Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti aiheuttii minulle ikävän joulumielen

Vierailija
20.12.2024 |

Järjestin vanhemmilleni kahvitilaisuuden, vein tarjottavat ja laitoin kaikki ostamani jouluherkut pöytään, he saivat nauttia tarjoilusta ja palvelusta. Äidin kiitos kuului näin: KYLLÄ MINÄ VIELÄKIN IHMETTELEN, ETTÄ OTIT TUON AVIOMIEHEN ITSELLESI MIKÄ SINULLA ON, etkö olisi mitenkään voinut valita toisin. Mieheni ei ollut paikalla kahvitilaisuudessa. Kiitos äiti kauniista sanoistasi ja oikein hyvää joulumieltä myös sinulle, "äiti".

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkän päiväkirjamerkintä:

Ulkona talviaamuna,

aamusaratuksessa,

auringon alla tintti.

Vierailija
22/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksipiiaksiko olisi pitänyt äidin mielestä jäädä? Miksi ei olisi saanut valita mieleistään puolisoa ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksei mua kukaan,

ei kukaan,

ei kukaan,

kaipaa?

Ei ketään joka mua,

kädestä,

kädestä,

pitäisi.

Miks oon aina kaikille liikaa?

Vierailija
24/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sukat,

pörröiset,

vaaleanpunaiset,

paketin alta paljastui.

Ne kutittaa.

Vierailija
25/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin tuon äidin kommentin niin päin, että kun olet itse hyvä tytär ja noin näet vaivaa toisten eteen, miksi olet ottanut huonon miehen, josta ei ole palauttamaan kohteliaisuutta senkään vertaa kuin hänestä.

Ei sekään kiva kommentti ole, mutta joistain nyt ei kivaa kommenttia irtoa hohtimillakaan. Niitä kun ei päässä synny.

Vierailija
26/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset aina,

mulle aina,

mulle aina,

niin ilkeitä ovat?

Miksi mää,

mää,

mää,

miksi mää kuin lasia oon?

Vierailija
27/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin mun äitini ekat 20 vuotta avioliitostani. Äiti ja anoppi sydänystäviä, mutta jatkuvasti sain noottia miehestäni. Juurikin noilla sanoilla, kuten ap. Ja miksi!?

Mieheni ei käytä alkoholia. Ei ole normaalia, että suomalainen on kuivin suin. Lisäksi kasvissyöjä vuodesta 1993. Se ON todella outoa. Joutuu hävetä sukujuhlissa. (Äidin omissa, kun me lapset tehtiin ruuat) Olisi niitä parempiakin tarjokkaita ollut. Vanhoja koulukavereita viinaan meneviä on-off työttömiä.

Olisko ollut hääpäivä numero 23. Silloin äiti sano, että kai se on alettava hyväksymään, ettei toi ole mihinkään menossa. (äidin omat parisuhteet ovat kestäneet noin 8 vuotta/tyyppi)

Mieheni kuuli ja loukkaantui. Eipä ole enää äitiä meidän elämässä ollut. Mieheni lopetti sietämisen.

Vierailija
28/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilla tänään,

avausaikaan,

mä 10 euron maljakon tiputin,

mulle huudettiin.

Tätä kelaan koko yön.

Vierailija
29/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tällaista se on. Itse kuuntelen vastaavaa lähes joka kerta, kun olen tekemisissä. Katkeraa ilkeilyä valinnoistani ja elämästäni.

Kerran leijona, vai ikuisesti äidin kusitolppa?

tämä, itsekin riittävän pitkälle tätä kestin(lähes nelikymppiseksi), sitten napsahti et nyt riittää en aio enää kuunnella tollasta pskaa. Turhaan ap palvelee näitä kiittämättömiä vanhempiaan, olkoot sitten omassa ylväässä seurassa. Se että joku on sut synnyttänyt ei anna hänelle loppuelämän vapaapassia dissata sua.

Vierailija
30/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tällaista se on. Itse kuuntelen vastaavaa lähes joka kerta, kun olen tekemisissä. Katkeraa ilkeilyä valinnoistani ja elämästäni.

Kerran leijona, vai ikuisesti äidin kusitolppa?

