Mies on kokoajan vihainen mulle
Mies on kokoajan vihainen mulle. Tiuskii, huutaa, haukkuu. Kaikki mitä teen on väärin. Hän sanoo, että olen pilannut hänen elämänsä, kysyin sitten syytä, niin ei oikeen vastannut mitään. Estän kuulema kaikki hänen menonsa, vaikka nimenomaan kannustan tekemään kaikkea ja olen sanonut, että ota omaa aikaa. Ei halua tehdä silti mitään ei lähteä mihinkään. Sitten se kaikki kääntyy niin päin, että minä olen syyllinen.
Hän on sanonut, että työkaverit säälivät häntä töissä ( ilmeisesti puhunut minusta pahaa heille)
Jos en tee kun mies käskee niin hän haukkuu v...n tyhmäksi..sanoo, että päässäni ei liiku mitään ja että olen täysi nolla. Olen kuulema lapsellinen ja maailman huonoin nainen hänelle. On käskenyt painumaan v....n ja huutaa että olen kus...p...
En saa ostaa kaupasta mitään, hän laskee kaikki kuitit yms. Ja alkaa haukkumaan. En ole vuosiin ostanut mitään kun en uskalla. ( En ole todellisuudessa edes koskaan mitään kallista ostanut) Joskus tosi harvoin jos tilaan jotain vaatetta tms. Niin alkaa tivasmaan, että haluaa nähdä, mitä olen ostanut.
On sanonut mulle, että hänen työkaverin puolisot on normaaleja, että oispa hänelläkin normaali kumppani.
Kun itken illalla, niin hän naureskelee " siinä se taas pillittää" sit saattaa sanoa " mä kerron kaikille mikä sä oot".
En oo puhunut näistä kellekään. Oon tosi väsynyt tähän ja joka ikinen päivä mietin seuraavaa, että miten selviän. Ahdistaa ja itkettää.
Kommentit (26)
Pitääkö hän sinua panttivankina, vai oletko jonkinlainen pahemman tason masokisti, jos olet vapaaehtoisesti tuossa?
Voisitko erota heti. Eli hanki oma asunto tai mies hankkii oman. Miksi ajattelet että sun pitää kestää kaikki ja se * käytös. Ei se normaalia ole, ehkä toinen muuttui tai ollut aina se. Jos et eroa, vika alkaa sitten löytymään peilistä, että kestät vaan. Mikä idea on ollut jäädä, jos toinen kohtelee kuin törkyä, eikö tule ero mieleen ja äkkiä. Sä löydät parempaa. Juoko. Tottakai ostat mitä tarvitset omaan kotiisi ja itsellesi. Jopa äitisi tulee sua paremmin tai joku täti. Olotilasi paranee erillään. Toinen mokasi, sä et. Miehesi sanat kuulostavat jonkun psykon ilkeydeltä. Ei ole empatiaa siellä tai tule koskaan. Jos et voi erota henkisen väkivallan alta, hae apua eroamiseen asiallisesta paikasta, jossa on eroamiseen kannustava ihminen. Jos mies uhkaa, eroa siten ettei tiedä että sulle on uusi asunto.
Kyllästynyt ainaiseen nalkutukseesi.
Lähde jouluksi sukulaisten luo, ja ovensuusta huikkaat ikuiset hyvästit tai jos et rohkene, niin kyläpaikasta toivotat hyvät uudenvuodet eri teillä.
Oletko siis kahlittuna patteriin, vai miksi et voi lähteä pois? Pääset kuitenkin koneelle ilmeisesti, pyydä ihmeessä poliisilta apua.
Ap mitä kuuluu? Joko on avioero vireillä ?
Taasko se miehesi käyttäytyy huonosti.
Ota suihin niin alkaa tykkäämään.
Olet oikein unelmamiiehen löytänyt. Kai se on komea koska siedät tuollaista haukkumista.
Olisko parempi sanoa se on nyt moro ja näkemiin?
Taas nainen kelpuuttanut jännämiehen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt ainaiseen nalkutukseesi.
Voi muuttaa sinun luokse asumaan ja kyllästymään kaikkeen sinussa. Jes.
Eroa hyvä ihminen. Ei tuo ole ihmiselämää.
Älä anna alistaa itseäsi vaan sano että et kuuntele tuota halveksuntaa.Voitte erota jos on niin vaikeaa,Vaikka se nyt tuntuu pahalta.
Ap on jo alistunut tuohon suhteeseen. Puolisosi ei vaikuta ihan tasapainoiselta, joten eiköhän se olisi eron paikka. Tosin ukkosi vaikuttaa ihan hullulta, niin lähde salaa. Vuokraa oma asunto ja joku päivä kun hän on siellä töissä niin pyydät jotain kaveriasi mukaan pakkaamaan kamat ja lähdet menemään.
Miksi jatkat suhteessa?