Montako minuuttia sinun 10 kilsan lenkki kestää?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Nopein kesti 57 min (kyllä, olen sysipaska juoksemaan)
No et
2 tuntia kestää minulla jo kävelen reippaasti
Hieman alle tunti, puolimaraton aika tarkkaan 6 min per kilometri.
m52
56 minuuttia. N42 vuotta. Liikkunut olen aina, juossut noin 2 vuotta, mutta on-off. En pidä talvijuoksusta.
Alle 60 minsaa niin pitää jo kuitenkin juosta reipasta vauhtia
51-vuotiaana meni 60-65 minuuttia sen mukaan, kuinka reippaan tai rauhallisen lenkin halusin tehdä. Samana vuonna juoksin juoksutapahtumassa kympin vähän alle 55 minuuttiin. Matka oli virallisesti mitattu eli se oli tasan 10 km eikä vähän päälle 9, kuten monesti juoksutapahtumissa.
Nyt 59-vuotiaana olen käynnistämässä juoksuharrastusta uudelleen muutaman vuoden tauon ja jalkaleikkauksen jälkeen. Tällä hetkellä menisi varmaan 75 minuuttia, koska joutuisin kävelemään aina välissä.
Olen nainen.
En usko että pystyisin kävelemään 10 km matkaa. 2 kilometriä matkalaukkua raahaten menee puolessa tunnissa.
59 v., ei urheilutaustaa (paitsi nuorempana uin pitkiä matkoja luonnonvesissä), krooninen sydänsairaus.
Nuorena kävelin 6 km tunnissa. Nyttemmin lonkat eivät enää kestä tuollaista vauhtia. Varaisin kymmeneen kilometriin vähintään kaksi ja puoli tuntia, mielellään kolme.
Juoksemisesta en ole pitänyt koskaan. Se vain tuntuu fyysisesti pahalta, vaikka olisin hyvässä kunnossa, niinkuin nuorena olin.
Ehkä 2,5h patikoiden ja luonnosta nauttien, kävellen siis :)
N32
Juosten ja välillä kävellen: tunti ja 10min. Ikä 51v. Urheilen 4-6 kertaa viikossa, enimmäkseen kuntosalilla.
En tee talviaikaan lenkkejä. Toukokuussa sitten pyörällä taas.
Vierailija kirjoitti:
56 minuuttia. N42 vuotta. Liikkunut olen aina, juossut noin 2 vuotta, mutta on-off. En pidä talvijuoksusta.
Miten paljon rintasi heiluvat ylös alas juostessasi vai oletko lauta?
Vierailija kirjoitti:
5055 minuuttia, 44-vuotias mies.
Tarkennetaan, että 50-55 minuuttia. Palstalla ei näköjään toiminut ajatusviiva.
Millä tavalla se lenkki tehdään? Kävellen, juoste, pyöräillen, autolla?
Nopein kesti 57 min (kyllä, olen sysipaska juoksemaan)