Ikuisesti äidin kusitolppa. Myönnän sen. Surullista mutta totta.

Vierailija
31/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kuin mun äitini ekat 20 vuotta avioliitostani. Äiti ja anoppi sydänystäviä, mutta jatkuvasti sain noottia miehestäni. Juurikin noilla sanoilla, kuten ap. Ja miksi!?

Mieheni ei käytä alkoholia. Ei ole normaalia, että suomalainen on kuivin suin. Lisäksi kasvissyöjä vuodesta 1993. Se ON todella outoa. Joutuu hävetä sukujuhlissa. (Äidin omissa, kun me lapset tehtiin ruuat) Olisi niitä parempiakin tarjokkaita ollut. Vanhoja koulukavereita viinaan meneviä on-off työttömiä.

Olisko ollut hääpäivä numero 23. Silloin äiti sano, että kai se on alettava hyväksymään, ettei toi ole mihinkään menossa. (äidin omat parisuhteet ovat kestäneet noin 8 vuotta/tyyppi)

Mieheni kuuli ja loukkaantui. Eipä ole enää äitiä meidän elämässä ollut. Mieheni lopetti sietämisen.

No heikon miehen olet kyllä itsellesi löytänyt, ei sille voi mitään. Kasvissyöjä ja loukkaantuu naisen sanoista. Kenties hän myös vaatii itselleen kunnioitusta, puhuu tunteistaan ja itkee sinun olkapäätästi vasten? Miten kestät tuollaista

Vierailija
32/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kadun, kun en uskonut äitiäni. Sellaisen siipeilijän ja narsistin kanssa 20 v elin, että kaikki mehut minusta lähti ja tuli totaalinen romahdus. Äitini näki heti mikä oli mieheni miehiään. Minä en, rakkaus/ihastuminen ei ole sokeaa, vaan se on umpisokeaa. Joskus harvoin ne äiditkin on sattumalta oikeassa.

Vierailija
33/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sitä mieltä, että äidit ovat perseestä, koska naisilla ei ole kuin perse mitä jakaa.

Ikävä kuulla, että sinullakin on suhde äitiisi/naisiin/ihmisiin pielessä.

Vierailija
34/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heikon miehen olet kyllä itsellesi löytänyt, ei sille voi mitään. Kasvissyöjä ja loukkaantuu naisen sanoista. Kenties hän myös vaatii itselleen kunnioitusta, puhuu tunteistaan ja itkee sinun olkapäätästi vasten? Miten kestät tuollaista

"Miten kestät tuollaista". Kommenttisi ei osoita, että sinä olisit viehättävä ihmisenä. - eri

Vierailija
35/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpputorilla tänään,

avausaikaan,

mä 10 euron maljakon tiputin,

mulle huudettiin.

Tätä kelaan koko yön.

Erityisherkän päiväkirjanpitäjän lääkitys epäonnistunut, hän kirjoittaa kaiken aikaa itsestään. Miksi et ota yhteyttä lääkäriin ja ilmoita, että yksinäisyytesi vie sinut ennenaikaiseen hautaan?

Vierailija
36/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eritysherkän päiväkirjasta tämä!

Vierailija
37/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö miellyttää äitiäsi enemmän kuin hän ansaitsisi?

Etsi omaa voimaasi. Rajojasi. Älä pelkää aggressiotasi. Olet jo aikuinen, ja se ohjaa sinua hyvään. 

Hyvää joulua.

Vierailija
38/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset aina,

mulle aina,

mulle aina,

niin ilkeitä ovat?

Miksi mää,

mää,

mää,

miksi mää kuin lasia oon?

Onko sulla kaikki muumit laaksossa, työttömänä on hauska näpytellä paskaa...

Vierailija
39/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voi hyvin vastata vaikka näin:

Olemmeko varmasti samalta planeetalta?

Tai sitten:

Etkö taaskaan ole löytänyt tarpeeksi suuria mummokalsareita vai miksi olet niin kärttyinen?

Vierailija
40/72 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miksei mua kukaan,

ei kukaan,

ei kukaan,

kaipaa?

Ei ketään joka mua,

kädestä,