Heips! Miten te muistatte yksinäisiä ihmisiä jouluna?
Minä en kyllä muistele mitenkään, perheen kanssa joulupöydässä on ihanaa ja tykkään katsella kun omat lapset availee joululahjoja jouluaattona. Yksinäiset ihmiset on usein itse syyllisiä siihen että he ovat yksin, tätä totuutta harva ihminen uskaltaa sanoa ääneen joten minä en muistele yksinäisiä ihmisiä millään tavalla jouluna.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani yksinäinen ei halua viettää joulua, ei toivo lahjoja eikä halua soittaa kenellekkään ensin vaan odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa
Mua naurattaa tuollaiset "odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa". Mulla on puhelin kiinni, ettei tarvi kestää jotain tekopyhää ja tekopirteää Minnaa, joka haluaa kertoa lapsiensa joulujuhlasta. Pidän hauskaa tavoilla, joita et edes uskalla kuvitella.
Lueskelet vauva-foorumia? 😂
Kutsun meille joko aattoiltana tai joulunpyhinä, tapauksesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin yksin kuin yhdenkään teistä kanssa. Vit uttaa tuollaiset ilkkujat, olette alinta ihmissaastaa, ulkokultaisia ja tekopyhiä.
Oikein kurjaa joulua sinulle.
En varsinaisesti ole yksinäinen, mutta ihanaa viettää nyt joulu yksin. Oon aikoinaan järkännyt perheelle ja muulle suvulle monet, monet joulut.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on antamisen riemun juhlaa. Kun on liikaa kaikkea niin mikään ei tunnu miltään. Vähyys on rikkaus.
Joulu on turpaan antamisen riemujuhlaa tilastojen valossa 😁
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ole yksinäinen, mutta ihanaa viettää nyt joulu yksin. Oon aikoinaan järkännyt perheelle ja muulle suvulle monet, monet joulut.
Nyt on hyvää aikaa miettiä miten yksin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä nyt tiedät että suurin osa joulun yksinäisistä on vanhuksia, joiden kumppani on menehtynyt. Miksi joulun aikaan tehdä tällaisia provoja?
Teille muille vähän tasapainoisemmille ihmisille! Jouluna voi lahjoittaa joululahjoja kauppojen kautta, tehdä vapaaehtoistyötä, mennä mukaan järjestämään tai lahjoittaa omille paikallisille yksinäisten/asunnottomien joulutapahtumille, lähettää omatekemiä joulukortteja asunnottomien keskuksille ja kaikenlaista muutakin!
Muistakaa, että suurin osa ihmisistä on yhtä tapaturmaa, maksamatonta palkkaa tai kuolemaa vaille yksinäinen tai asunnoton. Antaminen palaa itselle.
Toivottavasti ne sitte kuolee tänä jouluna. 🥰
Itse arvioisin että n. 14-20 vuotias nuori poika olet, joten voi turvallisest
Mitä sä rummo kitiset? Koitahan jo kuolla pois. Kukaan ei jää kaipaamaan. 🤣
Sinähän olet se sama pikku jantteri joka on laittanut tänne joka viides minuutti aloituksen vasemmistolaisista olemassa yksinäisiä ja ta ppamassa itseään jouluksi. Mitäköhän mieltä äitisi on näistä postailuista, kun IP osoitettakaan et osaa piilottaa...
Vinkki: Pikkasen säälittävää sosiaalisesti tuommoinen keski-ikäisen naisen larppaaminen kello yhdeksältä viikonlopun aluksi.
Meillä on duunin puolesta hoidetaan joulukassi ja kukka. Käydään vähän juttelemassa kupposen äärellä.
Mä en tiedä täältä ihmisiä, vasta itsekin muuttanut paikkakunnalle. Äiti piti baaria ja pitopalvelua. Hän kutsui aina siitä baaritiskiltä ahkerimmat kittaajat meille jouluksi. Silloin osasivat olla. Selvinpäin ja suihkunraikkaina tulivat, myös puku oli laitettu päälle. Niin symppiksiä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä nyt tiedät että suurin osa joulun yksinäisistä on vanhuksia, joiden kumppani on menehtynyt. Miksi joulun aikaan tehdä tällaisia provoja?
Teille muille vähän tasapainoisemmille ihmisille! Jouluna voi lahjoittaa joululahjoja kauppojen kautta, tehdä vapaaehtoistyötä, mennä mukaan järjestämään tai lahjoittaa omille paikallisille yksinäisten/asunnottomien joulutapahtumille, lähettää omatekemiä joulukortteja asunnottomien keskuksille ja kaikenlaista muutakin!
Muistakaa, että suurin osa ihmisistä on yhtä tapaturmaa, maksamatonta palkkaa tai kuolemaa vaille yksinäinen tai asunnoton. Antaminen palaa itselle.
Itse arvioisin että n. 14
Niitä postauksia teen kylläkin minä, tosin kuolemaa en tietenkään toivo, vain murhetta ja kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvioisin että n. 14
Mikä sun ongelmasi on, kun jankkaat jonkun 14 vuotiaan kanssa?
N52
Käyn viemässä joulukukan pari päivää ennen pyhiä, jotka vietän perheen kanssa.
En jaksa enää aikuisena tuntea syyllisyyttä toisten valinnoista tai hankalasta luonteesta. Ja mikä siitä joulusta nyt niin erityisen tekee. Yksinäinen on yksin pääsiäisenä ja juhannuksenakin, eikä kukaan väännä siitä nyyhkytarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisuus ja yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Käyn viemässä joulukukan pari päivää ennen pyhiä, jotka vietän perheen kanssa.
En jaksa enää aikuisena tuntea syyllisyyttä toisten valinnoista tai hankalasta luonteesta. Ja mikä siitä joulusta nyt niin erityisen tekee. Yksinäinen on yksin pääsiäisenä ja juhannuksenakin, eikä kukaan väännä siitä nyyhkytarinaa.
Luin joulukakan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmasi on, kun jankkaat jonkun 14 vuotiaan kanssa?
Kuulostaa nyt siltä että oletat noiden olevan samoja ihmisiä kaikkien,
Täällä joku sankari tarkkailee ihmisten IP:tä.
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Yritätkö uhkailla?
Toivottavasti kuolet tuskallisesti tänä jouluna IPhuora 🤣
Pidän yhteyttä yksinäiseen kaveriini. Yksinäisille tehtäviin keräyksiin en osallistu, eihän yksinäinen saa mitään tukea, ellei tajua sitä itse hakea. En minäkään tajunnut, kun olin yksinäisimmilläni. Opin pikemminkin vain pärjäämään yksinäni. Nyt on onneksi perhe, mutta vanhana voi olla taas yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä postauksia teen kylläkin minä, tosin kuolemaa en tietenkään toivo, vain murhetta ja kärsimystä.
Siinäkin toisilla harrastuksia ja töitä perjantai-iltaisin
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku sankari tarkkailee ihmisten IP:tä.
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Yritätkö uhkailla?
Toivottavasti kuolet tuskallisesti tänä jouluna IPhuora 🤣
Taisi joku pelästyä ... 🤣
Olen mieluummin yksin kuin yhdenkään teistä kanssa. Vit uttaa tuollaiset ilkkujat, olette alinta ihmissaastaa, ulkokultaisia ja tekopyhiä.