. Ja kertonut pitkän aikaa, miten hyvä, mukava, tärkeä tai muutoin ok jokin vehje oilis.
Mutta ei koskaan ole saanut sitä itse ostetuksi. Vaikkapa vain pihiyttään, tai ei ole raaskinut tuhlata rahaa itseensä.
Tämmösiä meillä ovat miehen harrastusvälineet: Uistimet, tennisväliineet, urheiluvaatteet, jotkin hänen kotona olevan kirjoituspöytänsä erikoistarvikkeet.
Näitä olen yllätyslahjana pyrkinyt hänelle jouluksi ostamaan. Että hänelläkin olis lapsiemme tavoin jouluniloa.
Isäinpäiväksi hän kun ainaa saa jonkin kirjan, muistelmateoksen hyllyynsä.