Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen lentäjän vaimoksi?

Vierailija
19.12.2024 |

Vinkkejä? 

Kommentit (666)

Vierailija
661/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene liftaamaan lentokentän reunalle, voi ottaa ainakin kyytiin.

Lentäjät antavat hyvät kyydit!

T. Lentoemo

Tässä lentäjän vaimo. Luulen, että fantasioissasi vain. Tai eiköhän sieltä joku lentäjä vuosien saatossa teihinkin haksahda epätoivoisen vonkauksenne jälkeen. Miksi yritätte iskeä ymmärrykseni mukaan myös varattuja lentäjiä muuten? 

Vonkausta vonkauksen perään olet itsekin harrastanut. Ei vaimon vonkaus ole sen kummempi kuin täysin tuntrmattoman. Molempia on aviomies kokenut ja molempiin haksahtanut.

Vierailija
662/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lentoemo

Tässä lentäjän vaimo. Luulen, että fantasioissasi vain. Tai eiköhän sieltä joku lentäjä vuosien saatossa teihinkin haksahda epätoivoisen vonkauksenne jälkeen. Miksi yritätte iskeä ymmärrykseni mukaan myös varattuja lentäjiä muuten? 

Vonkausta vonkauksen perään olet itsekin harrastanut. Ei vaimon vonkaus ole sen kummempi kuin täysin tuntrmattoman. Molempia on aviomies kokenut ja molempiin haksahtanut.

Siis minä vaimo olisin miestäni vongannut? En todellakaan. Ollaan tavattu yliopistolla ennen miehen lentäjäopintoja. Mieheni ei harrasta sivusuhteita emojen kanssa, se satavarmaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lentoemo

Siis minä vaimo olisin miestäni vongannut? En todellakaan. Ollaan tavattu yliopistolla enn

Moni on tavannut jo ajat sitten miehensä 

Vierailija
664/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla! 

Vierailija
665/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lentoemo

Naiset vonkaa

Vierailija
666/666 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää mitään mahiksia ainakaan mulla, ja turhaa on enää vinkkejäni antaa ylipäätänsä päästäksesi lentäjän vaimoksi.   Miksi sun pitäisi ap. päästä lentäjän vaimoksi?  Mikä lentäjissä viehättää? Sehän saattaa joku päivä olla tulematta kotiin enää, kun ja jos kone putoaa mereen.

Terveisin:     n. 38 vuotta ei lentäjän vaimona:)