Kerro nerokkain joululahjasi miehelle!
Kommentit (106)
Pukeudut verkkosukkiin ja sukkanauhoihin ja laitat peppuun ison a nustapin. Koko aattoillan vihjailet että lahja avataan sitten illan päätteeksi
Lukittava penis-häkki ja suu-aukollinen nahkainen huppu, mitä uccelisi saa käyttää kun naapurin isot pojat höylää sun nahka-visaa ;)
Minäkin ostin miehelleni kolmen kuukauden kuntosali jäsenyyden, joululahjaksi.
Saa sitten itse päättää, haluaako jatkaa siellä käyntiä.
Mies on siitä puhunut toistuvasti, mutta valitellut, että on mukamas niin kallista. Ja jahkailkut että lähtiskö vai ei,
Nyt lähtee, tiedän sen. Ei viitsi olla käyttömättä lahjaa.
Hän kyllä lenkkeilee silloin tällöin, joten tuo lahja innostanee häntä kohottonee kunnon hoitoa lisää.
Ikää miehelläni on 41 vuotta.
Seteli. Helppo ja nopea lahjaidea.
Tytyily-setti, eli annat vanhoja alusvaatteitasi ja sukkahousuja miehesi käyttöön. Varmasti suuri succee työpaikalla ja sauna-illoissa...eli sosiaalinen pääoma kasvaa huimasti :)
Vaimoni osti minulle joululahjaksi täydellisen verenkuvan, eli labratestit (en tiedä mikä on virallinen nimi). Ilmeni että olen varsin terve, ainoastaan D-vitamiinipuutos oli asia, jota piti alkaa heti korjata. T. M54
Vierailija kirjoitti:
Seteli. Helppo ja nopea lahjaidea.
Tonnin seteli?
Ostin laivamatkalta miehelle laadukasta partavettä, sekä pienen pullon skottiviskiä.
Ne olen jo käärinyt jo joulupakettiin.
Niin ja tietenkin lisäksi ne tavanomaiset parit merkkitennisukat.
Tiedän myös mitä itse saan. Vain lasten ostamat lahjat ovat yllätys.
Nerokkaasta en tiedä mutta koska tykkää pelata pulmapelejä yms olen ostanut täksi jouluksi Exitin pakohuone lautapelin (en muista enää minkä niistä ja on jo paketoituna joten en voi tarkistaa) sekä ensi vuodeksi yllätän että mennään molemmat ihan aitoon pakohuoneeseen alkuvuodesta. Mies on usein puhunut että olisi kiva joskus mennä kokeilemaan pulmanratkontataitoja sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni osti minulle joululahjaksi täydellisen verenkuvan, eli labratestit (en tiedä mikä on virallinen nimi). Ilmeni että olen varsin terve, ainoastaan D-vitamiinipuutos oli asia, jota piti alkaa heti korjata. T. M54
Erinimainen joululahja keski-ikäiselle miehelle.
Vaimosi välittää sinusta tosi paljon. Rakastaa. Haluaa että pysyt kunnossa ja terveenä mahdollisimman pitkään, että voitte elää yhdessä hyvää elämää.
Naisena toivoisin samanmoista lahjaa. Mutta työterveys huolehtii suht.koht. omasta voinnistani.
Vierailija kirjoitti:
Uudet kiuaskivet
Tästä hyötyy myös lahjan ostaja!
Vierailija kirjoitti:
Aina mennään niillä samoilla kalsareilla ja suklaalla.
Ei miehet halua suklaata lahjaksi
Vierailija kirjoitti:
Kuivia klapeja pari kuutiota, varastoon pinottuna
Hyvä idea. Ei maksaisi kuin jotainparisataa tuollainen satsi varastoon pinottuna. Sitten voitte yhdessä poltella takkaa ja siemailla punkkua.
Vierailija kirjoitti:
Pillu.
Vieras sellainen?
Jäsenyys avantouintiseuraan ja uikkarit
Olet homo.
Osta jäsenyys homoklubille.
Vain homot himoaa anaaliseksiä yli kaiken.
Sitäpaitsi anaaliseksi on mennyttä aikaa, trendejä ajatellen.
Nyt on muotia milfi seksi.
Jos edes satut tietämään: Mitä milfi seksi tarkoittaa?