Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko rakastua tavallisen näköiseen naiseen?

Vierailija
18.12.2024 |

Ei kaunis eikä ruma. Semmoinen, johon ei kiinnitä vastaan tullessa mitään huomiota, ja sekoittuukin helposti johonkin toiseen tyyppiin. Paino normaali. Pituus 164 cm. 

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voisin. Mutta se riippuu pääsi "sisällöstä".

Vierailija
2/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Seksuaalisuus on sellainen asia, mikä jossain määrin vaihtelee. Voisin ihan mielellään koittaa vaihteeksi  naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, uskon että juuri sinulla olisi paljon annettavaa parisuhteeseen. Toivon sinulle onnea ja hyviä kokemuksia tulevaisuudessa.

Vierailija
4/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalista hoikaksi niin voisin.

Vierailija
5/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voisin. Mutta se riippuu pääsi "sisällöstä".

Pitääkö tavallisen näköisen pään sisällä olla jotain parempaa kuin kauniin? (Esim älykkäämpi, hauskemmat jutut tms) 

Vierailija
6/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, uskon että juuri sinulla olisi paljon annettavaa parisuhteeseen. Toivon sinulle onnea ja hyviä kokemuksia tulevaisuudessa.

En siis puhunut itsestäni. Olen tavallista naista lyhyempi ja rumempi. 

Vierailija
7/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä Bärsse 🍑🤗

Vierailija
8/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalista hoikaksi niin voisin.

Ja kaunis saisi olla normaalipainoinen? (Kokoa M) 

Vierailija
9/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta tavalliisen näköinen nainen ei voi minuun rakastua koska tavis naiset haluaa komeita pitkiä miehiä ja minä olen 167 cm tavis mies.

Vierailija
10/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman otat mies. Rokotettu vai rokottamaton?

Vierailija
11/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu kelpaa mutta ei havaittavan epäsymmetrinen, se on luonnonlaki mikä rajoittaa lisääntymistä. 

Vierailija
12/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen normaalipainoisen naisen löytäminen on oikeasti hyvin hyvin vaikeaa, joten ainakin hän eroittuu hyvinkin positiivisella tavalla tyypillisten ylipainoisten suomalaisnaisten joukosta.

Kuulostaisi hyvinkin rakastettavalta ihmiseltä näin pintapuolisesti kuvailtuasi.

Vierailija
13/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ja näihin aina rakastunkin. (olen ollut kaksi kertaa elämässäni rakastunut)

Komea

Vierailija
14/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu luonteesta, käytöksestä ja elämä tyylistä. Pelkkä ulkonäkö ei riitä alkuunkaan, siittä on apua mutta sillä ei lopulta ole kauheasti merkitystä jos on luonteeltaan ja käytöksellään aivan hirveä ihminen

Vierailija
15/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko nainen kaunis.

Myös jos naisella on lapsia tai nainen haluaa lapsia niin silloin en siihen voisi rakastua. Ja tietenkin mt ongelmat ja kaikki muut ongelmat on sellaisia etten sellaiseen naiseen voi rakastua. 

Vierailija
16/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mutta tavalliisen näköinen nainen ei voi minuun rakastua koska tavis naiset haluaa komeita pitkiä miehiä ja minä olen 167 cm tavis mies.

En mä ainakaan välitä pituudesta yhtään mitään, eikä erityisen komea tarvi olla myöskään. Mutta olen ilmeisesti liian tavallisen näköinen nainen, koska olen kaiken mittaisille ja näköisille miehille pelkkää ilmaa, kukaan ei lähesty tai flirttaa tai mitään. Pääosin mua kohdellaan kuin olisin yksi jätkistä, kaverillisesti. (olen 160 cm, 48 kg, kolmekymppinen nainen, joten lihava en ole, kun sitä aina sanotaan syyksi)

Vierailija
17/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm on kyllä melkoisen lyhyt nainen.

Siitähän nyt lähdetään,että 170 cm on se alamitta jos oikein naisista puhutaan.

Ehkäpä tuollainen pätkä nainen jollekkin taaperolle viellä välttää kuitenkin? 

Vierailija
18/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 167 cm ole mies 😂 tui tui  🤠

Vierailija
19/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jos naisella on lapsia tai nainen haluaa lapsia niin silloin en siihen voisi rakastua. Ja tietenkin mt ongelmat ja kaikki muut ongelmat on sellaisia etten sellaiseen naiseen voi rakastua. 

No aloituksessa sanoin, että nainen on tavallisen näköinen, ei kaunis eikä ruma. 

Vierailija
20/119 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloituksessa sanoin, että nainen on tavallisen näköinen, ei kaunis eikä ruma. 

Pitäisi nähdä valokuva tai ihan livenä minkä näköinen nainen on kyseessä.