+++ ENSIKOT viikoilla 9-10 +++
[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.
[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!
[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos
esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.
[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]
[color=FF69B4]Adette
[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita
Yritystä takana: Syyskuusta 2005
Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.
[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~
[color=FF69B4]Afternoon
[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73
Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa
Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05
Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4
kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle
hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.
[color=FF69B4]amalia78
[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia
Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen
Yritys aloitettu 04/05
Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.
[color=FF69B4]_apila_
[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83
Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan
Yritystä takana: tammikuusta 06
Hoidot: gyne käynnillä ei näkynyt mitään normaalista poikkeavaa. Tarkempia tutkimuksia tehdään loppuvuodesta.
[color=FF69B4]Bianco
[color=CD1076]Ikä: minä 30, mies 32
Kotipaikka: pk-seutu
Yritys aloitettu 03/05
Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.
Ensimmäinen inssi 12/06, negaa.
[color=FF69B4]Buumi73
[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.
Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu
Pillerit jätetty pois 01/06
Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...
[color=FF69B4]Brooke73
[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.
Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta
Koska yritys aloitettu: kesäkuussa -05
Mitä tutkimuksia tehty: Tutkimukset aloitettu yksityisellä tammikuussa -07 (jollon yritystä takana reilut 1,5 vuotta) ja vika löytyi miehen simpoista. Elävien ja liikkuvien simppojen määrä vähäinen ja lisäksi vasta-aineita. IVF suunnitteilla helmi-maaliskuulle.
[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese
[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.
Yritys aloitettu 09/05
Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu
pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin
sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta
eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete
simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia
järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.
[color=FF69B4]-Diina-
[color=CD1076] Ikä: minä 26, mies 27
Asuinpaikka: Etelä-Suomi
Yritys aloitettu: 10/05
Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Ensimmäistä inssiä odotellaan.
[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED
[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31
Mistä kotoisin: pk-seudulta
Koska yritys aloitettu: 02/05
Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei
ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella
puolella.
[color=FF69B4]Jessica
[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34
Kotipaikka: Turun seutu
Yritys aloitettu: 05/05
Tutkimukset aloitettu 09/06, perusverijutut ok, aukiolotutkimusta odotellaan (aika 7.11.06), ollaan tyksin hoivissa. Simpoissa pientä häikkää (vaikka lääkärin mukaan määrä korvaakin laadun). Tulokseton inssi tehty 12/06.
[color=FF69B4]Kathy@
[color=CD1076]Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78
Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta
Yritys aloitettu 09/05
Tutkimukset ovat vasta aluillaan, mulla todettu PCO 05/06, miehen
simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Eka lapsettomuuspolilla käynti on helmikuun alussa ja sillon tietää jatkosta enemmän.
[color=FF69B4]Keiju
[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)
Kotipaikka: Itä-Suomi
Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin
2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Mies saanut simppatutkimuksiin lähetteen, mutta ei ole vielä käynyt.
[color=FF69B4]Killa
[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v
Kotipaikka: Helsinki
Yritys aloitettu: 8/05
Perustutkimukset tehty Väestöliitossa. Vikaa ei löytynyt. Munasarjoissa
monirakkulaisuutta, muttei pco-diagoosiksi asti. Inssiä suositeltiin
hoidoksi, hoitoihin lähdetään 3/07, jos ei luomuihme yllätä sitä ennen.
[color=FF69B4]kille75
[color=CD1076]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita
yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)
tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan.
[color=FF69B4]-marge-
[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26
Kotipaikka: hämeessä asustellaan.
Yritys aloitettu 05/06
Tutkimukset: co-tyyppiset munasarjat todettu 11/06 (yksityisellä). Miehen simpat syynissä mahdollisimman pian. Marraskuun kierrossa munarakkula kasvoi omasta takaa hienoksi, mutta irroteltiin pregnylillä ja tueksi sain luget, mutta tulosta ei tullut. Joulukuussa taukoiltiin ja nyt 01/07 sain clomit.
