Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko rakastua tavallisen näköiseen naiseen?

Vierailija
18.12.2024 |

Ei kaunis eikä ruma. Semmoinen, johon ei kiinnitä vastaan tullessa mitään huomiota, ja sekoittuukin helposti johonkin toiseen tyyppiin. Paino normaali. Pituus 164 cm. 

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Kunhan on siisti suustaan ja alistuvainen. En ole mikään vaativa mies muutenkaan ,eli ei ole pakko niellä kun imee.

Vierailija
82/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitat tavallisella? Olen kuullut lähemmäs 200kg painavan rokkinorsun jonka naamassa on enemmän pakkelia ja maalia kuin Tikkurilan maalitehtaalla kutsuvan itseään tavallista kauniimmaksi

Tähän kellon aikaan voit katsoa kerrostalosi ikkunasta ulos ja näet 10 minuutin aikana ainakin 5 sellaista "ihan tavallista" ei kaunista, ei rumaa...kyllä juuri niitä, joita et ole ikinä ennen huomannutkaan, kun et ole varta vasten katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty koskemaan seksuaalisessa mielessä tavallisen näköiseen, koen heidät jotenkin sisko-äiti tyyppisiksi hahmoiksi, en tiedä mikä siinä on?

Voin siis rakastua vain kauniiseen.

Vierailija
84/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitat tavallisella? Olen kuullut lähemmäs 200kg painavan rokkinorsun jonka naamassa on enemmän pakkelia ja maalia kuin Tikkurilan maalitehtaalla kutsuvan itseään tavallista kauniimmaksi

No joku semmoinen työpaikaltasi, baarista tai festareilta joka ei ole jäänyt mieleen voimakkaasti meikattuna rokkinorsuna, mutta jota et muista jälkeenpäin oikein muutenkaan, koska hän ei ole millään lailla nätti tai kaunis. Semmoinen jolle sinua ei ulkonäön puolesta jännitä yhtään mennä puhumaan mutta jota et myöskään taivastele keskustelupalstoilla. 

Vierailija
85/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjua lukee, vahvistuu näkemykseni noiden pään sisäisten asioiden tärkeydestä ja se ulkonäkö on jos ei täysin, niin hyvin suurelta osin täysin sivuseikka. Kai se olisi tarkoitus elellä vuosia tai jopa vuosikymmeniä, niin olisi ajatusmaailmojen hyvä kohdata.

Vierailija
86/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen normaalipainoisen naisen löytäminen on oikeasti hyvin hyvin vaikeaa, joten ainakin hän eroittuu hyvinkin positiivisella tavalla tyypillisten ylipainoisten suomalaisnaisten joukosta.

Kuulostaisi hyvinkin rakastettavalta ihmiseltä näin pintapuolisesti kuvailtuasi.

Ehkä noin yli 40-vuotiaissa mutta kyllä nuoremmissa on paljon normaalipainoisia tavallisen näköisiä naisia. Miehet vaan usein huomaa vain ne kauniit. 

Jos Nainen on 30+ ikäinen niin kyllä sen normaalipainoisuuden saa aika pitkälti vain unohtaa toivelistalta pois. Sen jälkeen voidaan puhua korkeintaan enää vain luonne eroista.

Niinpä. Ylipaino on molemmilla sukupuolilla tuossa iässä jo niin yleistä, että sillä jo että on normaalipainoinen, pääsee vähintään tavallinen plus -kategoriaan, vaikkei olisi kasvoista kummoisen näköinen.

Vierailija
87/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisen oltava kaunis.sen jälkeen luonne ratkaisee.jos päässä vähääkään ituhippiä tai kommunistia tai vihreyttä niin vaihtoon menee heti.

Vierailija
88/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tuosta normaalipainon vaikuttavuudesta, esim aloituksen 164-senttinen nainen on uuden (tiukemman) BMI-laskurin mukaan normaalipainoinen vielä 66-kiloisena.

Että tarkoittaakohan miehet taas normaalipainolla sitä, että nainen onkin alipainoisuuden rajoilla, esim 164-senttinen 50-kiloisena?

Vierailija
89/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan BMI-laskurin mukaan 164 cm 50 kg nainen on lievästi alipainoinen, ei siis normaalipainoinen. 

Vierailija
90/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä tuosta normaalipainon vaikuttavuudesta, esim aloituksen 164-senttinen nainen on uuden (tiukemman) BMI-laskurin mukaan normaalipainoinen vielä 66-kiloisena.

Että tarkoittaakohan miehet taas normaalipainolla sitä, että nainen onkin alipainoisuuden rajoilla, esim 164-senttinen 50-kiloisena?

Niinpä. Mulla ainakin on ollut valtava ero miesten huomiossa, olenko normaalipainon ala- vai ylärajalla. Mulla on 163-senttisenä 65 kilon painossa jo ihan kunnon makkarainen kaljamaha, kaksoisleuka ja pullea taikinanaama. Kun olen omena-tyyppiä jolla rasva ei mene peppuun, reisiin ja tisseihin vaan vatsalle ja naamaan. 

Vierailija
91/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mulla ainakin on ollut valtava ero miesten huomiossa, olenko normaalipainon ala- vai ylärajalla. Mulla on 163-senttisenä 65 kilon painossa jo ihan kunnon makkarainen kaljamaha, kaksoisleuka ja pullea taikinanaama. Kun olen omena-tyyppiä jolla rasva ei mene peppuun, reisiin ja tisseihin vaan vatsalle ja naamaan. 

Joo, mä olen 161 cm ja normaalipainon ylärajoilla kokoa 38-40, alarajalla taas 32-34. Aika iso ero ulkonäössä. Miehet tod näk tarkoittaakin "normaalipainoisella" hoikkaa ja kyllä tosiaan 30 jälkeen tuo 32-34 on mulle ollut mahdotonta pitää.. 

Vierailija
92/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen normaalipainoisen naisen löytäminen on oikeasti hyvin hyvin vaikeaa, joten ainakin hän eroittuu hyvinkin positiivisella tavalla tyypillisten ylipainoisten suomalaisnaisten joukosta.

Kuulostaisi hyvinkin rakastettavalta ihmiseltä näin pintapuolisesti kuvailtuasi.

Ehkä noin yli 40-vuotiaissa mutta kyllä nuoremmissa on paljon normaalipainoisia tavallisen näköisiä naisia. Miehet vaan usein huomaa vain ne kauniit. 

Jos Nainen on 30+ ikäinen niin kyllä sen normaalipainoisuuden saa aika pitkälti vain unohtaa toivelistalta pois. Sen jälkeen voidaan puhua korkeintaan enää vain luonne eroista.

Kummasti miehet näyttävät kelpuuttavan ylipainoisia, nuoremmatkin. Minä ainakin inhoan läskejäni ja haluan laihtua ennen suhdetta. Ja olen yli 30. Ei se ylipaino aina ole ikuista. 

Vierailija
93/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kellon aikaan voit katsoa kerrostalosi ikkunasta ulos ja näet 10 minuutin aikana ainakin 5 sellaista "ihan tavallista" ei kaunista, ei rumaa...kyllä juuri niitä, joita et ole ikinä ennen huomannutkaan, kun et ole varta vasten katsonut.

Entä jos katsoo lauantaina yöllä 2 promillen humalassa ja näkee tavallista kauniimman naisen ja aamulla herätessään huomaakin näkevänsä hieman toisin ja miettii, että pitäisikö varmuuden vuoksi hommata antibiootti kuuri?

Vierailija
94/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku semmoinen työpaikaltasi, baarista tai festareilta joka ei ole jäänyt mieleen voimakkaasti meikattuna rokkinorsuna, mutta jota et muista jälkeenpäin oikein muutenkaan, koska hän ei ole millään lailla nätti tai kaunis. Semmoinen jolle sinua ei ulkonäön puolesta jännitä yhtään mennä puhumaan mutta jota et myöskään taivastele keskustelupalstoilla. 

Vain introverttiä tai muulla tavoin sosiaalisesti häiriintynyttä ihmistä jännittää puhua toiselle ihmiselle.

Suosittelen kääntymistä psykologin puoleen jos ajatusmaailma on " en voi puhua tuolle ihmiselle koska liian kaunis." Tai " en voi puhua tuolle ,koska liian ruma".

Se mitä tällä yritän sinulle kertoa on että .. voi kristus mikä ääliö sinä olet. Mutta herrasmiehenä yritin ilmaista sen kauniimmin. 

Vierailija
95/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kaikki miehet eivät huomaa sinua vain siksi, koska olet tuollainen pygmi? 

Vierailija
96/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ei kysy toisilta ihmisiltä tunteistaan. Oli vastapuoli sitten minkälainen tahansa.

Vierailija
97/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti miehet näyttävät kelpuuttavan ylipainoisia, nuoremmatkin. Minä ainakin inhoan läskejäni ja haluan laihtua ennen suhdet

Kiva.

Laita mulle viestiä 7kilon päästä niin vien sinut ulos syömään. 🍕 

Vierailija
98/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006242006.html

Tarkoitatko tälläistä tavallisuudesta? Siis nuo naiset jotka ilman meikkiä esim noissa.

Vierailija
99/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006242006.html

Tarkoitatko tälläistä tavallisuudesta? Siis nuo naiset jotka ilman meikkiä esim noissa.

On tuossa yks kauniskin

Vierailija
100/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti miehet näyttävät kelpuuttavan ylipainoisia, nuoremmatkin. Minä ainak

Ei riitä, ylipainoa 15 kg. Ja siitä pitäisi vielä pudottaa 5-10 kg.