Äiti aiheuttii minulle ikävän joulumielen
Järjestin vanhemmilleni kahvitilaisuuden, vein tarjottavat ja laitoin kaikki ostamani jouluherkut pöytään, he saivat nauttia tarjoilusta ja palvelusta. Äidin kiitos kuului näin: KYLLÄ MINÄ VIELÄKIN IHMETTELEN, ETTÄ OTIT TUON AVIOMIEHEN ITSELLESI MIKÄ SINULLA ON, etkö olisi mitenkään voinut valita toisin. Mieheni ei ollut paikalla kahvitilaisuudessa. Kiitos äiti kauniista sanoistasi ja oikein hyvää joulumieltä myös sinulle, "äiti".
Kommentit (72)
Miksi sinä täällä palstalla toivotat äidillesi hyvää joulumieltä? Olisit sanonut kasvotusten sille asiasi.
Anna kun arvaan, hän vaan on aina ollut sellainen avoin ihminen joka puhuu suoraan. Kyllähän oma mielipide pitää sanoa.
Niin. Tällaista se on. Itse kuuntelen vastaavaa lähes joka kerta, kun olen tekemisissä. Katkeraa ilkeilyä valinnoistani ja elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, hän vaan on aina ollut sellainen avoin ihminen joka puhuu suoraan. Kyllähän oma mielipide pitää sanoa.
Miksi ei sano mielipidettään miehelleni, no ei se mitään, minä kyllä kerron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sano mielipidettään miehelleni, no ei se mitään, minä kyllä kerron?
Miksi et itse kysy äidiltäsi miksei se kerro mielipidettään miehellesi. Ei täällä palstalla kukaan äitisi syitä tiedä.
Niin, kaikki ei ghanalaisesta ostarilla notkujasta niin perusta, kai äidillä oli pointtinsa?
Erityisherkän päiväkirjamerkintä:
Tänään kaupan kassalla,
kassajonossa,
mua etuiltiin.
Tuli mielipaha.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupan kassalla,
kassajonossa,
mua etuiltiin.
Tuli mielipaha.
Miksi sinua etuiltiin, olitko kenties niin ruma, hidas, kömpelö ja vielä kaiken lisäksi laskit köyhän rahojasi kassalla ja aiheutit ruuhkaa, koeta selvittää varantosi ENNEN KAUPPAAN MENOASI.
Oliko äitisi sittenkin oikeassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupan kassalla,
kassajonossa,
mua etuiltiin.
Tuli mielipaha.
Miksi sinua etuiltiin, olitko kenties niin ruma, hidas, kömpelö ja vielä kaiken lisäksi laskit köyhän rahojasi kassalla ja aiheutit ruuhkaa, koeta selvittää varantosi ENNEN KAUPPAAN MENOASI.
Sinäpä se olet varsinainen positiivari, nyt on kaikilla varmasti iloinen mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupan kassalla,
kassajonossa,
mua etuiltiin.
Tuli mielipaha.
😭😭😭
Olen aina ollut sitä mieltä, että äidit ovat perseestä, koska naisilla ei ole kuin perse mitä jakaa.
Miestäsi tuntematta on vaikea sanoa mitään. Vaan eipä tuo äitisi kommentointi mitään hyvääkään aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tällaista se on. Itse kuuntelen vastaavaa lähes joka kerta, kun olen tekemisissä. Katkeraa ilkeilyä valinnoistani ja elämästäni.
Kerran leijona, vai ikuisesti äidin kusitolppa?
Ap äitisi ei selkeästi ole sinulle hyvää seuraa. Ei ole kohteliasta tai reilua puhua noin. Sinulla on aikuisena oikeus päättää kenen kanssa vietät aikaa. Sinun ei tarvitse pitää jatkossa kahveja äidillesi ja voit jatkaa rauhassa miehesi kanssa välittämättä muiden mielipiteistä.
Töissä tänään,
tuli tehtyä,
tuli mun tehtyä,
tuli mun tehtyä virhe.
Pomon edessä itkua pidätin.
Ei ole äitisi paljon älyn lahjoja saanut. Kusipää on kusipää aina!!