[color=FF69B4]Naksu
[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.
Kotipaikka: Tampereella asustellaan
Yritys aloitettu: Yritys on aloitettu 9/2005
Tutkimukset: tutkimukset on tehty, mitään vikaa ei löytynyt, inssi 12/06
nega, ivf suunnitteilla syksyksi...
[color=FF69B4]-ninnuli1-
[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.
Mistä päin: Kaakkois-suomi
Yritys aloitettu: 04/05
Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.
Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot.
[color=FF69B4]-piggeliina
[color=CD1076]Ikä: minä 32v ja mies 31v.
Kotoisin Etelä-Suomesta
Yritys alkanut: pillerit jätetty pois 09/01
Tutkimukset: clomit+terot 3kk 07/02 tuloksetta
02/06 hoitoihin yksityiselle, verikokeet, ultrat, munatorvien
aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok, mieheltä otettu 2x simppakoe joista
ensimmäinen oli normaali ja toinen oli normaalin rajoissa, uus clomikuuri 06/06 tuloksetta edessä inssi ens keväänä ja sitten mahdollisesti IVF.
[color=FF69B4]Rouwa
[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.
Kotipaikka: Pirkanmaa
Yritys aloitettu: 06/06
Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi
Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,
clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden
lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.
[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)
[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23
Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...
Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois
Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis
ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös
takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies
clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi
yritys.
[color=FF69B4]sannuli-80
[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi
Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta
Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004
Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.
Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.
[color=FF69B4]Tuiskutiusku
[color=CD1076]Ikä: 24 v. ja miehellä 28 v.
Mistä päin: Itä-Suomi
Yritys aloitettu: 08/05
Tutkimukset: verikokeet (tauteja ei ja hormoonit molemmilla kunnossa), simppatestejä 2 (ekassa normaaleja 0%, tokassa1%), aukiolotutkimus (vasen kunnossa, oikea vähän ahtautunut), ultrassa kaikki ok, miehen ultrassa kaikki ok. Odotellaan pääsyä keskussairaalaan jatkotutkimuksiin ja hoidonsuunnitteluun.
[color=FF69B4]Tuittu78
[color=CD1076]Ikä: 28 ja mies 30
Kotipaikka: Espoo
Yritystä: 12/04 alkaen
Hoidot: Ollaan oltu asiakkaina Väestöliitossa 2/06 alkaen ja yksi inssi
tehty 5/06. Nyt hoitotauolla minun kilpirauhasongelmien takia, kunnes se asia on kunnossa. Muuta syytä lapsettomuuteemme ei ole löytynyt.
[color=FF69B4]trixie2
[color=CD1076]Ikä: Minä 27 ja mies 24v
Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.
Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.
Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.
Menemme ava-klinikalle joulukuussa uudelleen käymään. Hoidot aloitetaan ivf-hoidoilla tammikuussa.
[color=FF69B4]Vannis
[color=CD1076]Ikä: 25, mies 26
yritys aloitettu: 3/05
tutkimukset: verikokeet kaikki normaalit, SSG normaali, 10/06 todettu
lääkärin sanoin " klassiset pco-munasarjat" , simpat melko ok
(epämuodostuneita paljon, mutta huikea kokonaismäärä kai korvaa laadun). Tutkimukset tehty yksityisellä, hoitoja mietitään.
[color=FF69B4]VihervaaranAnna
[color=CD1076] Ikä 28, mies 25.
Paikka: Lounais-Suomi
Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.
Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta
5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä
10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.
[color=FFC0CB]*********************************************************
[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]
[color=FFC0CB]*********************************************************
[color=CD1076]milka1
[color=FF69B4]Ikä: 32
Mistä kotoisin: pk-seutu
Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06
Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.
[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE
[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79
Kotoisin: Pohjois-Suomesta
Yritys aloitettu: tammikuussa 2005
Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.
Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)
LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿
Kommentit (64)
Päivän mietittyäni tulin Killalle kertomaan, että eiköhän minutkin voi lisätä plussanneisiin. Saahan sen sieltä pois jos jotain käy. Eikä millään jaksa pelätä kokoaikaa vaan kyllä kai tästä ensimmäisestä plussasta pitää saada nauttiakin! ;) Luulenpa, että kun pääsette kaikki näissä hoidoissa kunnolla vauhtiin, niin niitä plussia alkaa sadella. Niin tuolla Hoidokeissakin aikoinaan kävi.
Eli päivitystekstiksi voi vaikka laittaa: Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/05. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07.
Tuotteliaita piinailuhetkiä kaikille ja toivotaan että kaikki saatte ne omat nyytit kainaloon.. Oli ne sitten hoidoilla tai luomuina saatu! Kaikille ihanille Enskoille vilkutuksia ja erityisesti haluan huiskuttaa Aftikselle, Naksulle ja listaemo Killalle!!!
-Tuittu ja Voitto 5+4-
LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.
Ihanan aurinkoista sunnuntaita kaikille!
-Tuittu-
Aloitetaan taas itsekkäästi :) Omaa olotilaa helpotti tämä tieto hoitojen alkamisesta. Epätoivo on siirtynyt taustalle ja toivon pilkahdus omasta pienokaisesta nostaa päätään. Pitää vaan muistaa pitää jalat maassa, kun ei vielä tiedä mitä tässä tapahtuu ja mitä mutkia vielä matkaan tulee. Mutta ajattelin kuitenkin nautin nyt tästä olotilasta, jota ei pitkilleen ole ollut!!! Iloinen, positiivinen ja elämästä nauttiva olotila :)
Hoidoista joku kyseli, että miten näin nopeasti voi päästä. Meillä ei ole täällä lainkaan yksityistä puolta, joka tekisi lapsettomuushoitoja. Tutkimuksia kyllä voi tehdä yksityiselläkin puolella. Mekin aloitettiin yksityiseltä puolelta ja tehtiin alkuun osa tutkimuksista siellä ja loput julkisella. Hoidot tehdään keskussairaalassa ja niitä tehdään vain 3 kk keväällä ja 3 kk syksyllä. Siirtoja voidaan tehdä tässä välissäkin, mutta keräämisiä ei :) Meillä kerääminen on suunniteltu vko 16 tai 17 ja viikko 17 on viimeinen kevään puolella, milloin he näitä IVF tai ICSI hoitoja tekevät. Kyllä olen ikionnellinen, että näin nopeasti tapahtuu
Buumi: Toivottavasti oli rentouttava ja mukava reissu :)
Naksu: Ehditkö missään välissä huilata, kun tuota tekemistä tuntuu riittävän :) Toisaalta on varmasti ihanaa, kun saa omaa laittaa :) Tsemppiä verhojen ompelemiseen.
Killa: Hienoa, että pääsette keskusteluyhteyteen. Hyvin olet nostanut esille sen, ettei pidemmän päälle toimi, jos vaikeat asiat lakaistaan maton alle, eikä niistä puhuta. Se nimittäin syö sekä itseään että parisuhdetta. Ehkä se mieskin lämpenee, kunhan pääsee kärryille mitä nämä hoidot tarkoittavat konkreettisesti.
Bianco & Tuittu: Aivan ihanaa kuulla vauvakuulumisia! Käykää piristämässä meitä iloisilla ja toiveita antavilla uutisilla. Itseäni ainakin piristää ja saa hymyn naamalle, kun kuulee miten teillä menee. Nauttikaa vaan reilusti, me pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin :)
Jessikselle piinailuonnea! Vannikselle tsemppiä huhtikuulle :) Margelle jaksamisia työjutuissa! Vilkutuksia Deselle!
