Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkamalla lentoemännäksi tietysti!
Nyt puhutaan vaimoksi pääsemisestä. En ole itse alalla, mutta mitä luin tätä keskustelua niin vaimot taitavat olla pääosin ihan muilta aloilta.
Lentoemäntänä pääset ainakin koeajamaan muutamat lentäjät.
Vierailija kirjoitti:
Mene Tikkakoskelle!
Liikennelentäjät koulutetaan Porissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tikkakoskelle!
Hävittäjälentäjiä himoitsen!
Ei ollut ongelmia. Sama työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tikkakoskelle!
Hävittäjälentäjiä himoitsen!
Minä liikennelentäjää
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ongelmia. Sama työpaikka.
Mitä ongelmia?
Menen liftaamaan Vantaalle lentokentän reunalle jos pääsisit kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan vaimoksi pääsemisestä. En ole itse alalla, mutta mitä luin tätä keskustelua niin vaimot taitavat olla pääosin ihan muilta aloilta.
Kuinka paljon lentäjistä on vaimona lentoemo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pienellä osalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee lentäjän pojaksi?
Jos joku adoptoisi sut?
Kertokaapa vinkkejä? Minäkin olisin kiinnostunut. T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla ei ole vaimona lentoemoa.
Mene pyörimään Porin yöhön. Tuolla suosituimmissa pubeissa niitä näkyy silloin tällöin. Mutta on siellä toki monia muitakin, mutta voit tietysti aloittaa kyselyn baaritiskiltä että haloo, onko täällä lentäjiä näkyvissä (0=
Hävittäjälentäjän vaimoksi ehkä helpoiten pääset kun lähdet itse sotilasuralle ilmavoimiin Tikkakoskelle ja tapaat heidät kun ovat vasta varusmiesvaiheessa lentorukissa. Sun pitää olla parikymppinen nuori, hyväkuntoinen ja hyvännäköinen. Hävittäjälentäjät on yleensä omansa valinneet jo siinä vaiheessa kun he alkaa niillä hävittäijllä lennellä. Ne pitää napata aiemmin. Niillä on daamit siellä kadettikoulun karkeloissa jo.
Itse en ehkä juuri hävittäjälentäjää valitsisi, raskas työ ja paljon ovat poissa kotoa. Sotilasammateista löytyy monia muita hyviä vaihtoehtoja. Eli hankkiutuisin vaan kadettikouluun. Sen verran miesvaltainen paikka on, että varmasti jokaiselle löytyy oma kulta sieltä, jos sellaista hakee. Hyväpalkkaisia aviomiehiä sieltä noin yleensäkin saa.
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjän vaimoksi ehkä helpoiten pääset kun lähdet itse sotilasuralle ilmavoimiin Tikkakoskelle ja tapaat heidät kun ovat vasta varusmiesvaiheessa lentorukissa. Sun pitää olla parikymppinen nuori, hyväkuntoinen ja hyvännäköinen. Hävittäjälentäjät on yleensä omansa valinneet jo siinä vaiheessa kun he alkaa niillä hävittäijllä lennellä. Ne pitää napata aiemmin. Niillä on daamit siellä kadettikoulun karkeloissa jo.
Itse en ehkä juuri hävittäjälentäjää valitsisi, raskas työ ja paljon ovat poissa kotoa. Sotilasammateista löytyy monia muita hyviä vaihtoehtoja. Eli hankkiutuisin vaan kadettikouluun. Sen verran miesvaltainen paikka on, että varmasti jokaiselle löytyy oma kulta sieltä, jos sellaista hakee. Hyväpalkkaisia aviomiehiä sieltä noin yleensäkin saa.
Sotilaslentäjäkin voisi olla hot. Mutta mä kaipaisin silti vinkkejä miten saisi Finnairin lentäjän!