Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen, vasemmisto ei ole homogeeninen massa sinun mielikuvitusvihollisia, samaan porukkaan mahtui ne jotka piirsi ne kuvat ja ne jotka ne tuomitsivat.
Minäkin olen osallistunut mohammedin piirtämiseen, useasti.
Minkä takia sä olet noin aggressiivisen tyhmä? Käytät kaiken energias siihen että ymmärrät asiat tahalteen päin vttua."
Tarkistan vain: Et siis ole menossa islamistien fatwa- ja vasemmiston cänceloimiskampanjan pelossa spreijaamaan Muhammedia yhtään minnekään?
En tarvitse tuollaista paskahousun kiertelevää ja kaartelevaa tekstiseinää vaan vastauksen kysymykseen.
En, ei minulla ole mitään agendaa tai vakaumusta jonka takia tekisin niin.
Mitä sinä tällä vastauksella teet?
Mene itse jos olet niin olevinasi, senkin pelkuri paskahousu, sinun agendaasihan tuo on, miksi minun pitäisi kun sinä et uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole, vasemmisto ei ole homogeeninen massa sinun mielikuvitusvihollisia."
Eli omalla nimellä ja naamallasi tuomitsit julkisesti vihervasemmiston cänceliointikampanjan joka käytti pesukarhusolmiota keppihevosena?
Kiva kuulla. Linkitätkö vielä yhdenkin vasemmistolaisen ulostulon tuosta asiasta? Kiitos jo etukäteen.
Miten hevonvtussa se että minä tekisin noin todistais sen että vasemmistossa kaikki ei ole homogeenistä massaa?
Onko sun pää umpiluuta vai miks mun tarvii selittää sulle kaikki erikseen, se että sä juttelet mun kanssa ja mä kerron sulle kantani joka on poikkeava sun mielikuvasta ON todiste siitä että vasemmisto ei ole kaikesta samaa mieltä.
Nimeä yksikin vasemmistolainen jolle äänesi valuu joka piirtää Muhammedista kuvia.
Mitä? En minä äänestä sen mukaan kuka piirtää muhammedeja.
Onks sulla päässä vikaa? Nää sun kysymykset on ihan bonkers. :' D
Kysymyspommitus irrelevanteista sivujutuista on ihan tyypillinen venkoilutemppu mitä tehdään kun ollaan väärässä ja niin narsistisia että sitä ei pystytä hyväksyyn.
Aika nolo esitys ääiroikeistolta taasen, ylläri pylläri.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mikä ketju, hävet5ää oikein huolella että jossain kohtaa otin persut vakavissani, hysteerinen menkkapuolue.
Miten kuvailisit vihervassujen reaktioita Kiurun saamaan kritiikkiin ja sittemmin random vassunarkin antamaan nenänakkiin? Taisi mennä hysteerisen menkkailun puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mikä ketju, hävet5ää oikein huolella että jossain kohtaa otin persut vakavissani, hysteerinen menkkapuolue.
Miten kuvailisit vihervassujen reaktioita Kiurun saamaan kritiikkiin ja sittemmin random vassunarkin antamaan nenänakkiin? Taisi mennä hysteerisen menkkailun puolelle.
Mikä vassunarkin antama nenänakki? Ja miten tää sun nimenomainen menkkailus liittyy graffitiin laillisessa seinässä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaan kuvataan persulaisen poliitikon tosiminä, sielu sellaisena kuin se on mitään kaunistelematta.
Siinä kuvataan vassutaiteilijan ja puolustelijoidensa naisvihamielinen, demonisoiva ja poliittiseen väkivaltaan yllyttävä tosiminä. Misogynia ja kaksinaismoralismi sellaisena kuin se on.
Hallitus vääntelee käsiään "miksei ne tottele" ja antaa uuden mahtikäskyn peittää maalaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaan kuvataan persulaisen poliitikon tosiminä, sielu sellaisena kuin se on mitään kaunistelematta.
