Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä synnyttänyt kaverini voisi olla...?

Vierailija
25.02.2007 |

Jos on synnyttänyt Hesassa perjantain vastaisena yönä, eikä ole Kättärillä eikä Naikkarilla, niin missä sitten? Yritän löytää kaveriani! Vauvan isää ei saa kiinni kännystä ja herra unohti mainita, missä sairaalassa vaimo ja jälkikasvu ovat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai helsinkiläinen synnyttänyt? Hänhän voi olla missä tahansa HUS:n sairaalassa.

Vierailija
2/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänen omaisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamasta tietoa. Muta mahdollisia on Jorvi(Espoo), Peijas(Vantaa)

Vierailija
4/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tekstata sille isälle, että voiko mennä, mutta ei vastannut. Sitten ajattelin, että soitan sille äidille sinne sairaalaan, että voiko tulla, mutta ei löytynyt.

Nyt se isä vastasi tekstariin ja sanoi että älkää vielä tänään, joten emme sitten mene :) Ei muuten vieläkään sanonut, mikä sairaala! :D

Ja sinne kotiin emme tod änkeä, ajatuksena oli käydä nopea kukkavisiitti nyt kun kotiin ei voi mennä kuin parin kk kuluttua, luullakseni. Niin on ihmiset erilaisia...

Kiitos vastanneille!

t. ap

Vierailija
5/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli soita 4711 keskus ja kysy sieltä

jos kaverisi on kieltänyt niin silloin et tietoa saa, aika harva kieltää

jorvi on yks mahdollinen

peijaksessa ei synnytetä

Vierailija
6/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ainakin tunnen äitejä, jotka eivät kestä mitään useamman kuukauden erottelua ja karanteenia yksin vauvan kanssa kotona.

Vierailija
7/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti voi olla tosi väsynyt synnytyksen jälkeen, ei jaksa ottaa vastaan hyviäkään ystäviä, vaikka haluaisi.

Vierailija
8/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME EI OLLA MENOSSA ennen kuin meidät toivotetaan tervetulleiksi, ja tänään on kuulemma vielä äiti tosi väsynyt.

Kiitos mielipiteestäsi kuitenkin.

t. ap, äiti itsekin

Vierailija
9/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona halusinkin olla sitten rauhassa vauvan kanssa.

Meitä on niin erilaisia :)

Vierailija
10/10 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämään mennessä ainaki Jorvissa piti allekirjoittaa paperi mistä joko antoi tai ei antanut luvan kertoa kyselijöille että on sairaalassa. Minä esim. laitoin että ei saa antaa tietoja koska en halunnut anopin vaan uteliaisuuttaan soittelevan ennekun koko vauva on edes syntynyt..

Kun vauva sitten syntyi en muistanut sanoa että saa sanoa vaihteesta että olen siellä osastolla. Niinpä kukaan kenelle en muistanut erikseen sanoa ei saanut tietää missä olin. Se oli kyllä ihan vahinko multa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi