Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvalla syötöllä tulevat palautekyselyt

Vierailija
18.12.2024 |

Ottaa todella päähän kun ei edes kahvilassa voi käydä ilman että viimeistään seuraavana päivänä tulee sähköpostiin palautekysely. Lähikaupassa ei voi käydä tai lääkärissä kun joka hel**tin piipahduksesta tulee viesti perään. Isoveli todellakin valvoo jokaista askeltani. Maksan jatkossa vain käteisellä kaupassa ja kuppiloissa enkä käytä mitään plussa tai bonus -kortteja. Haluan olla rauhassa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilähetys pitää erikseen perua, on se niissä yleensä jossakin alareunasa linkillä.

Vierailija
2/4 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ei ole pakko vastata, mutta sitten se pitää poistaa erikseen. Samoin jos menee sivustoille tulee kyselyt evästeistä, rullaa sitä sivua vaan tai haluatko liittyä asiakkaaksi, haluatko tarjouksen ensikertalaiselle, sitä tätä tota, valitse kieli valikosta vaikka ollaan Suomessa jne. Sen kaiken ponnahdusikkunameren jälkeen pääsee vasta sivustolle. Ja jos poistaa evästeitä se homma alkaa taas uudelleen. Yksi sähkäfirman tyyppi patisti oikein vastaamaan, mutta sanoin että firmoilta tulee liikaa kyselyjä miten palvelu meni ja en pysty kaikkiin vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, vastaan vain jos on mahku saada joku lahjakortti tms, omaa aikaani en turhan takia käytä. Ja sitte nää soittelijat kehtaa jopa pyytää että annappa hyvä arvosana kun siitä hän saa rahaa. No, en tod.

Vierailija
4/4 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut asiakkaana että jos vuorovaikutustapahtuma on ollut miellyttävä ja sujuva, palautekysely tulee todennäköisemmin. Ikäänkuin asiakaspalvelija pääsisi valkkaamaan milloin pyyntö lähetetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi