Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Vinkkejä?
Kommentit (666)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene liftaamaan lentokentän reunalle, voi ottaa ainakin kyytiin.
Lentäjät antavat hyvät kyydit!
T. Lentoemo
Tässä lentäjän vaimo. Luulen, että fantasioissasi vain. Tai eiköhän sieltä joku lentäjä vuosien saatossa teihinkin haksahda epätoivoisen vonkauksenne jälkeen. Miksi yritätte iskeä ymmärrykseni mukaan myös varattuja lentäjiä muuten?
Vonkausta vonkauksen perään olet itsekin harrastanut. Ei vaimon vonkaus ole sen kummempi kuin täysin tuntrmattoman. Molempia on aviomies kokenut ja molempiin haksahtanut.
Siis minä vaimo olisin miestäni vongannut? En todellakaan. Ollaan tavattu yliopistolla ennen miehen lentäjäopintoja. Mieheni ei harrasta sivusuhteita emojen kanssa, se satavarmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lentoemo
Tässä lentäjän vaimo. Luulen, että fantasioissasi vain. Tai eiköhän sieltä joku lentäjä vuosien saatossa teihinkin haksahda epätoivoisen vonkauksenne jälkeen. Miksi yritätte iskeä ymmärrykseni mukaan myös varattuja lentäjiä muuten?
Vonkausta vonkauksen perään olet itsekin harrastanut. Ei vaimon vonkaus ole sen kummempi kuin täysin tuntrmattoman. Molempia on aviomies kokenut ja molempiin haksahtanut.
Siis minä vaimo olisin miestäni vongannut? En todellakaan. Ollaan tavattu yliopistolla enn
Moni on tavannut jo ajat sitten miehensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lentoemo
Naiset vonkaa
Ei oo enää mitään mahiksia ainakaan mulla, ja turhaa on enää vinkkejäni antaa ylipäätänsä päästäksesi lentäjän vaimoksi. Miksi sun pitäisi ap. päästä lentäjän vaimoksi? Mikä lentäjissä viehättää? Sehän saattaa joku päivä olla tulematta kotiin enää, kun ja jos kone putoaa mereen.
Terveisin: n. 38 vuotta ei lentäjän vaimona:)