Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ominaisuuden suhteen nykyinen kumppanisi ei vastaa ihannettasi?

Vierailija
18.12.2024 |

Mun miesystävällä ei ole niin korkeata koulutusta kuin toivoisin, itse olen akteeminen. Ja hän harrastaa asiaa, mitä ennen pidin turn-offina =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei niin seksi kiinnosta. Vähän kuin velvollisuudesta kerran kuussa yrittää. 

Rakastan. 

Vierailija
2/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni muna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole ruskeita silmiä tai ruskeita hiuksia. On vielä insinööri (olin ennen sitä mieltä ettei insinöörejä. Hyvin kyllä sitten kuitenkin kelpasi kun tutustuttiin ja kelpaa edelleen.

Vierailija
4/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kolmasti naimissa ennen minua, hänellä on näiden ex-vaimojen kanssa yhteensä viisi lasta, hän on käynyt juoppohoidon viitisen vuotta sitten ja on hän automaalari. Hän on joka tavalla ihanteiden vastainen. 

Vierailija
5/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sikspäkkiä vaan tynnyri vatsa. 

Vierailija
6/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ulkoilmaihminen eikä kovin aikaansaava.

Vierailija
7/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on suomenruotsalainen.

Vierailija
8/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino. Naisen paino on tuplaantunut meidän 4 vuoden suhteen aikana

Viidettä vuotta ei tule ellei ala pikkuhiljaa tekemään asialle jotain muuta kun sen lisääminen

Vierailija
9/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamentti on puolisollani ällöttävän agressiivinen ja stereotyyppisen naishormonihumppainen.

En tajua miten en hylännyt ja vaihtanut normaaliin tasaiseen aikuiseen jo heti alussa.

Vierailija
10/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei ole todellinen eikä häntä voi koskettaa.

Vierailija
11/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus. Kaiken muun puolesta täydellinen mies, mutta minua vain 2 cm pidempi. Toivoisin että hieman enemmän, mutta näillä mennään. Rakastan.

Vierailija
12/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole erityisen musikaalinen. Sinkkuaikoina toivoin musiikkimiestä, mutta kun muuten sopiva osui kohdalle, en viitsinyt kokeilla, löytyisikö jostain muuten yhtä hyvä plus vielä musikaalinenkin. Iso todennäköisyys, että ei olisi löytynyt. Musiikkia voi onneksi harrastaa ilman puolisoakin.

Vierailija
13/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyisin lihava. Ei ole kovin innokas tai vaihtelunhaluinen seksissä. Yökyöpeli. Ei tee ruokaa ja eri maku ruoassa, kuin muulla perheellä. Ei ole kiinnostunut oikeastaan mistään, mistä minä pidän. 

Vierailija
14/14 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaiseni olisi 65 kg ja hänellä olisi pienet rinnat, kumppani on 130 kg ja rinnat ovat isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi