Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Oi, äsken kentän liepeillä näin aika monta hottia raitahihaa
Vierailija kirjoitti:
Namia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimot, antakaa vinkkejä miten nappasitte lentäjämiehen!
No, itse tapasin mieheni jo vuosia ennen kun aloitti lentäjän uran. Hän on myös DI ja tapasimme aikanaan silloisten opiskelijabileiden yhteydessä. Nykyisin siis lentäjä Finnairilla ollut jo vuosia. Eipä tässä siis suurempia vinkkejä ole antaa. Älä tuijota pelkkää ammattia vaan ihminen sen takana on tärkein.
Lentäjät arvostavat fiksuja ja itsenäisiä naisia.
Sama, tavattiin kauppakorkeassa ja mies sitten valmistuttuaan päättikin vaihtaa uraa.
Jos lentäjämiestä tekee mieli niin ryhdy lentoemoksi, silloin pääset lentäjän rakastajattareksi, vaimoksi pääseminen on hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse tapasin mieheni jo vuosia ennen kun aloitti lentäjän uran. Hän on myös DI ja tapasimme aikanaan silloisten opiskelijabileiden yhteydessä. Nykyisin siis lentäjä Finnairilla ollut jo vuosia. Eipä tässä siis suurempia vinkkejä ole antaa. Älä tuijota pelkkää ammattia vaan ihminen sen takana on tärkein.
Lentäjät arvostavat fiksuja ja itsenäisiä naisia.Sama, tavattiin kauppakorkeassa ja mies sitten valmistuttuaan päättikin vaihtaa uraa.
Eli tulee etsiä muualta mies, joka on haaveillut lentäjän urasta, iskeä se ja kannustaa se sitten lentäjäopintoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät arvostavat fiksuja ja itsenäisiä naisia.Sama, tavattiin kauppakorkeassa ja mies sitten valmistuttuaan päättikin vaihtaa uraa.
Eli tulee etsiä muualta mies, joka on haaveillut lentäjän urasta, iskeä se ja kannustaa se sitten lentäjäopintoihin!
Kyllä! Etsi älykäs ja kunnianhimoinen mies, jolla mahkuja Ilmailuopistoon. Esim. dippainsseissä paljon varmaan vaadittavia ominaisuuksia. Sit kannustat hakemaan SIO:oon :D
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin suunnistaa sinne :)
Emona pääset tutustumaan paremmin. Mutta vaimon rooli sitten eri ja miten siihen asti pääsisi.
Niin se vaimon rooli kiinnostaa, ei emon
Vierailija kirjoitti:
Mutta se kysymys, että miten päästä vaimoksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama story myös!
Miksi noin kovasti täytyy saada lentäjä puolisoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se kysymys, että miten päästä vaimoksi!!
Salaisuus
Hanki jo ennen kuin hänestä tulee lentäjä! Eli selvitä Onko haaveita lentäjäksi ja tietenkin että on tarpeeksi älliä päästä sisään esim. Ilmailuopistoon (tosi vaikeaa päästä)
Näytin tämän ketjun lentäjä miehelleni ja purskahti nauruun teidän kommenteista. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mikä siinä lentäjän vaimon roolina oleminen kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla oleva lentokapteeni, mutta ei onnistu arvon naiset, koska olen miehiinpäin. Sori.
En usko sinun olevan oikea sellainen. Lentokapteeni on presidentin myöntämä arvonimi, eikä kukaan käytä sitä työelämässä. Olet huijari siis
En ole palstalla töissä.
Kuulostat pyrkyrille ja kukaan fiksu lentäjä ei sinua vihille vie.
Hyvällä tuurilla