Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips! Miten te muistatte yksinäisiä ihmisiä jouluna?

Vierailija
20.12.2024 |

Minä en kyllä muistele mitenkään, perheen kanssa joulupöydässä on ihanaa ja tykkään katsella kun omat lapset availee joululahjoja jouluaattona. Yksinäiset ihmiset on usein itse syyllisiä siihen että he ovat yksin, tätä totuutta harva ihminen uskaltaa sanoa ääneen joten minä en muistele yksinäisiä ihmisiä millään tavalla jouluna.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yksinäisiin muutenkaan yhteyttä. Siksi ovat yksinäisiä,kun ei hekään pidä yhteyttä. Vuodessa on 365 päivää jolloin yksinäinen voi ottaa yhteyttä, eikä odota yksipuolista yhteydenpitoa vain jouluna.

Vierailija
2/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja muistelen kun olin kaksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen niin epäsosiaalinen, että minusta ei seuraa ole kenellekään. Omien lapsien kanssa vietän joulun. 

Kaikki lahjoitusjutut on ehdottomasti ei. 

Vierailija
4/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole yksinäisiä sen vuoksi ettei kukaan muista? 😂

Vierailija
5/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän mikrossa maksalaatikkoa, italian salaattia kylkeen ja vähän sienisalaattia, pari valmiskinkku siivua.

Sytytän kynttilän pöydälle ja laitan radiosta joululauluja soimaan.

Vierailija
6/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisenä ihmisenä laittelen ripulikakkaa ihkuperheiden postilaatikoihin. 

Oikein synkkää joulua ja uutta vuotta sinulle.

Vierailija
7/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani yksinäinen ei halua viettää joulua, ei toivo lahjoja eikä halua soittaa kenellekkään ensin vaan odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa

Vierailija
8/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun paskaa joulua ap:lle.

Vierailija
9/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin omaa syytä. Voi olla ihan elimellistä vikaa, ettei lapsia synny. Tai voi talous olla niin huono, ettei uskalla tehdä. Jos vaikka työllistävä tehdas on laitettu kiinni, ei ole omalla alalla töitä.

Vierailija
10/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani yksinäinen ei halua viettää joulua, ei toivo lahjoja eikä halua soittaa kenellekkään ensin vaan odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa

No lankapuhelimen ääressä joutuukin odottaan, kun vanhat puhelinlinjat on purettu.

Vierailija
11/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin yksinäiselle ihmiselle joulukortin. Menen katsomaan häntä jouluna.

Vierailija
12/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt tiedät että suurin osa joulun yksinäisistä on vanhuksia, joiden kumppani on menehtynyt. Miksi joulun aikaan tehdä tällaisia provoja?

Teille muille vähän tasapainoisemmille ihmisille! Jouluna voi lahjoittaa joululahjoja kauppojen kautta, tehdä vapaaehtoistyötä, mennä mukaan järjestämään tai lahjoittaa omille paikallisille yksinäisten/asunnottomien joulutapahtumille, lähettää omatekemiä joulukortteja asunnottomien keskuksille ja kaikenlaista muutakin!

Muistakaa, että suurin osa ihmisistä on yhtä tapaturmaa, maksamatonta palkkaa tai kuolemaa vaille yksinäinen tai asunnoton. Antaminen palaa itselle.

Vierailija
13/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin yksinäiselle ihmiselle joulukortin. Menen katsomaan häntä jouluna.

Hienoa että kerran vuodessa muistat yksinäistä ihmistä. 

Vierailija
14/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettämällä valokuvajoulukortin, jossa olemme ison poppoon kanssa kuvassa.

Vierailija
15/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä nyt tiedät että suurin osa joulun yksinäisistä on vanhuksia, joiden kumppani on menehtynyt. Miksi joulun aikaan tehdä tällaisia provoja?

Teille muille vähän tasapainoisemmille ihmisille! Jouluna voi lahjoittaa joululahjoja kauppojen kautta, tehdä vapaaehtoistyötä, mennä mukaan järjestämään tai lahjoittaa omille paikallisille yksinäisten/asunnottomien joulutapahtumille, lähettää omatekemiä joulukortteja asunnottomien keskuksille ja kaikenlaista muutakin!

Muistakaa, että suurin osa ihmisistä on yhtä tapaturmaa, maksamatonta palkkaa tai kuolemaa vaille yksinäinen tai asunnoton. Antaminen palaa itselle.

Toivottavasti ne sitte kuolee tänä jouluna. 🥰

Itse arvioisin että n. 14-20 vuotias nuori poika olet, joten voi turvallisesti olettaa, että sinullakin vielä elämä tuosta trollailusta paranee. Tsemppiä lomille kai, paha olo ja ryhmähölmöys ymmärrettävästi silloin oireilee teineillä.

Kannattaa sinunkin lahjoittaa Mobilepaylla johonkin jouluhyväntekeväisyyteen pari euroa! Tuntuu varmasti aivan mukavalta.

Vierailija
16/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos he ovat vasemmistolaisia niin muistan kusipellillä.

Elikä kustaan esimerkiksi uuninpellille ja laitetaan pakastimeen jäätymään. Kun on jäätynyt käydään jää nakkaamassa vasemmistolaisen postiluukusta sisään.

Kun kusijää sulaa leijuu vassarin nurkissa miellyttävä tuoksu.

Olet amatööri. V!haliemikuutiot ovat uusinta uutta. Eli B-rapun löysää tuotosta kehiin!

Vierailija
17/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tuollaiset "odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa". Mulla on puhelin kiinni, ettei tarvi kestää jotain tekopyhää ja tekopirteää Minnaa, joka haluaa kertoa lapsiensa joulujuhlasta. Pidän hauskaa tavoilla, joita et edes uskalla kuvitella.

Vierailija
18/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tuollaiset "odottaa puhelimen ääressä yhteydenottoa". Mulla on puhelin kiinni, ettei tarvi kestää jotain tekopyhää ja tekopirteää Minnaa, joka haluaa kertoa lapsiensa joulujuhlasta. Pidän hauskaa tavoilla, joita et edes uskalla kuvitella.

No sitten ei pitäisi olla mitään valittamista

Vierailija
19/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ap pitäisi muistella yhtään ketään? Olet epätoivoisesti pannut kakarasi vaan jonkun kanssa ja nyt olet katkera kun ei se se mies tyydytä. Koitat olla jotenkin parempi kuin ne yksinäiset sen munattoman miehesi kanssa jolla sait ne kakarasi siitettyä ja nyt olet riippuvainen siitä koko ikäsi kun et kehtaa erota.

Vierailija
20/51 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on antamisen riemun juhlaa. Kun on liikaa kaikkea niin mikään ei tunnu miltään. Vähyys on rikkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi