Yrittäjän huono joulumyynti:(
Istun tyhjässä liikkeessä..paino on laskenut 5kg..ruoka ei maistu.
Olen viikon itkenyt joka aamu ennen töihin läähtöä.
Tänään ei itketä
Totuuko keho ja mieli stressiin?
Kivijalkakauppias
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Katu on täynnä kampaamoa, kynsihuoltamoa, kahvilaa, pitzeriaa
Silläkö talous nousuun?
Ap
Noissahan ihmiset tykkää käydä. Tosin pitää olla halpahinta eli ei välttämättä nekään kannata. Paitsi tietenkin kynnet ja ripset. Niihin ollaan valmiita maksamaan.
monet rakennus miehet toivat idästä kaltaisiasi hu.... te keskukset kehoittivat näitä normi töihin kykenemättömiä perustamaan yrityksen suunnattomilla tuilla ja miehen rahoilla. teillä neuvostoliitossa oli jonotus käytäntö et ole kotiutunut suomen käytäntöön
terapiaan kun joka päivä itket kauppaasi, ei ole enää normaalia
ÄLÄ OSTA MITÄÄN. jotain rajaa hinnoitteluun. juurihan saitte suunnattomat aiheettomat korona tuet.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ OSTA MITÄÄN. jotain rajaa hinnoitteluun. juurihan saitte suunnattomat aiheettomat korona tuet.
Tämä! Ketään yrittäjää ei tule kannattaa! Hyväksikäyttäjiä!
esim forssan poika meidänkin suku on sieltä ostanut jo 3 polvessa vaatteet hautjaisiin ja vapaa aikaan erinomainen palvelu ja hinnat kohillaan laatuun nähden
Vierailija kirjoitti:
No luulisi että tuossa 25 vuodessa on ollut jo ainakin 4 taantumaa. Jos tämä on eka kerta kun huomaat ehkä tuotteesi eivät enää ole trendikkäitä. Uudistusta siis jotta myynti käy. Kyllä kiinapaketit ainakin täyttää noutopisteitä eli jostain joku ostaa jotain parempaa kuin sinulla.
Luulen että nykyään ihmiset tilaavat kaiken netistä..vain turistit shoppailee
Ap
Vierailija kirjoitti:
terapiaan kun joka päivä itket kauppaasi, ei ole enää normaalia
Terveyskeskuksessa sanoivat : raha huolet eivät oikeuta terapiaan, vaan ovat normaalia elämää.
Näillä sanoilla:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain 2000 eur /kertatuen.
Kulut juoksi koronasulun aikana...eipä ollut häävi korvaus:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat ovat huonot. Itsekin kamppailen töissä myynnin, markkinoinnin, tuotteistamisen ja sisäilman kanssa. Meluisa paikka vielä. Nollatuloilla menen. Tammikuussa saan jotain rahaa.
Tzemppiä sinne, yritä levätä jouluna
Ap
Koitetaan. Ostan 500 palan palapelin jouluiloksi. Sekä erilaisia joulukaloja montaa erilaista. Välipäivinä butiikki on kiinni.
Minä pidän kaikki välipäivät auki...pakko
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 2000 eur /kertatuen.
Kulut juoksi koronasulun aikana...eipä ollut häävi korvaus:(
Ap
Sama juttu se oli meilläkin. Ihmiset luulee, että kaikki yrittäjät saivat hirveästi koronatukea.
Lois vuitton sai 400 000 korona tukea.
Itse en saanut kuin tuon 2000 eur ,kun pidin liikettä auki ja möin facebookin kautta...
Ei ollut varaa sulkea liikettä
Ao
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua. Jumalan painava käsi pyrkyrin päällä.
Olen ateisti.
Ap
No jos oikeasti haluaa jouluna myyntiä niin kannattaa perustaa taksiyritys. Minäkin suhasin monet joulut tukkaputkella ympäripyöreitä päiviä euronkiilto silmissä. Paitsi raha niin joulussa oli sekin hyvä, että asiakkaat oli yleensä sopivasti joulutuulella, eikä hirveästi haitannut jos joutui vähän odottamaan.
Varmaan riippuu mitä myyt, kurjaa jos ei ole myyntiä :(
Minulla meni tänään eri yrityksille n. 500€.
Myyt liian kallista ja/tai täysin tarpeetonta tavaraa/palvelua.
Jos kaupan asiat on yhtä sekaisin kuin AP:n pää niin yhtään ihmettele miksi konkurssi häämöttää.
Oletko koko vuoden haukkunut täällä temushoppailijoita? No, pilkka osuu omaan nilkkaan.
Ansaittua. Jumalan painava käsi pyrkyrin päällä.