27.1. painoin 105,4kg..
Tänään 4.3. painoin 101,8kg.
Aika hyvä, mutta matka on pitkä vielä... Kieltäytymistä ja itsesuggestiota tää kyllä vaatii. Mutta mä HALUAN sen yhden vauvan vielä. Motivaatio on onneksi aika hyvä tällä hetkellä, eli way to go girl...!
Kommentit (16)
Ja se vauva liittyy tähän vain sen verran, että esikoista odotin lähtöpainonani 99kg ja se oli tosi rankkaa. Kaikki meni hyvin, mutta loppuaikoina oikein kuulin, kun nivelet huusi hoosiannaa kävellessä. Nilkat paukkaa vieläkin tuon esikoisraskauden jälkeen.
Ei mitään terveydellistä seikkaa sen kummemmin ole vauvan saannin esteenä, itse asetin rajat että kiloja on pudottava, mielellään tonne 8:lla alkaville lukemille.
=0)
Kiitos tsempistä!
onko sinulla joku tietty ruokavalio mitä noudatat? itse nimittäin pudotin viime vuonna tuossa samassa ajassa 10 kg. yhteensä kymmenessä viikossa paoinoa putosi 20kg, ja grammaakaan ei ole tullut takaisin sen jälkeen. mutta tsemppiä laihdutukseen, sisua se vaatii. been there, done that!
nopeasti niin tottakai se onnistuu kaikilta muiltakin....av:lla on näköjään mahdotonta uskoa, että ihmisiä on erilaisia. Kaikki ihmiset eivät vaan ole samanlaisia eikä esim. painonpudotus mene saman kaavan mukaan, joten mielestäni turha sinun arvostella ap:ta.
Vierailija:
onko sinulla joku tietty ruokavalio mitä noudatat? itse nimittäin pudotin viime vuonna tuossa samassa ajassa 10 kg. yhteensä kymmenessä viikossa paoinoa putosi 20kg, ja grammaakaan ei ole tullut takaisin sen jälkeen. mutta tsemppiä laihdutukseen, sisua se vaatii. been there, done that!
Vierailija:
JÄRKEVÄ vauhti pudottaa painoa on 0,5-1 kilo viikossa, joten tuo ap:n tahti on kyllä oikein hyvä!!
Se kävi helposti.
Vielä helpommin kävi sitten niiden kilojen takaisin syöksy, ja muut sivuoireet, joita moisesta sekoilusta seurasi.
Nyt olen pudotellut painoa tuohon terveempään tahtiin, viitisen kiloa on pois jo, eivätkä ole tulleet takaisin edes muutaman päivän dieetistä lipsumisella. Ja mullahan niitä sattuu tuon tuostakin.
Tärkeintä on, että voin hyvin, enkä ole koko ajan sietokykyni äärirajoilla.
Hyvä ap ja tsemppiä edelleen:)
Ja muista että vaikka sitten saavutat sen 8-alkuisen painon, niin älä räjäytä itseäsi sitten raskausaikana takaisin huimiin mittoihin. ;)
Mulla oli tammikuun alussa painoa 101,7 kg ja nyt 94. Pituutta on 178. Mä käyn PV:ssä. Takapakkia tuli aika pahasti kun lapset sairasteli tosi paljon ja neljään viikkoon en päässyt ryhmään. Mulle PV on SE JUTTU, ja tärkeää on myös se että mun siskot on siellä myös.
Mulla tosin helpottavana tekijänä on se että imetän, ja kuopus kun on allerginen maidolle ja kananmunalle, ni soijajätskin ja joidenkin piparien lisäksi en oikeen mitään herkkuja voi syödä. Helpottaa kummasti kun ei tarvii kaihota suklaan perään :)
Meillä vauva saa luvan tulla ensi talvena......
noin kuukaudessa on TODELLA vähän - mitä korkeampi paino alussa, sitä nopeammin sen painon pitäisi tippua.
Vaikka ap. olisi laihtunut vain puoli kiloa, niin alaspäin se olisi sekin.
Mulla TÄYSIN samat mitat=)
Eli tammikuu 27 paino 105,5, nyt 101 tasan, pituus 164=)
Onnea, hyvältä, ainakin paremmalta tuntuu jo
On ihan ihana tunne että saa painoa putoamaan. Mutta still long way to go...
Mä olen ollut nyt tasan kuukauden juomatta kaljaa tai mitään muutakaan. Paino on pudonnut pelkästään sillä tasan 3kg ja vyötäröltä on lähtenyt 6cm, oon tosi onnellinen. Tästä on hyvä jatkaa, tsemppiä sullekin!
p.s. Luin tekstini ja täytyy lisätä, että vettä olen toki juonut ja paljon!
Ei mua masenna negatiiviset kommentit, sillä kokemusten kautta tiedän oman kroppani ja nuo aiemmin testatut 10kg 3:ssa viikossa-pudotukset tjsp ei todellakaan ole mulle oikeita tapoja.
En tiedä, onko ihan oikea tapa, mutta olen jättänyt valkoisen vehnän pois ja muutenkin karsinut viljatuotteita. Kasvispuolella on tehty reilu lisäys ruokavalioon, lisäksi kalaa tai rasvatonta lihaa. Vettä ja kalorittomia juomia menee tosi paljon. Vauhtia otan pitämällä 1-2 päivää Nutrileteillä, joko osittain tai kokonaan silloin tällöin. Muuten painon pudottaminen olisi tuskallisen hidasta, sillä nämä läskit tuntuu juurtuneen luustoon kiinni, ei saa nauraa, mutta ihan todella! Joku olisi laihtunut jo mun edellisen vaiheen ruokavaliolla, mutta en minä. Piti ottaa järeämmät aseet mukaan.
Liikuntaa pitäis lisätä vielä, mutta se se vasta hankalaa on ajankäytön kannalta.
Mutta häntä pystyyn ja kevättä kohti!
T:ap
Ja pidän peukkuja onnistumisellesi!