Pienyrittäjä itkee: lahjat noudetaan pakettiautomaatista
Luin artikkelin: joulun vapaamatkustajat ajavat naiset hermorommaduksen partaalle..
Iltasanomista
Aamukahvi tuli ylös kun luin
Osta jouluruuat, koristele kuusi, hae lahjat pakettiautomaatista.
Kommentit (63)
Kaksi lahjaa olen tilannut ja niistäkin toisen vain siksi, että liikkeessä ei ollut tuotetta oikeassa värissä (tilasin samaisen liikkeen verkkokaupasta). Loput on joko itse tehty, ostettu pienyrittäjiltä tai ihan tavallisista kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lahjaa olen tilannut ja niistäkin toisen vain siksi, että liikkeessä ei ollut tuotetta oikeassa värissä (tilasin samaisen liikkeen verkkokaupasta). Loput on joko itse tehty, ostettu pienyrittäjiltä tai ihan tavallisista kaupoista.
Kiitos, pienellä yrittäjällä ei yleensä ole jättivalikoimaan.
Joka asia on kuitenkin mietitty asiakaskuntani tarpeisiin sopiviksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan järkevä lähde tuonne ostos helvettiin, kun lahjat saa kotiovelle asti. Itsekin tilasin sunnuntaina ja tiistaina aamusta oli 500 m päässä kotoa paketti.
Pieni butiikkini ei ole h.elvetti.
Ap
Olen valinnut tuotteet vuosien ammattitaidolla,
tuotteiden hinnan nostaa alv25,5% ja liiketilan vuokra, eläkevakuutukseni ym.
Ymmärrän että ei ihmiset töiltään ehdi kauppaan..
MUTTA MITEN NE EHTI KAUPPAAN ESIM 20 VUOTTA SITTEN?????
Ap
Tilaan netistä, parempi valikoima ja ehtii selata monet kaupat läpi sen sijaan että pitää ajella autolla sinne sun tänne eri liikkeisiin ostamaan lahjat.
Ap jatkaa
Hiljaisuudesta johtuen: ei minulle joululomaa, mutta mitäs läksit:)
Tyhjässä liikkeessähän voi vaikka kutoa, opiskella, jumpata ym?
Eli ongelma on mikä? Ihmiset tilaavat lahjansa nettikaupoista pakettiautomaatteihin?
Vierailija kirjoitti:
Tilaan netistä, parempi valikoima ja ehtii selata monet kaupat läpi sen sijaan että pitää ajella autolla sinne sun tänne eri liikkeisiin ostamaan lahjat.
Missä olet töissä?
Kauppa työllistää ihmisiä.
Elätätkö minut kun duunini menee:)
Kyllä se mulle sopii:)
ap
Mene ap postille töihin paketteja lajittelemaan, loputun työ...ei lopu koskaan
tää ap tarvii kyl terapiaa, ei tajua laittaa pillejä pussiin vaan joka ikinen päivä kitisee kun liikkeeseen ei tule asiakkaita, ei pysty enää syömään koska stressaa, laihtuu, ei tajua yhtään mitään mistään, arvostelee asiakkaat ja haukkuu heitä netissä (eri aloituksissa kuin tää)
Siirrä se putiikkisi verkkoon niin asiakkaasi tilaa ne tuotteet sitten niihin automaatteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakettiautomaatti ajaa pienyrittäjä ap:n hermoromahduksen partaalle???
Taitaa koskea lähinnä naispuolisia yrittäjiä. Niillä on hermoromahdus aina lähellä, oli syy mikä tahansa tai ei syytä lainkaan.
Tiedän , miesyrittäjät juo itsensä hiljaa hengiltä tai esim ajaa rekkaa päin
Ap
Siis yrittäjällä on liikaa tilauksia juostavana vai siis ei yhtään tilausta?
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Hiljaisuudesta johtuen: ei minulle joululomaa, mutta mitäs läksit:)
Tyhjässä liikkeessähän voi vaikka kutoa, opiskella, jumpata ym?
Kertokaa jotain kivaa tekemistä, joka keskeytän heti kun ovi käy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä?
Kauppa työllistää ihmisiä.
Elätätkö minut kun duunini menee:)
Kyllä se mulle sopii:)
ap
Tarhassa. Sen lisäksi minulla on omia lapsia. Ei lapsiperhehärdellissä ehdi kiertelemään kauppoja kunnolla.
Vaikutat btw aika ilkeältä ihmiseltä, huomasin kyllä piilovittuilusi.
Vierailija kirjoitti:
tää ap tarvii kyl terapiaa, ei tajua laittaa pillejä pussiin vaan joka ikinen päivä kitisee kun liikkeeseen ei tule asiakkaita, ei pysty enää syömään koska stressaa, laihtuu, ei tajua yhtään mitään mistään, arvostelee asiakkaat ja haukkuu heitä netissä (eri aloituksissa kuin tää)
En ymmärrä mistä puhut? lue aloitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan järkevä lähde tuonne ostos helvettiin, kun lahjat saa kotiovelle asti. Itsekin tilasin sunnuntaina ja tiistaina aamusta oli 500 m päässä kotoa paketti.
Pieni butiikkini ei ole h.elvetti.
Ap
Sinä olet vain trolli.
Vierailija kirjoitti:
Siirrä se putiikkisi verkkoon niin asiakkaasi tilaa ne tuotteet sitten niihin automaatteihin.
Minulla on ollut verkkokauppa. Kun tuli temut, amazonit , zalandot, oli pakko lopettaa.
Ap
Ap Sinähän asut Helsingissä. Koita löytää jotain muuta työtä. Tiedä ikäsi mutta esim Posti voi ottaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut verkkokauppa. Kun tuli temut, amazonit , zalandot, oli pakko lopettaa.
Ap
Ja kivijalkakauppa on sitten kannattavampi?
Ei ostella lahjoja.