Tuisku
- jonka jalat hipovat vain vähän maata ja pää on vielä pilvissä (ainakin vähän aikaa ;) )
Pitkä viikko takana! Olen ollut niin töiden kimpussa, että en ole kerinnyt käydä kuin kääntymässä täällä! Ai, niin myöhästynyttä Naistenpäivää jokaiselle :) Sama homma kuin Naksulla tuon miehuuden muistamisen suhteen, että omasta pyynnöstä sain tulppaaneja, mutta oli sitten itse ostanut sen lisäksi suklaalevyn! On se vaan huomaavainen =)
Bianco oli käynyt kertoilemassa ultra kuulumisia! Kyllä täällä olen niin hymyssä suin, että! Ihanaa kuulla vauva-uutisia, auttaa jaksamaan niin¿
Buumi, kuinkas siellä sujuu? Piikit on nyt pistetty ja odottelua vain edessä? Toivotaan ihanaa tulosta piinaavasta odottelusta ;) Toivottavasti viikonloppu reissu on rentouttava!
Killelle ihanaa lomaa (tosin et taida olla enää kuulolla)...
Killa, joko siellä on parannuttu? Olen kovasti ihmetellyt jaksamistasi! Hienoa, että olet rauhallisin mielein ottanut asian, vaikka sisällä kiehuisi ja sattuu! Itse olisin todellakin raivonnut ja huutanut ja tehnyt vaikka mitä. Mutta sinähän sen oman ukko-kultasi tunnet ja tiedät, että mikä toimii parhaiten. Toivon hartaasti, että asiassa pääsisitte eteenpäin yhteistuumin, nyt kun miehesi on luvannut keskustella asiasta! Paljon peukkuja sinne =)
Jessicalla siellä hyvän kokoisia muniksia ja inssi tehty? Paljon peukkuja sinne ja ihanaa sekä rentouttavaa reissua =)
Aftis, pahoittelut tauosta! Se kystan kummajainen saisi nyt jo luvan häippästä! Ärsyttävää, kum muutenkin tämä on tällaista odottelua, niin sitten pitää vielä lisää odotella! Paljon sinne haleja ja rutistuksia..
Tuiskulla tapahtuu, hyvä että rattaat pyörii ja hoidot menee eteenpäin, vaikka perässä on vaikea pysyä =)
Vanni, olit käynyt vyöhyketerapiassa ja olit pitänyt? Varailin kans ajan, mutta en oikein tiedä mitä kyseisestä hoidosta ajattelen. Uskoako vai ei sen tehoon. Mutta ei se anna jos ei edes kokeile. Otanpa ainakin sitten itseni hemmotteluna, jos ei muuta¿
Naksulla odottelu jatkuu, niin kuin täällä! Meillä kun lähetteestä on vasta pari viikkoa ja nyt tuntuu, että ei enää jaksa odotella. Tsemppiä sinne¿Saanko udella, kun meitä hoidetaan ekaksi oman paikkakunnan keskussairaalassa ja sitten tayssissa tehdään siirto, niin mikä meitä odottaa? Oliko teillä ensikäynti? Kuinka nopeaa lähetteestä?
ON; Täällä mennään vaan pikkuhiljaa eteenpäin. Ei oikein ole edes mitään mitä odottaa (paitsi kesää). Täti se tuli käymään, vähän yllättäen, vaikka sitä osasin siis odottaa. Lääkäriltä ei ole soittoa kuulunut tän viikon aikana ja ajattelinkin että ens viikolla soitan ja kysyn, että joko se klinikan lekuri vastaili. Töissä olut hiukan kurjaa tämän viikon. Työsuhde, kun loppuu kesällä ja pyytelin todistuksia työnhakua varten, niin nyt tuntuu jotenkin siltä, että mulla ei ole enää arvoa, kun katson uusia paikkoja tai suunnittelen tulevaisuutta. Auki olisi siis toimi ja ehkä tuolla vanhassa paikassa voisi olla sopimuksen jälkeen muutama kuukausi enää töitä¿Uskomatonta! Myös päin naamaa valehtelu on uutta ja satuttavaa, oman tiimin jäseniltä¿Että miksei elämä voisi olla muuten helppoa, kun on jo tämä vauva asiakin! Plääh¿
Paljon vilkutuksia jokaiselle!
-marge-