Ahdistaako ketään muuta se, että seuraavaan kahteen viikkoon ei oikeastaan tapahdu mitään?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin ei mitään? Minusta pitäisi tulla isä ensi viikon aikana ja se ei ole muka mitään?
Archie itekkö se siellä kirjuuttaa?
Ei tietenkään. Luuletko että se pässi osaa edes kirjoittaa? Ainakaan noin virheettömästi.
Avaruusolentojen hyökkäys on mielestäsi ei-mitään?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten niin ei tapahdu mitään? Mitä pitäisi tapahtua?
Ihanaa olla 2 viikkoa lomalla. Hiihdän, laskettelen, kylpylöin, leffailen, nukun pitkään, käyn sukulaisissa. Tapahtuu juuri niin paljon tai vähän kuin sattuu huvittamaan.
No, sinä olet onnekas. Katsos, joillakin meillä ne sukulaiset ovat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olen ajatellut. Ahdistaa vähän. Koitan tosin olla ajattelematta ja keksin keksimällä kaikkea tekemistä. Meinaan siivota laatikot, kaapit, järjestää muistilevyllä valokuvat, olen säästänyt hirveen kasan pyykkiä ihan tietoisesti, siivoan koko kämpän. Olen tehnyt ihan listan mitä kaikkea pitää tehdä.
Olen näennäisesti etänä töissä arkipäivät, ei varmaan oo juuri mitään tekemistä joten sillon voi hyvin tehdä kotitöitäkin.
Itse olen alalla, jossa kaikki, siis aivan kaikki, jäivät lomalle tänään eikä kukaan palaa töihin kahteen viikkoon. Eli mitään ei tapahdu töissä, mikä stressaa koska itseni pitäisi edistää asioita mutta kaikki ne ihmiset joita tarvitsen siihen, ovat poissa.
Joulun vietto tänä vuonna taas - no, kaikkien elämä ei ole aina onnellista. Sitä surua on helpompi paeta silloin kun voi pitää itsensä kiirei
Nyt hankit elämän ja vaikka muutat toiseen paikkaan. Tuo ole elämää.
Aion levätä ja rentoutua oikein luvan kanssa 😍 ihana joulu tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten niin ei tapahdu mitään? Mitä pitäisi tapahtua?
Ihanaa olla 2 viikkoa lomalla. Hiihdän, laskettelen, kylpylöin, leffailen, nukun pitkään, käyn sukulaisissa. Tapahtuu juuri niin paljon tai vähän kuin sattuu huvittamaan.
No, sinä olet onnekas. Katsos, joillakin meillä ne sukulaiset ovat kuolleet.
No sittenhän voi vaikka nauttia rauhasta ja matkustella itsekseen tai harrastaa ja hankkua ystäviä.
"Nyt hankit elämän ja vaikka muutat toiseen paikkaan. Tuo ole elämää."
Miten muuttaminen herättää kuolleet sukulaiset henkiin ja muuttaa alani lomailukäytäntöjä? Mikä siis ei ole elämää? Läheisten äkillisen menettämisen aiheuttama suru? Eiköhän se ole aika luonnollista elämässä.
Voit järjestää itse itsellesi vaikka mitä, typerää tämä ahdistaa se ja tämä, aina ahdistaa joku. Tee asialle jotain, ettei ahdista. Lopeta valitus, ja ala elää äläkä mieti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt hankit elämän ja vaikka muutat toiseen paikkaan. Tuo ole elämää."
Miten muuttaminen herättää kuolleet sukulaiset henkiin ja muuttaa alani lomailukäytäntöjä? Mikä siis ei ole elämää? Läheisten äkillisen menettämisen aiheuttama suru? Eiköhän se ole aika luonnollista elämässä.
Oma puolisoni kuoli äkillisesti syöpään tänä syksynä. Joten ymmärrän hyvin sinua, ap.
Vierailija kirjoitti:
Voit järjestää itse itsellesi vaikka mitä, typerää tämä ahdistaa se ja tämä, aina ahdistaa joku. Tee asialle jotain, ettei ahdista. Lopeta valitus, ja ala elää äläkä mieti liikaa.
Ainoa lapseni kuoli viime kuussa. "Typerää" surra sitä? Tällä palstalla vierailevat eivät koskaan lakkaa hämmästyttämästä negatiivisesti. Kerropa minulle, miten kuollut herätetään henkiin. Joten haistapa sinä epäempaattinen kusipää pitkä paska. Karma kyllä osuu sinuunkin.
Ei ahdista. Ja nautin tulevista viikoista, kun töitä ja arkipyhiä sopivassa suhteessa. Toimistolla hieman lyhyempiä työpäiviä ja jouluttelua perheen ja sukulaisten kanssa, uuden vuoden juhlimista perheen kanssa ainakin. Teineilleä ansaittua vapaata. Ehkäpä valmis ruoka pöydässä kun tulen töistä kotiin.
Ei ahdista. Vuoropäivin viinaa ja reippailua. Tasapainoista elämää vietetään.
Oletteko te kaikki alemman tason duunareita kun olette töissä seuraavat viikot? Yrityksissä lomaillaan.
Kyl Suomi on taas monella paikkakunnalla kiinni ainakin viikon ja se ketuttaa
Itse olen alalla, jossa kaikki, siis aivan kaikki, jäivät lomalle tänään eikä kukaan palaa töihin kahteen viikkoon. Eli mitään ei tapahdu töissä, mikä stressaa koska itseni pitäisi edistää asioita mutta kaikki ne ihmiset joita tarvitsen siihen, ovat poissa.
Joulun vietto tänä vuonna taas - no, kaikkien elämä ei ole aina onnellista. Sitä surua on helpompi paeta silloin kun voi pitää itsensä kiireisenä töillä.
Tänä vuonna joulu tulee olemaan aivan kauhea.