Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan muuttaa pois Suomesta

Vierailija
18.12.2024 |

Haluan muuttaa pois Suomesta

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa eri kuorissa. Onko koskaan tullut mieleen että otat vastuun omasta elämästäsi ja teet siitä parempaa. Jos haluat, niin sitten muutat. Moido!

Vierailija
42/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista jo näkee miten v it tumaista porukkaa suomalaiset on.

Ap mikä sun koulutus ja työhistoria on?

No mitä siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin

Vierailija
45/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin muuttaa 1980 -luvulle.

Vierailija
46/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki, mutta monet. Itseäni häiritsee eniten tuo negatiivisuus joka näissäkin vastauksissa tulee esiin. Suomessa on mälsää ja suomalaiset on tyhmiä, haluan ulkomaille. Sitä sitten valitetaan kasvavalla intensiteetillä. Jotkut jatkavat valittamista loppuun asti, jotkut tosiaan muuttavat ja valittavat sitten siellä kun se mystinen ulkomaa ei ollutkaan sen kummempi ja siitäkin löytyi valittamista.

Niin se vain on, että jos onnellisuus on kiinni ulkoisista olosuhteista niin se on kaivoon kannettua vettä. Se ei vaan pysy. Kun se lähtee sisältä, ei ole merkitystä edes sillä missä asuu.

Vierailija
47/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki, mutta monet. Itseäni häiritsee eniten tuo negatiivisuus joka näissäkin vastauksissa tulee esiin. Suomessa on mälsää ja suomalaiset on tyhmiä, haluan ulkomaille. Sitä sitten valitetaan kasvavalla intensiteetillä. Jotkut jatkavat valittamista loppuun asti, jotkut tosiaan muuttavat ja valittavat sitten siellä kun se mystinen ulkomaa ei ollutkaan sen kummempi ja siitäkin löytyi valittamista.

Niin se vain on, että jos onnellisuus on kiinni ulkoisista olosuhteista niin se on kaivoon kannettua vettä. Se ei vaan pysy. Kun se lähtee sisältä, ei ole merkitystä edes sillä missä asuu.

Samaa mieltä ja eri mieltä. Ulkoiset asiat myös ratkaisee, kuten r a s i s m i

Vierailija
48/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Singaporea. Siellä ei ulkomaalaisten tarvitse maksaa ollenkaan tuloveroja. Siis ei ollenkaan!

Vierailija
49/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maastamuutaja ei ole suomalainen vaan hylkiö kusipää isänmanpetturi.menkää mutta älkää tulko takaisin.

Vierailija
50/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osaat natiivitasolla jotain muuta kieltä kuin englantia sillä Britannian rajat ovat kiinni. 

No menee Maltalle sitten. Näin, ongelma ratkaistu.

Vierailija
51/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Singaporea. Siellä ei ulkomaalaisten tarvitse maksaa ollenkaan tuloveroja. Siis ei ollenkaan!

Nolla tuloilla huo,..a ei tosiaankaan tarvi maksaa,koittakaa selvitä elävänä.

Vierailija
52/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosia ja hyvin sopeuduin. Pientä järjestelyä ja rohkeutta vaan. Isompi kulttuurishokki oli Suomeen paluu...ja nyt viimeaikaiset tapahtumat tässä maassa ovat saaneet minut kyllä taas ihmettelemään mitä oikein teen tässä kateellisten, negatiivisten, vihamielisten ihmisten maassa. Terveydenhuoltokin on muualla jo parempaa. Niinpä suunnittelen jo taas tulevaisuutta muualla. Ja katsotaanpa kuinka monta vihakommenttia, kiroilua ja alapeukuttamista tämäkin kommentti saa aikaan. Kertoo kaiken.

Vierailija
53/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä valinta. Itse lähden 2.1. 2025 kauas pois tästä fasistisesta persupesästä. Lähden lampuriksi Färsaarlle.  Siellä kerron totuuden " onnelisten" nälkäjonoista...

Vierailija
54/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve menoa! : )

Vierailija
55/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä valinta. Itse lähden 2.1. 2025 kauas pois tästä fasistisesta persupesästä. Lähden lampuriksi Färsaarlle.  Siellä kerron totuuden " onnelisten" nälkäjonoista...

Erinomainen valinta. Itse olen taasen lähdössä 3.1.2025 Espanjaan katumuusikoksi. Jos kaipaat välillä lämpöön sieltä Färsaarilta, niin poikkeapa kuuntelemassa (ja jättämässä muutama peso)...

Vierailija
56/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen valinta. Itse olen taasen lähdössä 3.1.2025 Espanjaan katumuusikoksi. Jos kaipaat välillä lämpöön sieltä Färsaarilta, niin poikkeapa kuuntelemassa (ja jättämässä muutama peso)...

Oikeasti? Kuulostaa hienolta. Ihanaa että on tämmöisiä rohkeita ihmisiä. Have a nice life. 

Vierailija
57/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä malliksi:

Kaveri soittaa hyvin. 

Vierailija
58/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina ole niin ruusuista muuallakaan!

Jo se, ettei tarvitse katsoa puolta vuotta valkoista lakeutta ja kärsiä vuorotellen liukastumisista ja -20 asteen pakkaisista, on suuri helpotus. Moni sellainen asia, mikä teki Suomesta houkuttelevan asuinpaikan takavuosina, on sekin rapistumassa. Koskee koulutusta, palkkoja, verotusta, elinkustannuksia, rauhallisuutta yms.

Vierailija
59/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta suunnitelmaa kuin "haluan muuttaa" niin tuskin siitä mitään tulee. Saamattomat ihmiset aina haluavat, tekijät tekevät.

Vierailija
60/64 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muuta suunnitelmaa kuin "haluan muuttaa" niin tuskin siitä mitään tulee. Saamattomat ihmiset aina haluavat, tekijät tekevät.

Maksettiin menolippu visa-kortilla