Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienyrittäjä itkee: lahjat noudetaan pakettiautomaatista

Vierailija
20.12.2024 |

Luin artikkelin:  joulun vapaamatkustajat ajavat naiset hermorommaduksen partaalle..

Iltasanomista

Aamukahvi tuli ylös kun luin

Osta jouluruuat, koristele kuusi, hae lahjat pakettiautomaatista.

Mistä sinä haet lahjat?

Vaihtoehdot

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pakettiautomaatti tuo lahjat..ei pukki?

Vierailija
2/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siirrä liikkeesi pakettiautomaatin viereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettiautomaatti ajaa pienyrittäjä ap:n hermoromahduksen partaalle???

Vierailija
4/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan järkevä lähde tuonne ostos helvettiin, kun lahjat saa kotiovelle asti. Itsekin tilasin sunnuntaina ja tiistaina aamusta oli 500 m päässä kotoa paketti.

Vierailija
5/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
6/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan järkevä lähde tuonne ostos helvettiin, kun lahjat saa kotiovelle asti. Itsekin tilasin sunnuntaina ja tiistaina aamusta oli 500 m päässä kotoa paketti.

Pieni butiikkini ei ole h.elvetti.

Ap

Vierailija
7/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä järkyin, kun pakettiautomaatti oli lauseessa luontevasti jouluun kuuluva osa.

Kuin kinkun paisto..

Ap

Vierailija
8/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tämäb itse...heh..ap

Vierailija
9/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua tuo pakettihärdelli mutta minkäs teet. Netistä ostaminen on niin paljon helpompaa kun lähteä kiertelemään jotain pikkupuoteja

Vierailija
10/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koskea lähinnä naispuolisia yrittäjiä. Niillä on hermoromahdus aina lähellä, oli syy mikä tahansa tai ei syytä lainkaan.

Vierailija
11/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli naisten joulua koskeva artikkeli. Siinä ei ollut pienyrittäjiä?

Vierailija
12/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni haluaisin ostaa paikallisilta yrittäjiltä. Valitettavasti tilaamalla yleensä säästää merkittävästi ja nouto on helppoa pakettiautomaatista. Esimerkiksi eräs tuote maksaa paikallisessa liikkeessä noin 20€ ja tilaamalla kotimaisesta verkkokaupasta sain samoja tuotteita tarjoushintaan 8€/kpl. Lisäksi pakettiautomaatista nouto onnistuu todella joustavasti, kun taas erikoisliike sulkeutuu arkisin jo klo 17.00

Vierailija
13/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua tuo pakettihärdelli mutta minkäs teet. Netistä ostaminen on niin paljon helpompaa kun lähteä kiertelemään jotain pikkupuoteja

Jouluruuhkat alkavat jo aikaisin. Pakettipisteet täynnä, automaatit täynnä, juoksua sinne tänne ja matkustusta. Kotiovelle osa sai, jos päivystää kotona.

Vierailija
14/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakettihärdelli nimenomaan sataa pikkuputiikin laariin, jos niillä on verkkokauppa. Itse enä lähde shoppailukierrokselle, jos nettikauppaa ei olisi, kävinsin vain cittarissa.

Vierailija
15/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koskea lähinnä naispuolisia yrittäjiä. Niillä on hermoromahdus aina lähellä, oli syy mikä tahansa tai ei syytä lainkaan.

Vain tällä yhdellä joka tekee jatkuvasti uusia aloituksia palstalle eikä ymmärrä miksi kauppa ei käy.

Vierailija
16/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä paketit,?en vuosiin ole tilaillut mitään.Mutta en ostele umpimäikään mitään kaupoistakaan.Yli hintaista romua.Lahjatoiveet kuullaan.Jörkevöt lahjat toteutetaan ja tarvittavat.Suomi on lamassa,talous sakkaa.Ei ihmisillä ole varaa kuluttaa.Kaikki kuluttaa,kuluttaisi, sekin huono heikkoosainen nyt viety palvelut nyt ostovoima Mitä seuraavaksi??Itse lopetin kampaaja käynnit jo 90lukua,hammaslääkärissä vain akuutti..ostamis hysterian lopetin.Vaan tarvittava ostetaan.Lenkkarit jalkaan ulos..saa itsellle hyvän mielen,terveyttä.

Vierailija
17/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän mikä pakettiautomaatti ja mitä se sisältää? Saako niistä valita ja toivoa?

Vierailija
18/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut kaikki joululahjat (itse) jo marraskuuhun mennessä. Pikku hiljaa ja aina kun jotain oli tarjouksessa, mukaan lukien suklaat ja marmeladit. En ole tilannut mitään, enkä enää joulukuussa pyöri ostoksilla muutenkaan. Myyjäisistä ostin marraskuun lopulla yhden lahjan, jota tyttö vielä pyysi.

Vierailija
19/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke ap

Vierailija
20/63 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko se yks sama vaatekaupan omistaja itkee täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi