Voisitko rakastua tavallisen näköiseen naiseen?
Ei kaunis eikä ruma. Semmoinen, johon ei kiinnitä vastaan tullessa mitään huomiota, ja sekoittuukin helposti johonkin toiseen tyyppiin. Paino normaali. Pituus 164 cm.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
https://www.vulture.com/2016/07/lena-dunham-dnc-c-v-r.html
Mahtaako näkyä linkki
Tässä esim 2 suht tavista, Lena Dunham ja toinen America Ferrara, joka tosin menee jo perusnätin puolelle ja on leffatähdeksikin päässyt joten hän ei ehkä enää ole taviskategoriassa. (On ugly ja sitten tv-ugly)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voisin. Tavallisen näköinen näyttelijä Rebecca Ferguson on päiväunieni kohde 😍
https://i.namu.wiki/i/n1Bte-ZBGmnHHt-MzjjCc8DHrnMbHVXLurZRVv6gi3A1G-k0W…
Tavallisen näköinen? Tuo on yksi maailman kauneimmista naisista jopa filmitähtien maailmassa. https://www.heraldtribune.com/gcdn/authoring/2013/08/08/NSHT/ghows-LK-e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, uskon että juuri sinulla olisi paljon annettavaa parisuhteeseen. Toivon sinulle onnea ja hyviä kokemuksia tulevaisuudessa.
En siis puhunut itsestäni. Olen tavallista naista lyhyempi ja rumempi.
Ei lyhyys haittaa yhtään ja useimmat naiset pitävät itseään rumina, varmasti olet monelle juurikin se ihana ja täydellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvinkin, jos on mukava.
Mutta jotkut näistä tavallisista naisista ei ole kyllä tavallisia vaan paljon rumempia. Töissä on yksi joka valittaa siitä ettei miehet huoli tavallisia, mutta kun se on huomiotaherättävän ruma naamasta. Hoikka kyllä, mutta jotenkin pitkä apinamainen naama, joka levenee alaspäin, suun alue ulkonee kuonomaisesti, kasvot on pulleat ja punoittavat, silmät pienet tihrut. En kyllä pystyisi innostumaan mistään seksuaalisesta kanssakäymisestä sen näköisen kanssa.
Oikeasti rumille naisille huudellaan kadullakin törkeyksiä ja he kiinnittävät negatiivista huomiota joka paikassa. Nainen on tok näk objektiivisesti katsottuna tavallisen näköinen, mutta et viehäty tavallisen näköisistä, vaan perusnäteistä, vaikka he ei missikisoissa pärjäisikään.
Jep, tuo nainen on taatusti tavallisen näköinen eikä mikään epämuodostunut kuonomainen monsteri. Tavallisen näköisellä ihmisellä vaan on kaikenlaisia epädymmetrisyyksiä ja kauneusvirheitä. Hän ei ole perusnätti naapurintyttö, miss Universumi muttei myöskään semmoinen, jolle känniset ukot huutelee yhtenään herjauksia ja jolla on vaikka niin selkeä alapurenta ja leuan ongelma, että saa ilmaisen leikkauksen julkiselta tms.
"Jep, tuo kuulostaa juuri siltä, että kun ei ole todella ihanteiden mukaiset symmetriset kasvot, kuten ns. taviksilla ei yleensä ole, niin sitten nähdään melkein kuin jotenkin epämuodostuneena (apinamainen, kuonomainen jne) ja suorastaan rumana."
Olen aina ihmetellyt tätä symmetrian ihannointia ja ajatusta, että epäsymmetrinen olisi automaattisesti ruma. Olen itse epäsymmetrinen kasvoista ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, on sanottu missin näköiseksi ja verrattu mm. joihinkin yleisesti kauniina pidettyihin näyttelijöihin ja malleihin. Ehkä siksi olen kiinnittänyt muissakin ihmisissä tähän symmetria-asiaan huomiota ja todennut, että epäsymmetrinen voi joskus olla paljon paremman näköinen kuin symmetrinen. Kauneudessa on kyse enemmänkin kasvojen mittasuhteista.
Voin hyvinkin ja rakastan. Sen sijaan en voi kuvitella rakastavani feministiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, uskon että juuri sinulla olisi paljon annettavaa parisuhteeseen. Toivon sinulle onnea ja hyviä kokemuksia tulevaisuudessa.
Ei lyhyys haittaa yhtään ja useimmat naiset pitävät itseään rumina, varmasti olet monelle juurikin se ihana ja täydellinen nainen.
No en ole tähän 43 ikävuoteen mennessä ollut kenenkään mieleen joten tod näk en ole jatkossakaan. (siksipä aloitus koski tavallisia naisia, ei minua)
No APn pintapuolisen kuvauksen perusteella kyllä.
