Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin saatanan yksinäinen

Vierailija
20.12.2024 |

:(

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikean elämän hylkiö on hylkiö somessakin suurella todennäköisyydellä. 

Mites jos on somessa suosittu, niin onko tosielämässä myös?

Suurella todennäköisyydellä, jos "suosio" ei perustu siihen, että hyväksyy kaikkien "like for like" tilien ja bottien kaveripyynnöt jne. Suositulla ihmisellä on todennäköisesti satoja seuraajia (oikean elämän tuttavuuksia) esim. IG:ssä. Julkkikset, persemallit ja vastaavat sitten erikseen tuhansine "faneineen" yms. 

Vierailija
62/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova totuus: useimmat ovat yksinäisiä puhtaasti siksi, kun eivät tee mitään asialle. Minä kuulun näihin, vaikkei yksinäisyys suurimpana osana vuotta varsinaisesti vaivaa. Pahimmat ovat oikeastaan joulunpyhät ja kesäloma. Tiedostan, että minun pitäisi puhua ihmisille, tavata ihmisiä, asentaa tinder ja massadeittailla vailla odotuksia jotta mikään muuttuisi, mutta en vaan tee sitä.

Kovempi totuus on se, että jotkut jää yksin vaikka tekisi kaiken tuon, esim minä. 

Siksi siinä luki useimmat

Vierailija
64/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aikaan ja talvella se ehkä korostuu. Paremmalla säällä moni pääsee ihmisten sekaan tai ulos. Ajatelkaas miten kevät joskus tässä tulevi. Jotain pieniä muutoksia. Aina voi tunnelmoida silti hyviä ajatuksia, asioita. Soittaa vaikka sukulaiselle tai joku voi jutella itsekseen.

Hyi helvet... kevät ja sitten vielä KESÄ! Maailman yksinäisin vuodenaika olla yksin. 😳

Vierailija
65/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mutta olenhan kiltti mies. Kiltti miehet ovat aina yksin myös jouluna.

T: kiltti mies

Äitisi puurokattiloilla olet. Hellitä jo otteesi äippäs tisuista.

Vierailija
66/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kannustamaan Liverpoolia

https://youtu.be/OV5_LQArLa0?feature=shared

Vierailija
67/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun aikaan ja talvella se ehkä korostuu. Paremmalla säällä moni pääsee ihmisten sekaan tai ulos. Ajatelkaas miten kevät joskus tässä tulevi. Jotain pieniä muutoksia. Aina voi tunnelmoida silti hyviä ajatuksia, asioita. Soittaa vaikka sukulaiselle tai joku voi jutella itsekseen.

Hyi helvet... kevät ja sitten vielä KESÄ! Maailman yksinäisin vuodenaika olla yksin. 😳

Joo, kesä on oikein mieltä virkistävää kun näkee iloisia kaveriporukoita menossa minne lie ja pariskuntia kesäisesti pukeutuneina, raukeat hymyt kasvoillaan... Ja sitten on itse, siinä kuplassa josta näkee ulos, mutta johon kukaan ei tunnu näkevän sisään. Aave. 

Vierailija
68/71 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on aina yksin. Liimautumista 24/7  muihin ei ole.  Kysymys on, mitä lisäät tai hyväksyt  elämääsi. Toiset eivät sitä tuo. Seurakunta, yhdistykset, kulttuuri ym tarjoaa lukuisia kohtaamisia ihmisten kanssa, mutta sinne pitää itse mennä. Niistä löytyy tuttavia, jopa ystäviä, jollei peloita heitä ahdistavalla riippuvuudellaan.

Tai lähiösi pupi 

69/71 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähentää palstalla oloa, muuten susta tulee yksinäisen lisäksi katkera, esimerkkejä täällä on paljon

Tämä on täysin totta. En edes tiedä miksi helvetissä palaan tälle palstalle kerta toisensa jälkeen kun tulee aina paska olo. Muutamaan päivään et käy niin huomaa miten mieliala paljon positiivisempi ja iloisempi. Kait sitä on jollain lailla masokisti.

Sitä kutsutaan riippuvuudeksi, hienostuneemmin addiktioksi.

Vierailija
70/71 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean elämän hylkiö on hylkiö somessakin suurella todennäköisyydellä. 

Mulla on instassa kavereita alle 20, siis omalla nimellä olevalla tilillä. Harrastukselle perustetulla tilillä yli sata seuraajaa ympäri maailmaa. Se on todella vähän, mutta silti paljon, koska päivitän tosi harvoin mitään.

Vierailija
71/71 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta tapahtumia.

Tässä esimerkkejä:

Sinkkutapahtumat

https://sinkkutapahtumat.fi/

Seniorisinkut 60+ ikäisille

https://seniorisinkut.fi

Jos haluat netistä etsiä, niin Sinkkutapahtumilla on ilmainen ja rajoitukseton seuranhaku osoitteessa:

https://avec.sinkkutapahtumat.fi

Tapahtumia löytyy ja yksinäisyys on valinta. Joskus vaan se soffa vetää ja syy on yleensä itsensä ulkopuolella....