Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 250 € sopiva palkka lapsen 1 yön hoitamisesta?

Vierailija
25.02.2007 |

Eli ensi viikonloppuna joudun hoitamaan 3-vuotiasta lasta lauantaista klo 14 sunnuntaihin klo 12 asti. Olen ajatellut pyytää 250 ¿ palkaksi, onko se sopiva palkka?

Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaativa lapsi, niin sitten 30.

Vierailija
2/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän 250 ¿ niin tuntipalkka on kuitenkin vain noin 11 euroa. Mielestäni ihan sopiva pyyntö kun ottaa huomioon mikä vahtiminen lapsessa on, teen ruoat, peseytymiset ym.

Lisäksi joudun ulkoilemaan lapsen kanssa eli värjöttelemään ja seisomaan tyhjän panttina. En minä nyt sentään mikään hölmö ole joka tekee kaiken ilmaiseksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos pyydän 250 ¿ niin tuntipalkka on kuitenkin vain noin 11 euroa. Mielestäni ihan sopiva pyyntö kun ottaa huomioon mikä vahtiminen lapsessa on, teen ruoat, peseytymiset ym.

Lisäksi joudun ulkoilemaan lapsen kanssa eli värjöttelemään ja seisomaan tyhjän panttina. En minä nyt sentään mikään hölmö ole joka tekee kaiken ilmaiseksi.

ap

Vierailija
4/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun mielipidettäsi on kysytty, tuskin sinua pakotetaan.

Toisekseen, ei 3-vuotiaassa paljon vahtimista ole. Pukee ja riisuu itse, syö itse, osaa leikkiä itsekseen, käy itse vessassa...

Vierailija
5/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ajattelitko mukamas yövuorossa nukkua??!!

Vierailija
6/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 60-70 e on sopiva summan ja 100e ihan ehdoton maksimi, siihenkään ei varmaan moni suostu. Eihän tuossa oikeaa aktiivista työaikaa ole kuin varmaan 14-20 ja seuraavana aamuna muutaman tunti.

Vierailija
7/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vahtiminen? Lapsi on 3-vuotias, jota ei tarvitse silmä kovana vahtia, vaan hiukan pitää silmällä.

Sisällä leikkii itsekseen, pihalla samoin, sinä vain katsot vieressä (sisällä ei edes tarvitse katsoa vieressä).

Teet ruoat. No kai sinä tekisit itsellesikin ruokaa? Annat samaa sapuskaa lapselle. 3-vuotias ei syö sinua konkurssiin. Aamulla muroja, välipalana jogurttia, tms. Ei ne mitään vauvansoseita syö.

Peseytyminen... joo, hammaspesussa auttaminen onkin helvetin vaivalloista. Tuon ikäinen osaa mennä itsekseen vessaan ja pestä kädet sen jälkeen.

Sitäpaitsi, lapsi nukkuu 10 tunnin yöunet, ehkä enemmänkin. Aamulla kun herää, laita sille piirrettyjä telkkarista.

Vierailija
8/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ollaan toki aina annettu kiitokseksi, mutta tuntipalkkaa? Reps.

P.S. En myöskään ole veloittanut kavereilta mitään, jos heidän lapset ovat olleet meillä hoidossa.

Vierailija
9/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korvaus ok, mutta palkkaa?? JOs teet sitä työksesi ymmärrän PALKAN, mutta alle vuorokausi 3v:n kans....

Vierailija
10/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rahalla teen sentään ihan oikeaa työtä alalla, jota opiskelen. Miten jollakulla voi dollarinkuvat kiilua silmissä kun jotain tuttua lasta lähtee hoitamaan?

Mikä ap:n motiivi lapsen hoitamiseen on? Jos se on raha, menköön tekemään rahaa muihin hommiin!

Vierailija
11/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v ja 1,5v pojat. Eipä tullu mieleenikään pyytää tuosta yhtikäs mitään. Otan tarvittaessa myös yöksi molemmat kerralla ilman minkäänlaisia kulukorvauksia tai hoitopalkkioita. En ymmärrä miksi enää ei toimi lähimmäisenapu... Itselleni se on niin luontevaa, samoin tuttavapiirilleni. Voin myös luottaa siihen että jos meille tulee tarve hoitajalle niin ei tarvitse olla tukkoa seteleitä jotta hoitaja järjestyisi. MLL:ltäkin jo saa hoitajan vuorokaudeksi alle 100e joten ap liioittelee pahemman kerran.

Vierailija
12/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy olla provo, tai teini, tai tyhmä.

Vierailija
13/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoitaisin ilmaiseksi = maksutta lasta, jolloin voisin tarvittaessa pyytää ystävääni vastavuoroisesti olemaan minun lapseni kanssa. Ei se kumma, että nykymaailma on niin vinossa, kaikesta pitäisi saada korvaus.

Mä uskon edelleenkin talkoohommiin ja ihan ilman rahaa tehtävään nääpuriapuum. Nytkin hoidamme viikon naapurin taloa (lämmitys, lemmikit, postit, kukat...) kun he ovat matkoilla. Ei tulisi mieleenkään kysyä 7 x 250 ¿ heh heh.

Vierailija
14/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että välit menee tuon takia?Turha ulista jälkikäteen. Ilmoita heille ajoissa taksasi niin etsivät muualta hoitopaikan. Sunlaiselle en toisi ketään lasta hoitoon enkä pahemmin olisi tekemisissäkään. Kyllä kavereita voi joskus auttaa ilman taksan pyytämisiäkään.

Vierailija
15/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...äiti pääsi miesystävän luo yksin. Tuntitaksa oli muistaakseni 24 mk ja lapsen yöunien ajalta maksettiin vain yhden tunnin hinta eli olin kehissä yleensä pe klo 14- la klo 17. Silloin palkaksi muodostui 168+24+240=432 mk eli 72 euroa. Ruuat yms. hankki tietysti äiti.

Vierailija
16/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan ainoastaan viikonloppuisin lapsia ja helpommalla palkan.

Vierailija
17/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joka viikonloppu yökylään yhden kakaran ja tienaan sillä puhtaana käteen 1000 ¿/kk (sillä enhän mä tietty veroja maksa tollasista pikkusummista).

Voinkin sitten ottaa rennosti 6 vrk/viikko.

Ja aatelkaa jos ottaisin välillä sisaruksia yökylään! Tai vauvoja -niiden taksa ois korkeampi.

Vierailija
18/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aijotko valvoa koko yön??? En ainakaan tiedä yhtäkään työpaikkaa, jossa maksetaan nukkumisesta. 11 euroa/h on korkea palkka lapsenhoidosta varsinkin jos se on joku tuttu mutta ihan ok. Nukkumisestasi veloittaminen on suorastaan naurettavaa. Jos lapsi menee klo 21 nukkumaan ja herää n. klo 9, työtuntejasi olisi 10. 10 kertaa 11 euroa on 110 euroa. Tämäkin summa on hyvällä tuntipalkalla.

Vierailija
19/19 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan myös lopettaa hommat ja vaihdan tällaisiin hommiin. Kun nykyään saan kuukauden töistä vajaa 1300 euroa niin tuolla ap:n hommilla ei tarvis tehdä kun 5 päivää töitä.