Jännittävää! ;-) Veikkauksia
mikä on mieheni veljen suuri uutinen?
Soittelivat äsken mieheni kanssa ja sopivat, että tulevat meille kylään illalla, saavat serkukset leikkiä ja aikuiset juoruta. Miehen veli oli kahteen otteeseen maininnut, että hänellä on jokin uutinen. Nimenomaan tuossa muodossa, eli " minulla on uutinen"
Täällä sitä jännitetään, mikä tämä uutinen voisi olla? ;-) Mies ei yleensä tämmöisistä välitä, mutta nyt on hänkin ihmeissään.
- olisiko heille tulossa toinen lapsi? miehen vaimo joskus syksyllä ohimennen sanoi, että olisi jo pian aika, mutta ettei ihan vielä. miksi tässä tapauksessa miehen veli puhui " minun" uutisesta, ja vielä kaksi kertaa
- miehen veli on aloittanut syksyllä uudessa vakituisessa työpaikassa, ja hiljattain juuri keskustelimme, että on tyytyväinen paikkaan, eli työpaikan vaihtokin kuulostaa kaukaa haetulta
Muita vaihtoehtoja?
Kommentit (27)
Aloittavat talon rakentamisen?
Vaimo on saanut töitä?
Ovat perustaneet yrityksen?
menevät ILLALLA kylään, EIVÄT VIELÄ!
Ainakin mieheni suvussa on aika yleistä " Minä olen ajatellut rakentaa tällaisen talon" -tyylinen puhe, vaikka oikeasti olisikin vaimo, joka rakentaa :) Eivät tarkoita sillä mitään pahaa, ovat vaan niin... no tyhmiä :D
Voisiko työn puolesta olla mahdollista muuttaa ulkomaille?
Tuu sit heti kertomaan. ;^)
Toivottavasti niin! ainakin mieluummin kuin ero. :-(
Ulkomaille muutto on epätodennäköistä, juuri työkuvioiden takia.
tai hänet on pyydetty mukaan mainoskampanjan keulakuvaksi?
tai hän on voittanut veneen. Menossa uuteen tosi-tv-sarjaan.
;)
kerrohan sitten?
vaan juoruavat vaan muiden asioita, jotka kiinnostaa teitäkin.