Tältä näyttävät meikittömät suomalaiset naiset -kuvagalleria
Filttereiden aikaa eläessämme kannattaa muistaa tämä kun oma naama harmittaa. Muutkin ihmiset ovat ihan tavallisia suurin osa
Kommentit (56)
Kukaan näistä ei ollut nätti edes meikattuna. Muutamista jäi mieleen vain katuharjan kokoiset tekoripset.
Nuohan oli hädin tuskin aikuisia. Kaikki oli parikymppisiä. Mitä järkeä?
Kaikki näytti paremmalta ilman meikkiä, tosin ne näytti kaikki ihan samannäköisiltä. Nättejä nuoria naisia aivan kaikki. Nuo meikkikuvat olivatkin aivan hirveitä. Ihan kuin baarikierroksen viimeiset tunnit.
Eihän nuo kaikki olleet meikittömiä "ilman meikkiä" -kuvassakaan, lisäksi nuo ilman meikkiä -kuvat oli jollain filtterillä otettu. Nuo tekoripset on kyllä rumat, miten noiden takaa edes näkee mitään.
Olen luomu 47 v nainen, kuljen nykyään ilman meikkiä.
itsetunto kyllä kestää ja kun tietää miltä nyt ikäiseni näyttävät ilman meikkiä, niin sehän pukkaa jopa hymyilyttämään 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naiset 40+ ei kestä enää kamerat.
Miks kaikilla ämmillä nykyään pääosassa feikkihuulet. ARPISET tulehtuneen peräpukaman näköiset MUHKURAISET tekohuulet jotka lisäks maalataan kymmenen senttiä ohi reunojen.
ja kyllä, nauran jo valmiiksi miltä näytätte 45+.
kyllä, se aika kulkee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikittömät NUORET naiset.
Meikittömät keskivertoa kauniimmat nuoret naiset.
Pari noista oli kyllä tosi kauniita, mutta moni myös ihan perus taviksia. Yhdellä oli pieleen menneen näköiset muhkuraiset huulitäytteet :(
"Aloitin meikkaamisen huonon itsetunnon takia" ja heti perään "Olen varma että kaikki meikkaavat itseään varten".
Juu juu.
Mitä erikoista tuossa nyt on? Oikein nättejä tyttöjä, meikeillä tai ilman.
Joskus unohdan, miten komea mies olenkaan, kunnes näen meikittömiä naisia. Nimittäin miehenä en tietenkään laita yhtään mitään naamaani ja silti näytän hyvältä. Itse suosin naisia ilman meikkiä. Meikittömänä kaunis nainen on aidosti kaunis nainen.
Deittimarkkinatkin vääristyvät sen takia, että moni nainen meikillä ja muilla keinotekoisilla ehostuksilla pystyy teeskentelemään olevansa pari pinnaa todellista viehättävämpi, ja vaatimukset miestenkin suhteen saattavat sitten olla tuon mukaiset. Suomen väkiluku kasvuun meikit kieltämällä! :D
Miksi sen meikin pitää olla tuollainen karsea pakkeli? Kaikki olisivat paremman näköisiä jollain luonnollisemmalla meikillä. Tai ihan ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Lukijat eivät uskaltaisi kahtoa, jos olisivat vanhempia naisia. Usein kestämistä teini-ikäisissä ja kaksikymppisissäkin naisissa! M34
Tekoripset näyttää kamalalta mielestäni, mutta kyllä vissiin moniin miehiin puree kun työkaveri on tinderissä ja siellä saa kyllä kontakteja....
Vierailija kirjoitti:
Joskus unohdan, miten komea mies olenkaan, kunnes näen meikittömiä naisia. Nimittäin miehenä en tietenkään laita yhtään mitään naamaani ja silti näytän hyvältä. Itse suosin naisia ilman meikkiä. Meikittömänä kaunis nainen on aidosti kaunis nainen.
Deittimarkkinatkin vääristyvät sen takia, että moni nainen meikillä ja muilla keinotekoisilla ehostuksilla pystyy teeskentelemään olevansa pari pinnaa todellista viehättävämpi, ja vaatimukset miestenkin suhteen saattavat sitten olla tuon mukaiset. Suomen väkiluku kasvuun meikit kieltämällä! :D
Naiset nyt tykkää ehostautua. Nussi miehiä jos se on ongelma.
Joo kannattaa ehkä jatkossakin vaan käyttää niitä meikkejä. Uuuf😬
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikilla ämmillä nykyään pääosassa feikkihuulet. ARPISET tulehtuneen peräpukaman näköiset MUHKURAISET tekohuulet jotka lisäks maalataan kymmenen senttiä ohi reunojen.
ja kyllä, nauran jo valmiiksi miltä näytätte 45+.
kyllä, se aika kulkee nopeasti.
No ei ole kyllä kaikilla. Ei ainakaan minun kaveri- tai tuttavapiirissä ole kellään mitään huulitäytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei perhettä perustaessa mietitä mitään muuta kuin kumppanin ulkonäköä.
"Minulle on tärkeää että meikkaan vain itseäni varten" Ymmärtääköhän tuo edes itse mitä se tarkoittaa?