Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti aiheuttii minulle ikävän joulumielen

Vierailija
20.12.2024 |

Järjestin vanhemmilleni kahvitilaisuuden, vein tarjottavat ja laitoin kaikki ostamani jouluherkut pöytään, he saivat nauttia tarjoilusta ja palvelusta. Äidin kiitos kuului näin: KYLLÄ MINÄ VIELÄKIN IHMETTELEN, ETTÄ OTIT TUON AVIOMIEHEN ITSELLESI MIKÄ SINULLA ON, etkö olisi mitenkään voinut valita toisin. Mieheni ei ollut paikalla kahvitilaisuudessa. Kiitos äiti kauniista sanoistasi ja oikein hyvää joulumieltä myös sinulle, "äiti".

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkän päiväkirjamerkintä:

Sängyssä,

aiwifljsjwlfkidöwnkflcäfduajeywlkdau,

abjdoznjsldlqjoakdyaldkfuielwnkd.

Mielenrauhaa sieluni ei saa

Vierailija
62/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kuin mun äitini ekat 20 vuotta avioliitostani. Äiti ja anoppi sydänystäviä, mutta jatkuvasti sain noottia miehestäni. Juurikin noilla sanoilla, kuten ap. Ja miksi!?

Mieheni ei käytä alkoholia. Ei ole normaalia, että suomalainen on kuivin suin. Lisäksi kasvissyöjä vuodesta 1993. Se ON todella outoa. Joutuu hävetä sukujuhlissa. (Äidin omissa, kun me lapset tehtiin ruuat) Olisi niitä parempiakin tarjokkaita ollut. Vanhoja koulukavereita viinaan meneviä on-off työttömiä.

Olisko ollut hääpäivä numero 23. Silloin äiti sano, että kai se on alettava hyväksymään, ettei toi ole mihinkään menossa. (äidin omat parisuhteet ovat kestäneet noin 8 vuotta/tyyppi)

Mieheni kuuli ja loukkaantui. Eipä ole enää äitiä meidän elämässä ollut. Mieheni lopetti sietämisen.

No heikon miehen olet kyllä itsellesi löytänyt, ei sille voi mitään. Kasviss

Mieluummin "heikko" kuin kusipää. Kyllä, puhumme paljon tunteista, hän toisinaan itkeekin. On ollut isänä läsnä ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä. Rakastaa perhettään ja ennenkaikkea uskaltaa olla aito oma ittensä.

Ei lähtenyt vanhempiensa alkoholisti kelkkaan ja on saanut pidettyä mutkin sieltä pois.

Miehelle riitti anoppinsa jatkuva dissaus. (äiti myös haukkui poikaamme, kun se on tyhmä, eikä normaali)

Olisi pitänyt itsekin tuo tajuta vuosikymmeniä sitten. Elämässä voi nykyään hengittää vapaammin, kun on yksi tunneongelmainen kraakku vähemmän huutelemassa.

Vierailija
64/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rikki,

niin rikki,

laittakaa muhun tikki.

Sekään mua ei korjaa.

Vierailija
65/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Kovasti on trollilla muodolliset välit omiin vanhempiin ja teennäinen, jormajuustomunamainen kirjoitustyyli.

5/5, äidit ovat karmeita !

Sun äitis ainakin kun ei tehnyt aborttia.

Vierailija
66/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme löi kello,

kohta halkee kallo,

näille ajatuksille on vain avaruus ja äärettömyys rajoina.

Vierailija
67/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joskus eläväni,

kuin tragikomediassa.

Aina vaan,

mua vaan,

mulle vaan,

nauretaan.

Kivustain tehdään kansannaurua.

Vierailija
68/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎵YHTÄ AUTTAA VAIN JUMALA! ERITYISHERKKÄÄ EI EDES HUMALA!🎵🔥🔥🔥

Vierailija
69/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi piti exälle vastaavaa juttua minusta. Myönnän että tein tyttären ollessa pieni liian pitkiä päiviä. No ero tuli ja anoppi iloitsi kun tytär löysi vanhan yläaste kaverin jonka kanssa ei ollut edes seurustellut. Oli pienen tilan isäntä. Niin pienen että kevättyöt teki viikossa ja syksyn toisessa viikossa. Pari vuotta olin viikonloppuisä ja sitten tuli tytär siihen ikään että sai itse ottaa kantaa kumman luona asuu. Muutti kanssani Tukholmaan jossa asuttiin viisi vuotta. Erosta nyt 15 vuotta ja exällä ollut viisi avoliittoa. Ja äitipuolena ollut useaan kertaan. Jopa kerran oma tytär ei käynyt äitinsä luona reiluun puoleen vuoteen. Oli ex anoppi vuosi ennen kuolemaansa sanonut tyttärelleni että sinulla on hyvä isä. Ex rouva on halunnut takaisin kolme eri kertaa kun on lähtenyt suhteestaan. Itse olen kirurgi ja tytär keväällä kandi. Meillä menee hyvin. Onneksi ex rouva lähti vihreän ruohon perään. 

Vierailija
70/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitte provoni täydestä, näkee miten täällä reagoidaan kun skeidaa heittää kehiin. Kiitos Pellet ja äärimmäisen typerää joulua teille kaikille kommentin jättäneille. Kjäh kjäh !

Vierailija
71/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitte provoni täydestä, näkee miten täällä reagoidaan kun skeidaa heittää kehiin. Kiitos Pellet ja äärimmäisen typerää joulua teille kaikille kommentin jättäneille. Kjäh kjäh !

Mun tunteeni,

tunteeni,

tunteeni mun.

Ne aitoja edes ovat.

Vierailija
72/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää eka kerta, kun äitisi sanoi sulle jotain, josta pahoitit mielesi? Vai onko tuo tapana äidilläsi, että arvostelee eri tavoin sinua ja muitakin ihmisiä? 

Olisitko voinut esim. mielen pahoittamisen sijaan tai rinnalla pyytää perusteluja? Tai perustella takaisin, miksi sulla on juuri sinulle sopiva ihana mies? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä