Ahdistaako ketään muuta se, että seuraavaan kahteen viikkoon ei oikeastaan tapahdu mitään?
Kommentit (36)
Ei ahdista, vaan aion täysin sydämin nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta.
Kyllä. Joulu voisi olla kerran viidessä vuodessa. Lapset toki ymmärrän, mutta meille aikuisille seuraava joulu jo painaa jo pian päälle kun edellisestä päästy eroon.
Mitenniin ei mitään? Minusta pitäisi tulla isä ensi viikon aikana ja se ei ole muka mitään?
Ei. Saa tehdä rauhassa omia hommia. Suomennan kirjaa eikä kukaan häiritse.
Ei ahdista. Mitä pitäisi tapahtua?
Joulu ystävien ja lasten perheiden kanssa, melkein 2 vkoa reissussa, lisää ystävien tapaamisia ulkomailla, kyläjuhlia, uudenvuoden juhlat, vähän raksahommia. Loppiaisena kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin ei mitään? Minusta pitäisi tulla isä ensi viikon aikana ja se ei ole muka mitään?
Archie itekkö se siellä kirjuuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jouluvauva! Onneksi olkoon!
Ihan itsestä kiinni tapahtuuko mitään, jos ei muuta niin lähden mökille ja kaadan muutaman kuusen.
Oon töissä ihan normisti, paitsi arkipyhät. Ensi viikko on kevyt, mutta sen jälkeen ihan tavallinen viikko. Tai no, pitää rutistaa viiden päivän työt neljässä päivässä. Se on kiva, kun tämä aika on omassa työpaikassa se kaikkein kiireisin.
En ymmärrä, miten niin ei tapahdu mitään? Mitä pitäisi tapahtua?
Ihanaa olla 2 viikkoa lomalla. Hiihdän, laskettelen, kylpylöin, leffailen, nukun pitkään, käyn sukulaisissa. Tapahtuu juuri niin paljon tai vähän kuin sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut vauvaa harmittaa, kun kaikki niputtaa samaan joululahjan ja synttärilahjan.
(Mieheni on syntynyt jouluaikaan)
Ens viikolla nukun ja syön. Siinä on ihan riittävästi tekemistä. Ei ahdista.
Ihan samaa olen ajatellut. Ahdistaa vähän. Koitan tosin olla ajattelematta ja keksin keksimällä kaikkea tekemistä. Meinaan siivota laatikot, kaapit, järjestää muistilevyllä valokuvat, olen säästänyt hirveen kasan pyykkiä ihan tietoisesti, siivoan koko kämpän. Olen tehnyt ihan listan mitä kaikkea pitää tehdä.
Olen näennäisesti etänä töissä arkipäivät, ei varmaan oo juuri mitään tekemistä joten sillon voi hyvin tehdä kotitöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, itseasiassa juuri joulupäivänä olisi laskettu aika. Esikoisemme.
Ajattelin just samaa. Että joskus joulupyhinä ja pakkasella on kummallista aikaa. Vaikka tavallaan kai sitä on tekemistä.
Täh? Ensi viikolla töitä ihan normaalisti, sit viikoksi matkalle. Miten niin ei tapahdu mitään? Sun päässäkö?
Ei ahdista. Töistä lomaa, saa olla perheen kanssa ja käydä mummulassa, mennä vaikka uimaan...mitä sitten pitäisi tapahtua?
Tapahtuu vaikka ja mitä. Meillä taitaa olla vuoden kiireimmät 2 viikkoa. Sen jälkeen saa levähtää.