Toisaalta ei minulla ole mitään lyhyitä tai itseä pitempiä naisia vastaan tai mikä on hiusten väri tai kuinka povekas on tai onko millainen takamus jne.
Ainoa mikä ulkopuolisesti rajoittaa minulla on selvä ylipaino, mutta tämäkään ei ole 100% este sillä olen ihastunut muutamaankin ylipainoiseen naiseen joilla nyt sattui olemaan niin valloittava ja ihastuttava luonne, mutta he olivat varattuja joten se niistä.
AP voisi olla barbin kurveissa oleva Miss Universum, mutta, jos pää on sisältö on silkkaa silttiä niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sua sitten jos mies on 190 senttinen ? Voih olenko liian pitkä...
Tarja Halonen, Arja Alho ja Liisa Jaakonsaari ovat olleet nuorinakin tavallisen näköisiä, eivät siis rumia.
Krista Kiuru, Leena Meri, näyttelijöistä vaikka Leena Uotila. Tavallisen näköisiä naisia on vaikka kuinka paljon.
Pääsääntö: jos naisesta ei koskaan voisi käyttää sanaa "kaunotar" hän on tavallisen näköinen.
Esim. useimmat laulajat ovat tavallista paremman näköisiä. Se joku brittiläinen Susan joka voitti Talentin on tavallisen näköinen.
Harvoin olen rakastunut, mutta en rakastu ulkonäköön, vaan ihmiseen, älyyn, rationaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
"Jep, tuo kuulostaa juuri siltä, että kun ei ole todella ihanteiden mukaiset symmetriset kasvot, kuten ns. taviksilla ei yleensä ole, niin sitten nähdään melkein kuin jotenkin epämuodostuneena (apinamainen, kuonomainen jne) ja suorastaan rumana."
Olen aina ihmetellyt tätä symmetrian ihannointia ja ajatusta, että epäsymmetrinen olisi automaattisesti ruma. Olen itse epäsymmetrinen kasvoista ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, on sanottu missin näköiseksi ja verrattu mm. joihinkin yleisesti kauniina pidettyihin näyttelijöihin ja malleihin. Ehkä siksi olen kiinnittänyt muissakin ihmisissä tähän symmetria-asiaan huomiota ja todennut, että epäsymmetrinen voi joskus olla paljon paremman näköinen kuin symmetrinen. Kauneudessa on kyse enemmänkin kasvojen mittasuhteista.
Niin luultavasti symmetria sekoitetaan noihin mittasuhteisiin. Jos kasvojen molemmat puolet keskeltä jaettuna on kauniit, on ihminen kaunis vaikka ne puoliskot olisi keskenään jossain määrin erilaiset. Mulla on selkeää epäsymmetriaa, mutta toinen puoli tavallinen ja toinen kyllä ihan vaan ruma, kun luusto ja mittasuhteet on huonot.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen, Arja Alho ja Liisa Jaakonsaari ovat olleet nuorinakin tavallisen näköisiä, eivät siis rumia.
Krista Kiuru, Leena Meri, näyttelijöistä vaikka Leena Uotila. Tavallisen näköisiä naisia on vaikka kuinka paljon.
Pääsääntö: jos naisesta ei koskaan voisi käyttää sanaa "kaunotar" hän on tavallisen näköinen.
Esim. useimmat laulajat ovat tavallista paremman näköisiä. Se joku brittiläinen Susan joka voitti Talentin on tavallisen näköinen.
Tarja Halonen ei ole tavallisen näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos nuo ei olisi tunnettuja henkilöitä, ei kukaan kadulla katsoisi että onpa huomattavan ruma/kaunis ihminen, ei vain tulisi huomanneeksi koko ihmistä.
96% miehistä haluaa tavalliisen naisen koska 90% naisista on tavallisen näköisiä. Mutta se mitä mies haluaa ei ole merkitystä koska ne tavalliset naiset haluaa niitä komeimpia miehiä. Kai tässä jokainen tavallinen mies olisi parisuhteessa jos tavis naisille kelpaisi tavis mies. Mutta suomessa on 600 000 sinkkumiestä ja vähän enemmänn niitä tavallisen näköisiä sinkkunaisia. Eli se on naisesta kiinni haluaako tavis miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen ei ole tavallisen näköinen!
Onhan. Et vain pidä hänestä ihmisenä. Tod näk et myöskään erityisesti pidä vanhojen naisten ulkonäöstä, mutta googlaa hänet nuorena-eiköhän suurin osa 20-30 v ole hänen näköisiään kauneus-rumuusakselilla.
Kyllä jos naisella on isot tissit. Rinnat ovat naiseuden mitta ja minä saan raivokohtauksen jo siitä, jos näen pienirintaisia naisia.
https://www.vulture.com/2016/07/lena-dunham-dnc-c-v-r.html
Mahtaako näkyä linkki