Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Lämpöistä Yulea ja tähtönen talvipäivänseisaukseen🌟🧡
Julea.
Toivottavasti välillämme kaikki tapahtuu siellä, missä sen paikka onkin, oikeassa elämässä. Eikä missään muualla.
Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kitkerän laimeaa
Katkeruus ei kaunista ketään. Move on.
Vierailija kirjoitti:
Heippa Pekka!
Kiitos joulutoivotuksista. Toivon Sinulla menee hyvin.
Joskus muistelen sinua, kuten sinä itsekin minua... muutoin et olisi Joulutervehdystä lähettänyt.
Tunteet ja halut tulee ja menee, elämä on sellaista.
Tilapäiset kohtaamiset ovat vain ohimeneviä, satunnaisia hetkiä, useinmitrn pelkkää himoa, hektise arjen keskellä.
Tuskinpa enää koskaan kohtaamme ja hyvä niin.
Kaikkea Hyvää Tulevaan.
- minä -
Kaik on ok. Katson yötaivasta periferiassa, ja radiossa soi Juice: Suruni jäätyy iltaan koleaan. Sopii tähän hetkeen , vaikka en ole surullinen, vaan vain vähän alavireinen. Kaikkea hyvää myös sinulle.
P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitkerän laimeaa
Katkeruus ei kaunista ketään. Move on.
Se piste on lähellä
Hei en ehtinyt kirjoittaa aiemmin tai lukea mitään , oot ihana ja mä ajattelen sua. Mulla on ikävä
äsken ajattelin suihkussa, miltä tuntuis katsoa sua ylöspäin silmiin ja suudella
ja sanoa sulle et hei ei puhuta ei puhuta nyt
ei puhuta siitä mitä on meidän ulkopuolella ollaan nyt vaan me
Haluun , enkä tiedä täysin miksi mut haluun haluun haluun, sinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tällä hetkellä aio olla yhteydessä. Tilanne voi joskus muuttua tai sitten ei. Todennäkösesti ei.
Miksi tämä piti ilmoittaa?
En tiedä. Tuo ei ainakaan ota yhteyttä.
Sivu.
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30 km ja parin pitäjärajan paremmalle puolelle halein suukoin miulta mieheltä mitättömältä, maolta matkamieheltä maan. Huomiseen.
Näemme samat tähdet taivalla. Kirjoitan terveiset pilvelle, joka sataa maahan oikeassa kohdassa. Hyvää yötä.