Panin nuorena poikaystävän veljeä
Pitääkö kertoa? Tajusin kun käytiin hänen vanhemmillaan ja siellä ylppärikuvat esillä.
Oltiin samaan aikaan lukiossa ja pantiin pari kertaa bileissä. En tunne paremmin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se veli edes muistaa sua enää.
Tämä olisi kiva, mutta jos muistaakin niin en haluaisi, että hän on se joka kertoo.
Mitä itse tekisitte? Luulen että kerron.
Ap
En kertoisi.
Ei tuollaiset vanhat menneet kuulu nykyiselle lainkaan.
En ymmärrä miksi haluaisit retostella, että panit tuon ja tuon kanssa. Mitäs, jos ukkosi onkin pannut sinun lukiokaverisi kanssa joskus muinoin? Olisiko se tarpeellinen tieto sinulle?
Nuohan on ihan menneitä- eivät liity nykyisyyteen.
Ette ole tienneet, että tulisitte olemaan pari.
Hölmöläisen hommaa mennä tollasta avaamaan, mutta oma valinta.
Oletko nainen? Naiset eivät "pane".
On kyllä moraalitonta porukkaa täällä. Olen vain entistä onnellisempi kun lukee näitä että olen löytänyt kiinalaisen naisen jos suomalaisista löytyy näin paljon tälläisiä. Naiseni kanssa pystytään puhua kaikesta eikä ole mitään salaisuuksia, eikä haluta pitää salaisuuksia. Tiedetään toisistamme kaikki. En ymmärrä miksi kukaan haluaa suhdetta jossa salaillaan asioita ja rleyään valheessa.
Millainen sträppäri sinulla oli? Käytitkö liukkaria?
Minäkin seukkasin erään immen kanssa muutamat kuukautiset ja sipaisin pikkusiskoakin siinä välissä koipeen.oli isommat tissit niin kiinnosti sata lasissa kun se aina pyöri siinä vilautellen
Älä kerro. Oot tuollainen ihana pikkulutka, niin kiusoittele vähän sitä veljeä, ja tilaisuuden tullen voit antaa uudestaan panna.
Pahempi ois ollu jos oisit pannu sen isää tai isoisää perssiiseen.