Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa Pekka!
Kiitos joulutoivotuksista. Toivon Sinulla menee hyvin.
Joskus muistelen sinua, kuten sinä itsekin minua... muutoin et olisi Joulutervehdystä lähettänyt.
Tunteet ja halut tulee ja menee, elämä on sellaista.
Tilapäiset kohtaamiset ovat vain ohimeneviä, satunnaisia hetkiä, useinmitrn pelkkää himoa, hektise arjen keskellä.
Tuskinpa enää koskaan kohtaamme ja hyvä niin.
Kaikkea Hyvää Tulevaan.
- minä -
Kaik on ok. Katson yötaivasta periferiassa, ja radiossa soi Juice: Suruni jäätyy iltaan koleaan. Sopii tähän hetkeen , vaikka en ole surullinen, vaan vain vähän alavireinen. Kaikkea hyvää myös sinulle.
P
Nyt on rohkeaa nimellä kirjoittelua. Lisää tällaista joulun pyhinä :) - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa Pekka!
Kiitos joulutoivotuksista. Toivon Sinulla menee hyvin.
Joskus muistelen sinua, kuten sinä itsekin minua... muutoin et olisi Joulutervehdystä lähettänyt.
Tunteet ja halut tulee ja menee, elämä on sellaista.
Tilapäiset kohtaamiset ovat vain ohimeneviä, satunnaisia hetkiä, useinmitrn pelkkää himoa, hektise arjen keskellä.
Tuskinpa enää koskaan kohtaamme ja hyvä niin.
Kaikkea Hyvää Tulevaan.
- minä -
Kaik on ok. Katson yötaivasta periferiassa, ja radiossa soi Juice: Suruni jäätyy iltaan koleaan. Sopii tähän hetkeen , vaikka en ole surullinen, vaan vain vähän alavireinen. Kaikkea hyvää myös sinulle.
P
Nyt on rohkeaa nimellä kirjoittelua. Lisää tällaista joulun pyhinä :) - sivusta
Sen verran, ettei tuo kainaloviesti P miehelle ollut Pekalle.
sivusta tämäkin
Vierailija kirjoitti:
En tällä hetkellä aio olla yhteydessä. Tilanne voi joskus muuttua tai sitten ei. Todennäkösesti ei.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua panettaa, kaipaan pesää!
Kysy vaimolta
Hyvä vinkki!
Kysyin. Sain.
Nyt en kaipaa ketään, vain aamiaista!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää viehättävälle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita huomaavaiselle risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta kukkasista. Olet ajatuksissani. Ne piristää, kun heräsin vasta äsken kuumeeseen ja päänsärkyyn. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔼 Laitan kaivatulleni jouluviestin irl.
🔽 En uskalla, halua tai voi.
Mun kaivattu ei toivottanut hyvää joulua :/
Eli hän ei kaipaa sinua. Tuskin edes tietää olemassaolostasi, jos 'kaipaus' on täysin yksipuolista.
Niin se varmaan on. Tietää kyllä olemassaolostani. Mut jos tykkäisi, lienee sellaiselle ihmiselle hyvät joulut toivottaisi lähtiessään 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua panettaa, kaipaan pesää!
Kysy vaimolta
Hyvä vinkki!
Kysyin. Sain.
Nyt en kaipaa ketään, vain aamiaista!
Se oli sit nopsaa
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunein tai komeinkaan mutta sisältä täyttä kultaa. Timantitkin ovat ikuisia mutta kuvista saattaa aikakin joskus pahasti poiketa. Pidätkö ääntäni kauniina? Sitä saisit kuunnella. Kuiskuttaisin korvaasi ja kertoisin sinulle kauniisti. Olisit lempileluni jota ikuisesti vaalisin. Antaisin sinun tuntea jotakin sellaista mitä et saisi ikinä muualta. Jos tämä ei laisin houkuta, olet nyt siis oikealla polulla. Hyvää jatkoa, rakastan sinua.
Sivullisena -en haluisi kenenkään leluna olla ja minulle kuiskaaminen viestisi ettei kehtaa sanoa ääneen. Mutta jos olet omanlaisesi löytänyt niin sitten varmaan tuosta tykkää, niinhän on useampi peukuttajakin. Toivottavasti saat rakkaasi houkuteltua
En ostanut tänä vuonna joululahjoja, kun ei ole ketään merkittävää jolle voisin sellaisen antaa. Paitsi sinä, jota tuskin näen ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää viehättävälle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita huomaavaiselle risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta kukkasista. Olet ajatuksissani. Ne piristää, kun heräsin vasta äsken kuumeeseen ja päänsärkyyn. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Harmi, kun olet kipeänä. Toivottavasti menee pian ohi. 🤗😘 Lämmin halaus.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔼 Laitan kaivatulleni jouluviestin irl.
🔽 En uskalla, halua tai voi.
Eli hän ei kaipaa sinua. Tuskin edes tietää olemassaolostasi, jos 'kaipaus' on täysin yksipuolista.
Niin se varmaan on. Tietää kyllä olemassaolostani. Mut jos tykkäisi, lienee sellaiselle ihmiselle hyvät joulut toivottaisi lähtiessään 🤔
Hyvää joulua rakas satukirjan kaivattuni.