Siinä kuvataan vassutaiteilijan ja puolustelijoidensa naisvihamielinen, demonisoiva ja poliittiseen väkivaltaan yllyttävä tosiminä. Misogynia ja kaksinaismoralismi sellaisena kuin se on.
Ei taideta katella samaa graffitia, vai onko mielikuvitus rallilla taas?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin ois osuvaa ja näköistä taidetta joka herättää vahvoja tunteita, eli juuri sitä minkä perään persut on keuhkonnu kulttuuria tuhotessaan ja ei, ulina ja kiljuminen vaan jatkuu.
Olisiko taide susta yhtä osuvaa, jos kohde olisi Sanna, Li, Minja tai Krista? Vai keuhkoisitko maalittamisesta, demonisoinnista, naisvihasta ja poliittiseen väkivaltaan yllyttämisestä? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nuokin kohut olivat persujen osalta hysteeristä menkkailua, olet ihan oikeassa.
Sinä kirjoitit vahingossa vihervassut kun ihan selkeästi puhuit omasta porukastasi, tehän siitäkin pääasiassa huusitte kun hinaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin ois osuvaa ja näköistä taidetta joka herättää vahvoja tunteita, eli juuri sitä minkä perään persut on keuhkonnu kulttuuria tuhotessaan ja ei, ulina ja kiljuminen vaan jatkuu.
Olisiko taide susta yhtä osuvaa, jos kohde olisi Sanna, Li, Minja tai Krista? Vai keuhkoisitko maalittamisesta, demonisoinnista, naisvihasta ja poliittiseen väkivaltaan yllyttämisestä? Niinpä.
En ole ikinä keuhkonnut mistään mainitsemistasi aiheista, ikinä.
Mä en käsitä miten tämä ei mene perille, vasemmisto ei ole homogeeninen massa sinun mielikuvitusvihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkyy vasemmistolaisten naisten väkivaltaisuus, kun uudessa töherryksessä puukotetaan Purra ja tekijänä on vasemmistolaisten naisten ihanoima musta mies. M28
SE ON SEINÄÄN MAALATTU GRAFFITI EIKÄ KONKREETTINEN MURHA, EI JUKOLISTE MIKÄ ÄÄLIÖ OLETKAAN.
Eivätkö sanat, kuvat ja biologiset tosiasiat olekaan vassuista väkivaltaa? Eivätkö sanat muokkaakaan todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassista persun whataboutismia! Oppikirja esimerkki!
Käy tekemässä niin katsellaan sitten reaktioita. Siellä on laillista seinää, joten anna mennä. Vaatis sinänsä rahaa maaleihin, ja taitoa.
Mikä on tekosyy ettet mee? Yllättäen persulle suu käy, mutta mitään ei tapahdu.
Anna mennä jo! Kasvata munat, ja lopeta lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuruun kohdistunut välivalta oli Hesarin pääuutinen koko viikon ajan. Purraan kohdistu törkeä kuva väkivallan käytöstä ei saanut lehdessä aikaan yhtään tuomitsevaa riviä - laatulehti, nääs.
Hesari ei petä nytkään:
-GRAFFITIHAN on yhteiskunnallinen ja poliittinen ilmaisuväline.
Kuka tai mikä on se taho, joka on päättänyt, että tämän graffitin viesti on yhteiskunnallisesti ja poliittisesti vääränlainen?- HS
Eli sinä päätät? Vai etkö ymmärtänyt mitä siinä luki?
Ottaen huomioon ettet ymmärrä eroa väkivallan ja poliittisen taiteen välillä minä en ihmettelisi sinulta kumpaakaan.
Hyväksyisit vastaavan tekeleen Marinista, Anderssonista, Koskelasta ja Kiurusta ja ylistäisit sitä huikeana poliittisena taiteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuruun kohdistunut välivalta oli Hesarin pääuutinen koko viikon ajan. Purraan kohdistu törkeä kuva väkivallan käytöstä ei saanut lehdessä aikaan yhtään tuomitsevaa riviä - laatulehti, nääs.
Hesari ei petä nytkään:
Kuka tai mikä on se taho, joka on päättänyt, että tämän graffitin viesti on yhteiskunnallisesti ja poliittisesti vääränlainen?- HS
Ottaen huomioon ettet ymmärrä eroa väkivallan ja poliittisen taiteen välillä minä en ihmettelisi sinulta kumpaakaan.
Hyväksyisit vastaavan tekeleen Marinista, Anderssonista, Koskelasta ja Kiurusta ja ylistäisi
Klassista persun whataboutismia! Oppikirja esimerkki!
Käy tekemässä niin katsellaan sitten reaktioita. Siellä on laillista seinää, joten anna mennä. Vaatis sinänsä rahaa maaleihin, ja taitoa.
Mikä on tekosyy ettet mee? Yllättäen persulla suu käy, mutta mitään ei tapahdu.
Anna mennä jo! Kasvata munat, ja lopeta lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari ei petä nytkään:
Hyväksyisit vastaavan tekeleen Marinista, Anderssonista, Koskelasta ja Kiurusta ja ylistäisi
Hyväksyisin ja riippuen tekniikasta ja sanomasta riippuis että ylistäisinkö.
Sinä oletat nyt tosi kovaa että ihan kaikki on yhtä epärehellisiä ja tekopyhiä kuin sinä ja se näyttää aika hurjalta ja kurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi persut ei tee itse poliittista taidetta jos se korpeaa näin kovaa, minusta olisi ihan mielenkiintoista nähdä moista.
Historiallisesti puhuen äärioikeisto ei ole pystynyt siihen mitenkään muuten kuin pakottamalla ja uhkailemalla, tai tyyliin kidnappaamalla taitelijoita.
Kannattaa perehtyä sosialismin ja taiteen suhteeseen, kultapieni, ennen kuin nolaat itsesi yhtään enempää. Persuilla ei ole tarvetta suoltaa moisia naisvihamielisiä, demonisoivia ja poliittiseen väkivaltaan yllyttäviä turautuksia kuin teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi persut ei tee itse poliittista taidetta jos se korpeaa näin kovaa, minusta olisi ihan mielenkiintoista nähdä moista.
Historiallisesti puhuen äärioikeisto ei ole pystynyt siihen mitenkään muuten kuin pakottamalla ja uhkailemalla, tai tyyliin kidnappaamalla taitelijoita.
Kannattaa perehtyä sosialismin ja taiteen suhteeseen, kultapieni, ennen kuin nolaat itsesi yhtään enempää. Persuilla ei ole tarvetta suoltaa moisia naisvihamielisiä, demonisoivia ja poliittiseen väkivaltaan yllyttäviä turautuksia kuin teillä.
Ja silti olette niitä suoltanut. Lue Halla-ahon ja Riikan scripta, ja tule sitten uudestaan kitisemään. Kultapieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirtäisivät Muhammedista kuvan.
Katsotaan sitten uudestaan sitä ilmaisunvapauden puolustamista
niinhän ne tekikin.
Charlie Hebdo (French: [ʃaʁli ɛbdo]; French for 'Charlie Weekly') is a French satirical weekly magazine,[4] featuring cartoons,[5] reports, polemics, and jokes. The publication has been described as anti-racist,[6] sceptical,[7] secular, libertarian,[8] and within the tradition of left-wing radicalism,[9][10] publishing articles about the far-right (especially the French nationalist National Front party),[11] religion (Catholicism, Islam and Judaism), politics and culture.
Mitä mieltä tämän päivän vassut ovatkaan islamin kritisoimisesta ja missä sitä kritiikkiä voisi nähdä? Teidän antisemitistinen kielennehän kairaa Palestiina-terroristien peräreikiä.
Nimeä yksikin vasemmistolainen jolle äänesi valuu joka piirtää Muhammedista kuvia.